dram nou nie eens zoquote:
Dat had ik ook.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:39 schreef Stpan het volgende:
Hoerig, ik zou er vanavond bij zijn geweest, woensdag kan ik niet. Jammer.
had je anders verwacht dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:16 schreef PogueMahone het volgende:
Bekeravontuur ook weer voorbij...
Hopelijk niet...quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:37 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk donderdag nog stunten bij PSV en dan goed de korte winterstop in.
dat denk ik niequote:Op dinsdag 27 december 2005 10:37 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk donderdag nog stunten bij PSV en dan goed de korte winterstop in.
Hij gaat er iig wel vol in.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
Bouaouzan kan nog deze week komen. Rini wil hem meenemen op trainingskamp. Lijkt jullie dat wat?
Ondanks zijn overtreding tegen Kokmeijer zie ik hem wel graag spelen bij Twente.quote:
Tijdens Twente-Sparta was is erg onder de indruk van hem, er kwam veel dreiging van zijn kant. Het lijkt me wel een speler die we goed kunnen gebruiken nu Touma zo uit vorm is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
Bouaouzan kan nog deze week komen. Rini wil hem meenemen op trainingskamp. Lijkt jullie dat wat?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,kom maar halenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Angstgegner het volgende:
. De Tukkers hebben trouwens ook interesse in scherpschutter Berry Powel van FC Den Bosch, zo staat op het forum van fctwente.net.nl te lezen.
Misschien moet je hem ff brengen anders?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,kom maar halen
Gratis en voor niets met een doos Bossche bollen van mij er bij
Prima.,achter op mijn fiets nog wel!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien moet je hem ff brengen anders?
Neem mee, neem mee.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Angstgegner het volgende:
Volgens de laatste berichten wil Sparta Bouaouzan absoluut niet laten gaan en heeft Twente ook nog geen contact opgenomen met de vleugelspits. De Tukkers hebben trouwens ook interesse in scherpschutter Berry Powel van FC Den Bosch, zo staat op het forum van fctwente.net.nl te lezen. Dit lijkt me een betere optie, omdat Twente in Blaise N'Kufo in feite slechts één eredivisiewaardige centrumspits heeft. Afonso komt namelijk nog te kort. Een rechterspits heeft de club in feite helemaal niet nodig, omdat Patrick Gerritsen zich momenteel goed ontwikkelt en Touma, als hij straks weer in vorm komt tenminste, in normale doen natuurlijk ook zeer goed bruikbaar is aan de rechterkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |