had je anders verwacht dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:16 schreef PogueMahone het volgende:
Bekeravontuur ook weer voorbij...
Hopelijk niet...quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:37 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk donderdag nog stunten bij PSV en dan goed de korte winterstop in.
dat denk ik niequote:Op dinsdag 27 december 2005 10:37 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk donderdag nog stunten bij PSV en dan goed de korte winterstop in.
Hij gaat er iig wel vol in.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
Bouaouzan kan nog deze week komen. Rini wil hem meenemen op trainingskamp. Lijkt jullie dat wat?
Ondanks zijn overtreding tegen Kokmeijer zie ik hem wel graag spelen bij Twente.quote:
Tijdens Twente-Sparta was is erg onder de indruk van hem, er kwam veel dreiging van zijn kant. Het lijkt me wel een speler die we goed kunnen gebruiken nu Touma zo uit vorm is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
Bouaouzan kan nog deze week komen. Rini wil hem meenemen op trainingskamp. Lijkt jullie dat wat?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,kom maar halenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Angstgegner het volgende:
. De Tukkers hebben trouwens ook interesse in scherpschutter Berry Powel van FC Den Bosch, zo staat op het forum van fctwente.net.nl te lezen.
Misschien moet je hem ff brengen anders?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,kom maar halen
Gratis en voor niets met een doos Bossche bollen van mij er bij
Prima.,achter op mijn fiets nog wel!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien moet je hem ff brengen anders?
Neem mee, neem mee.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Angstgegner het volgende:
Volgens de laatste berichten wil Sparta Bouaouzan absoluut niet laten gaan en heeft Twente ook nog geen contact opgenomen met de vleugelspits. De Tukkers hebben trouwens ook interesse in scherpschutter Berry Powel van FC Den Bosch, zo staat op het forum van fctwente.net.nl te lezen. Dit lijkt me een betere optie, omdat Twente in Blaise N'Kufo in feite slechts één eredivisiewaardige centrumspits heeft. Afonso komt namelijk nog te kort. Een rechterspits heeft de club in feite helemaal niet nodig, omdat Patrick Gerritsen zich momenteel goed ontwikkelt en Touma, als hij straks weer in vorm komt tenminste, in normale doen natuurlijk ook zeer goed bruikbaar is aan de rechterkant.
Volgens mij is zijn instelling niet helemaal ok.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:14 schreef 9christensen het volgende:
Die gast scoort toch best aardig dit seizoen?
Goeie zaak hij moet gewoon bijtekenen. Voor FC Twente en hemzelf het beste.quote:FC Twente houdt Zomer aan zijn contract
3/1/2006 17:30
SC Heerenveen hoeft niet te rekenen op de medewerking van FC Twente bij de transfer van Ramon Zomer.
Zomer staat in de belangstelling van SC Heerenveen, dat zich ook officieel heeft gemeld in Enschede. Maar de Friese club kan de pijlen beter richten op een andere verdediger, want FC Twente laat hem onder geen beding gaan.
FC Twente heeft Zomer een nieuwe aanbieding gedaan. De 22-jarige verdediger is er nog niet uit of hij ingaat op de contractverlenging of juist zijn vleugels wil uitslaan. Maar ook als hij zijn nog tot medio 2007 doorlopende verbintenis niet verlengt, is een transfer onwaarschijnlijk. De Enschedese club wil Zomer sowieso aan zijn huidige verbintenis houden.
Jammer, ze zijn al met een paar Belgen bezig van Anderlecht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Kopen die Powel19 goals al, dat vind je nergens!
Laat maar mooi in den bosch blijven die knaapquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt maar die zijn niks in vergelijking met powel
Zomer zal een keer wegmoeten bij Twente, en dat ook doen. Nu inderdaad nog niet, hij heeft nog genoeg te leren en Twente lijkt me daarvoor ideaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Goeie zaak hij moet gewoon bijtekenen. Voor FC Twente en hemzelf het beste.
Bij zijn eerste interview in Kerkraadse dienst liet hij wel meteen weten dat Twente zijn club is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef Zwoerd het volgende:
Cziommer, de man die ooit zei dat hij maar voor 1 club in Nederland zou spelen.
Maar hij zal wel weer geblesseerd raken.
quote:Je speelde lange tijd voor Twente. Was een derde terugkeer geen optie?
,,Afgelopen zomer heb ik aangegeven bij Twente te willen blijven. Schalke, dat me al aan die club had verhuurd, beloofde mee te werken. Schalke deed Twente ook een aanbieding, maar ineens was er van Twente kant geen interesse meer. En ook onlangs zei directeur Plageman dat ze me wilden hebben. Maar opnieuw hoorde ik niks meer. Twente betekent heel veel voor mij, wat er afgelopen zomer gebeurd is deed me veel pijn."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |