Ja die is verwijderdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi, is die clausule nog wat aangepast?
ze zijn bezig met een jonge griekquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:43 schreef tukkeronline het volgende:
Goed nieuws, wederom hulde voor Plageman. Nu Culina nog bijtekenen, en een goede linksback
:hihi:quote:
Culina was dus erg belangrijk. Dat vind ik toch samen met N'Kufo en Majstorovic echt de pilaren van dit Twentequote:2005-07-10
FC Twente op dreef in Hengelo
FC Twente heeft haar eerste oefenduel in de voorbereiding op het nieuwe seizoen winnend afgesloten. Tegen de Hengelose selectie won een gretige ploeg zaterdagmiddag met 0-12. Jason Culina was met vier treffers topscorer aan Enschedese kant.
quote:Talent FC Twente kiest voor RKC
Gabriel Ozcan speelt de komende twee seizoenen voor RKC Waalwijk. Het 18-jarige talent had de keuze uit vele clubs en kon ook gewoon bij FC Twente blijven, waar hij zeven jaar speelde. Ozcan zal uitkomen voor het belofte-elftal van RKC.
"RKC biedt mij de mogelijkheden om door te groeien. Bij Twente had ik mijn motivatie verloren. Er is daar te veel gebeurd", vertelde Ozcan over zijn vertrek in TC Tubantia. "Ik heb lang gespeeld bij FC Twente en heb er veel vrienden. Het is jammer dat het zo gelopen is."
FC Twente krijgt niet veel geld voor de transfer. Ozcan had nog geen professioneel contract getekend bij FC Twente, dus krijgen de Tukkers alleen de amateurvergoeding. Eerder deze transferperiode raakte FC Twente al een ander groot talent kwijt. Derk Boerrigter speelt het komende seizoen voor Ajax.
voetbalprimeur.nl
volgens mij eiste hij een plek in de 1ste selectie die heeft ie niet gekregenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:28 schreef pfaf het volgende:
Weet iemand wát er gebeurd is dan? Is toch zonde en kapitaalvernietiging....
hij kon de voorbereiding met het 1ste meedoen volgens mijquote:Op zondag 10 juli 2005 18:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
volgens mij eiste hij een plek in de 1ste selectie die heeft ie niet gekregen
precies.quote:Op maandag 11 juli 2005 07:19 schreef DarkShine het volgende:
Je mag eerst wel bewijzen dat je in het eerste thuishoort ipv een plek te eisen. Groot talent of niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |