anders ik welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:43 schreef 9christensen het volgende:
morgen naar kerkrade, ik heb er alle vertrouwen in
lip hoaln joh zevertquote:
Je had het bijna goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:22 schreef tukkeronline het volgende:
Ik gok op een 0-2 eindstand. Twente komt in de eerste helft van N'Kufo op 0-1 en met een vlijmscherpe counter maakt Touma er vlak voor tijd 0-2 van.
Wij hebben een goede basiself, de reserves van ons zijn niet allemaal geweldig...quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:26 schreef pfaf het volgende:
Flinke bummer. Hoewel Roda natuurlijk een geweldig elftal heeft, had ik er wel meer van verwacht.
Ja pff wat een eindquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef 9christensen het volgende:
Pff daar zaten we 2x 3 uur voor in de bus. Wat een slechte prestatie
niemand sprong er echt bovenuit. het hele team faalde vond ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Viel me wel tegen, wie waren met name de zwakke schakels?
Ja watn zooi.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef Suijk het volgende:
Dat gaat de goede kant op, Heracles bijna bovenaan, jullie onderaan!
Maarja Utrecht uit heb je zo ook nog niet gewonnen. Dus met een beetje pech sta je na 3 wedstrijden onderaan met 0 puntenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef Moody het volgende:
Hoe dan ook. Bij de eerste 9 eindigen moet lukken en we staan over 5 wedstrijden weer boven Heracles. Wel jammer van die 4 punten die ik al had bedacht voor deze 2 wedstrijden
quote:
Die shirts zijn Historisch. de Kleuren van de orginele clubs zitten erin.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:14 schreef twi het volgende:
Die shirts, 't lijkt net alsof ik naar NEC zit te kijken....
Ik vind het een erg mooi shirt!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die shirts zijn Historisch. de Kleuren van de orginele clubs zitten erin.
Nope. Lizstes wordt aangetrokken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:16 schreef Frutsel het volgende:
Culina naar MönchenGladbach? Hoor ik uit de roddelcircuits?
Het zal toch niet....
ik ook. Vandaag nog in de fanshop gelopen toch nog even wachten met kopen. maar ik koop hem zeker nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:32 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Ik vind het een erg mooi shirt!![]()
Weinig reacties op de eerste overwinning van het seizoen. Utrecht heerlijk weggecounterd![]()
bron: www.fctwente.netquote:PSV heeft Culina op de korrel
Mönchengladbach lijkt te zijn afgevallen, maar nu komt PSV plotsklaps in beeld om Culina net voor het sluiten van de transfermarkt weg te kapen bij Twente. Dat beweert althans de Twentsche Courant/Tubantia. De Eindhovenaren zouden twee niet nader genoemde spelers als ruilmiddel willen inzetten om de Australiër aan zich te binden. Afgelopen woensdag zou de Australische bondscoach Guus Hiddink naast Culina in het vliegtuig hebben gezeten, op weg naar een interland op de Salomon Eilanden. Twente gaf in een eerder stadium aan de huidige selectie bij elkaar te willen houden, maar wellicht werpt een spelersruil een ander licht op de zaak.
Gelukkig blijft het bij elkaar, een tussentijds vertrek van Culina was een behoorlijke aderlating geweest.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:52 schreef Dos37 het volgende:
De selectie blijft dus voorlopig in tact. Lijkt me een goede zaak nu hopen dat Jason wel wil verlengen.
Geblesseerd toch?quote:Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pasveer![]()
Wat is er met Boschker dat deze kerel in de goal staat?
De manier waarop was vooral erg vreemd. Volgende week winnen ze wel.quote:Op maandag 26 september 2005 10:12 schreef Dos37 het volgende:
Ja dit was idd jammer. Gewoon 2 zuivere blunders dit mag volgende week niet gebeuren. De belangrijkste wedstrijd van het seizoen denk ik.
Helaas heeft Twente er altijd een handje van om zich aan het niveau van de tegenstander aan te passen. Dus verwacht maar geen leuk voetbal tegen Heracles.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:05 schreef Trancemaster het volgende:
Zondag winnen is TE belangrijk.. Er moet 100% inzet zijn, en zo voetballen als tegen Feijenoord dan rollen we ze op met 0-3
Mwa, Heracles is weer ander verhaal denk ik. Spelers weten ook dondersgoed dat ze hier niet mogen verliezen/gelijkspelen denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Helaas heeft Twente er altijd een handje van om zich aan het niveau van de tegenstander aan te passen. Dus verwacht maar geen leuk voetbal tegen Heracles.
Het gaat dus wel gebeuren. Wat k*t zeg zeker voor zo'n belangrijke wedstrijdquote:FC Twente: 'Transfer Culina nog niet rond'
30/9/2005 10:44
FC Twente en PSV willen vooralsnog niet bevestigen dat de transfer van Jason Culina naar de Nederlandse kampioen al afgerond is. Maar naar verwachting zal dat deze vrijdag nog gaan gebeuren.
Volgens de Twentsche Courant Tubantia waren Twente en PSV donderdagavond al tot een akkoord gekomen. Maar de Enschedese club laat via de eigen website weten dat nog niets definitief is. 'FC Twente is wel met PSV in verregaande onderhandeling, maar tot een handtekening is het nog niet gekomen.'
Woensdag had de club uit Enschede nog een bod van PSV afgewezen, omdat dat veel te laag was geweest. Volgens algemeen directeur Johan Plageman kwam het voorstel niet eens 'in de buurt' van het bedrag dat de Tukkers willen ontvangen.
Toch lijkt de overgang van de Australische middenvelder binnen korte tijd te worden afgerond. Wellicht zou hij komend weekeinde al zijn debuut kunnen maken voor de Brabantse club, die zondagmiddag op bezoek gaat bij SC Heerenveen.
Niemand die m kent?quote:Op zondag 25 september 2005 23:39 schreef Erasmusch het volgende:
Zit Matthijs Klumpers al tegen de selectie aan?
angst waarvoor?quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:53 schreef Incolumis het volgende:
4-0 op je neus retenjong!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:53 schreef Incolumis het volgende:
ik lees steeds in de kranten dat de twentefans deze wedstrijd helemaal niet zo belangrijk vinden, het isper slot toch maar 1 wedstrijd van de 34. maar hier zie ik echt wel andere reacties, "de belangrijkste wedstrijd van het jaar" etc. lijkt er toch op dat er een beetje angst heerst hier....
quote:
quote:
quote:
Ja idd. Maar toch denk ik dat als Kenndy een beetje vertrouwen krijgt en vast op de plek van aanvallende middenvelder komt hij zeker belangrijk kan worden voor Twente.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:12 schreef pfaf het volgende:
Precies, laten we eerlijk zijn: het spel was natuurlijk gewoon belabberd en de goals, op die van Kufo na, waren gelukkig. ( Die goal van Zomer nomineer ik voor lelijkste van het jaar.) Met Culina weg is er ook nog eens een lelijke leegtre gevallen...
Er moet nog heeeel wat gebeuren, eer mijn voorspelling van voor het seizoen zal uitkomen.![]()
[..]
Wat ben jij nou voor 'n fanquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
4-0 op je neus retenjong!!
COME ON TWENTE ENSCHEDE!!!!
Dit kan wel eens de omschakeling zijn, nu gaan we weer punten pakken!!!
PS: Wie is Jason Culina?
heubach had iig inzet en strijd. dat heeft die griek nog niet laten zienquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:45 schreef CAZZO het volgende:
iedreen ook allemaal zo genoten van ons heubach vandaag
ik dacht dat lompoutis toch niet voor jan doedel richting enschede was gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |