angst waarvoor?quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:53 schreef Incolumis het volgende:
4-0 op je neus retenjong!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:53 schreef Incolumis het volgende:
ik lees steeds in de kranten dat de twentefans deze wedstrijd helemaal niet zo belangrijk vinden, het isper slot toch maar 1 wedstrijd van de 34. maar hier zie ik echt wel andere reacties, "de belangrijkste wedstrijd van het jaar" etc. lijkt er toch op dat er een beetje angst heerst hier....
quote:
quote:
quote:
Ja idd. Maar toch denk ik dat als Kenndy een beetje vertrouwen krijgt en vast op de plek van aanvallende middenvelder komt hij zeker belangrijk kan worden voor Twente.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:12 schreef pfaf het volgende:
Precies, laten we eerlijk zijn: het spel was natuurlijk gewoon belabberd en de goals, op die van Kufo na, waren gelukkig. ( Die goal van Zomer nomineer ik voor lelijkste van het jaar.) Met Culina weg is er ook nog eens een lelijke leegtre gevallen...
Er moet nog heeeel wat gebeuren, eer mijn voorspelling van voor het seizoen zal uitkomen.![]()
[..]
Wat ben jij nou voor 'n fanquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
4-0 op je neus retenjong!!
COME ON TWENTE ENSCHEDE!!!!
Dit kan wel eens de omschakeling zijn, nu gaan we weer punten pakken!!!
PS: Wie is Jason Culina?
heubach had iig inzet en strijd. dat heeft die griek nog niet laten zienquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:45 schreef CAZZO het volgende:
iedreen ook allemaal zo genoten van ons heubach vandaag
ik dacht dat lompoutis toch niet voor jan doedel richting enschede was gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |