Als jij wat vaker was gekomen hadden we nu op nr.5 gezeten.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Ik kom nooit in het NIN topic zijn jullie zulke fans dat het al het derde topic waard is ?
Het eerste topic heeft het 5,5 jaar volgehoudenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Ik kom nooit in het NIN topic zijn jullie zulke fans dat het al het derde topic waard is ?
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Het eerste topic heeft het 5,5 jaar volgehouden
Zo kan ik het ookquote:Op maandag 4 juli 2005 23:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Het eerste topic heeft het 5,5 jaar volgehouden
Volgens mij krijg je hem overal nog in karton.. heb ook nog nooit een gewone versie van The Downwards Spiral gezien trouwens..quote:Op maandag 4 juli 2005 23:21 schreef wonko het volgende:
is Broken nog te koop eigenlijk? Liefst in het originele kartonnen hoesje.
Dat heeft Limp Bizdick zelfs al gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Heeft niemand dan door dat de Backstreet Boys NIN hebben gecovered?
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:21 schreef wonko het volgende:
Ik heb verdriet...ik wou net mijn eerste cd van NIN opzetten bleek deze zelfmoord gepleegd te hebben. Waaaaaaaaaaaaaahhhhhhh....is Broken nog te koop eigenlijk? Liefst in het originele kartonnen hoesje.
Het was laatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:25 schreef Devlinsect het volgende:
Deeltje drie!Waardeloze OP trouwens. Had wel wat links verwacht van je Mark.
ik zit te zoeken, maar ik kan hem zo één twee drie niet vinden. In het interview zegt Trent ook niet veel meer dan "when I hear Dr Dre took a sample from one of my songs, and twisted it so it fits the new song, I think he did a pretty good job. Most people won't even know it's a Nine Inch Nails sample, unless you put their face in it."quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:25 schreef Devlinsect het volgende:
Deeltje drie!Goede OP trouwens. Prima links, Mark.
Welk nummer van dr. Dre dan? Daar ben ik benieuwd naar. Wat ik wel weet is dat dr. Dre een bijdrage heeft in The Big Come Down...
Productiviteit op gebied van eigen muziek creëeren of het maken van kinderen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Constatering; "The Fragile" is goed voor de productiviteit.
tip; ga naar plato met een dikke zak geld, en loop naar buiten met The Fragile, All THat Could Have Been (zowel DVD als CD), Further Down the spiral, the downward spiral, the perfect drug, now I'm nothing en with teeth.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:13 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
ik vond ze supervet op werchter en ga me er maar eens in verdiepen
maar waar moet je dan vervolgens beginnen met luisteren?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tip; ga naar plato met een dikke zak geld, en loop naar buiten met The Fragile, All THat Could Have Been (zowel DVD als CD), Further Down the spiral, the downward spiral, the perfect drug, now I'm nothing en with teeth.
Ik weet dat ik er een paar vergeet, maar ik ben gaar na 8 uur werk.....
Als je die dikke zak met geld niet meeneemt zou ik gaan voor de cd 'And all that could have been.' Dit is namelijk een live cd met daarop een redelijk overzicht waar NIN voor staat en ook nog eens geweldig uitgevoerd en opgenomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar waar moet je dan vervolgens beginnen met luisteren?
laat ik die nou nèt besteld hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Als je die dikke zak met geld niet meeneemt zou ik gaan voor de cd 'And all that could have been.' Dit is namelijk een live cd met daarop een redelijk overzicht waar NIN voor staat en ook nog eens geweldig uitgevoerd en opgenomen.
alles in een CD-wisselaar proppen, en in chronologische volgorde luisteren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar waar moet je dan vervolgens beginnen met luisteren?
van wat ik begrepen heb komt de With Teeth tour op DVD uit..............en ome Trent kennende zal hij weer flink uitpakkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:41 schreef Devlinsect het volgende:
ZIjn er al goede geluidsopnames van Rock in Park of Werchter?
nee vind ik niet, ik het vooral vet gedaan als hij zeg maar uit de diepte komt lopen en tegen het spijkerbed aanslaat (hoe kan je dit beter zeggen?)quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh jeugdsentiment! Toen ik klein was ging ik altijd bij de Blokker lopen spelen met die knikkertjes aan die touwtjes, en met zo'n spijkerbed![]()
Wel ehm aparte clip.. mooi gemaakt maar ik vind 'm een beetje langdradig
Ja dat is idd cool gedaan maar dat heb ik na een minuut wel gezien.. komt misschien ook omdat ik het nummer niet zo geweldig vind, in tegenstelling tot veel anderen geloof ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee vind ik niet, ik het vooral vet gedaan als hij zeg maar uit de diepte komt lopen en tegen het spijkerbed aanslaat (hoe kan je dit beter zeggen?)
quote:Nine Inch Nails mastermind Trent Reznor has revealed that fans may see a follow-up to May’s ‘With Teeth’ album as soon as next year. “We’re already in talks about when we can put it out,” Reznor tells Kerrang!. “‘With Teeth’ was finished but my creative cycle isn’t, so I’m trying to focus and apply myself to writing while I’m on the road.” Reznor added that while five songs didn’t make the final cut of ‘With Teeth’, they won’t necessarily appear on the as-yet untitled album. “I’ll see if they fit with the new stuff. If so, then great, but I’m not using them like ‘Oh, look I’m already halfway done’. They may just show up as B-sides.” The forthcoming album will mark NIN’s fifth full-length since the band’s debut in 1989.
Dat is dan mooi 3 jaar te laatquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef Boeman het volgende:
Ik krijg vandaag 'And All That Could have Been" binnen
neuh keurig optijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is dan mooi 3 jaar te laat
het is nooit te laat om NIN spul binnen te krijgen!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is dan mooi 3 jaar te laat
Nee, die sneer was volgens mij voor Ian Inaba regisseur van Mosh (Eminem) en de tweede versie van Hand That Feeds. De video van THTF werd direct de prullenbak ingemikt door Trent.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:00 schreef Kimsomnia het volgende:
Inderdaad, AATCHB is erg fijn. Ik had me voor Rockin' Park in de visuele kant van het live NIN-geweld moeten verdiepen. Hoewel, dan was verrassing minder heftig geweest.
Nieuw album volgend jaar? Geen enkel probleem, alleen eis ik dan wel dat het 'we komen terug naar Europa'-gerucht waar is.
En ook ik vind de 'Only'-video niet heel bijzonder. Net zo min hemelschokkend als die van 'The hand that feeds'. Zou Reznor het telefoonnummer van Mark Romanek kwijt zijn? Of was die sneer op nin.com laatst voor Romanek bedoeld? Maar wie weet, misschien moet ik mijn mening herzien als ik een betere versie dan die korrelige msn-crap heb gezien.
Verder wil ik nog even melden dat 'Sunspots' briljant is. Ik krijg hem maar niet van mijn repeat af....
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:45 schreef Devlinsect het volgende:
Omdat de problemen tussen Malm en Trent zijn opgelost, zal de DVD Closure (met extra materiaal) binnenkort worden uitgebracht.
Volgens de meetings die Spiral members hebben. Gaat hier nog een NLer een Spiral member worden?
Info Spiral members: http://www.nin.com/thespiral/index.html
Ikzelf nog niet. ZIe er niet de voordelen in om jaarlijks 35 dollar of 65 dollar te betalen.
Ik ben het wel een beetje aan het overwegen. Vooral de webcasts lijken me interessant. En ik kan me voorstellen dat er nog leuke dingen mee gedaan worden, Zaken pre-orderen bijvoorbeeld. Of leuke speledingetjes downloaden. De meet&greets mogen ze houden, ik persoonlijk ben niet van het 'WOOT!!11!! OMG!11!! Ik heb Trent's hand geschud'-kaliber. Meelurken tijdens de chats met de band lijkt me dan wel weer komisch.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:45 schreef Devlinsect het volgende:
Gaat hier nog een NLer een Spiral member worden?
Ach, de CD's zijn niet veel andersquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef Devlinsect het volgende:
Wat een hels karwei als het 95 procent met de computer is gemaakt.![]()
Ennn bevestigd door Reznor himself... yay!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef Kimsomnia het volgende:
En dat wordt het als ze officieel bekend gaan maken dat ze volgend jaar terugkomen.
ik ben redelijk gaar van Sensation Black, dus dit weekend weinig aan Chronic (behalve dan de real thingquote:Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Devlinsect het volgende:
Had je op de vorige pagina kunnen lezen mèn.![]()
De link ff copy en pasten:
mms://msent.wmod.llnwd.net/a304/o2/msftmsne/Prod/wmv/v9/Video/44/45/69/101694544.wmv
Zojuist the Chronic 2001 geluisterd van Dr. Dre en ik kan geen sample van Nails ontdekken. Weet jij al iets Social_Disorder?
En al bezig met de Only remix? Ik wel![]()
wat heeft een arts met albums te maken?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef keitel het volgende:
Sinds de release van Opeth's Deliverance en Damnation, heb ik geen schrik meer van albums die kort na elkaar uitgebracht worden. (Ook praten met je arts helpt)
Snap geen reet van je post. Inclusief de taalfouten (schik van).quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef keitel het volgende:
Sinds de release van Opeth's Deliverance en Damnation, heb ik geen schrik meer van albums die kort na elkaar uitgebracht worden. (Ook praten met je arts helpt)
schrik ergens van hebben betekent bang zijn voor iets. Gewoon een uitdrukking.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Snap geen reet van je post. Inclusief de taalfouten (schik van).
echt waar? nog nooit van gehoord. Waarom zegtie danniet gewoon dattie dr bang voor is?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
schrik ergens van hebben betekent bang zijn voor iets. Gewoon een uitdrukking.
Dat is geen nummer, maar een album. Het nummer the downward spiral is een tussentrackquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:14 schreef renz0r het volgende:
Heb één nummer van die gasten, namelijk Downwards Spiral
Is die over het algemeen gezien goed en geeft het een NIN indruk?
Ga je dat nou alweer vragen? In het vorige topic nummero 2 ook al.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:14 schreef renz0r het volgende:
Heb één nummer van die gasten, namelijk Downwards Spiral
Is die over het algemeen gezien goed en geeft het een NIN indruk?
Ga je dat nou aan bartrid vragen..quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
echt waar? nog nooit van gehoord. Waarom zegtie danniet gewoon dattie dr bang voor is?
tsja.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
echt waar? nog nooit van gehoord. Waarom zegtie danniet gewoon dattie dr bang voor is?
Sorry, ik postte dit zonder er me van bewust te zijn dat er al een tweede pagina was. Mijn opmerking had eigenlijk betrekking op het feit dat er dra een tweede album komt, of zou komen (Kerrang).quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Snap geen reet van je post. Inclusief de taalfouten (schik van).
Allee menneke, het maakt me niet wat je post. Wanneer ge dan iets post, maak het dan voor het ganse publiek van Fok! duidelijk. Dan kan ik dergelijk commentaar voor me houden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef keitel het volgende:
[..]
Sorry, ik postte dit zonder er me van bewust te zijn dat er al een tweede pagina was. Mijn opmerking had eigenlijk betrekking op het feit dat er dra een tweede album komt, of zou komen (Kerrang).
Taalfouten?? In meervoud dan nog. Hoogstens een gallicisme, maar hier (België) wordt het in ieder geval niet als fout beschouwd. "Taalfouten", jezus. Hou dergelijke commentaar aub voor jezelf.
Trek het je niet aan, sommige mensen gaan alleen maar met de buren van hun straatje om, die hebben geen idee dat er over de grens ook nog een ander dialect nederlands gesproken wordtquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef keitel het volgende:
't Moet lukken dat jij de enige bent die de 'schrik van'-uitdrukking niet kende; meer zelfs: een landgenoot van je heeft je het duidelijk moeten makenMaar voor mijn part blijf je voet bij stuk houden houden hoor, for all I care.
Ontopic: Dit jaar niet, en volgend jaar? Ik bedoel, komt er een album uit binnen een tweetal jaar of...?
P.S.: "Er komt écht niet dit jaar een tweede album uit." -> Is dit een propere zin volgens de Nederlandse zinsbouw dan? Als je daar dan toch zo graag over lult?
Trent kennende:quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:50 schreef kamagurka het volgende:
T lijkt mij, trent kennende, onwaarschijnlijk dat er al gelijk dit jaar een volgend album volgt...
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Trent kennende:
89 PHM
92 Broken
92 Fixed
94 TDS
95 FDTS
99 TF
00 TFA
...krijgen we wel een nieuw album volgend jaar, maar dan met afdankertjes en remixes enzo
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef keitel het volgende:
't Moet lukken dat jij de enige bent die de 'schrik van'-uitdrukking niet kende; meer zelfs: een landgenoot van je heeft je het duidelijk moeten makenMaar voor mijn part blijf je voet bij stuk houden houden hoor, for all I care.
hey, "flip flop flip flop flip" vind ik wel de meest diepzinnige tekst van het jaar ja!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:48 schreef BitetheBullet het volgende:
Discussies over kwalitatief goede teksten in een NiN-topic![]()
Begrijp me niet verkeerd, NiN is momenteel mijn favoriete band, maar qua teksten stelt het niet zoveel voor.![]()
Waarom zou het gewoon moeten zijn? Ik heb heerlijk genoten van het concert, dus er is geen enkele reden om niet meer te gaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:26 schreef Betse het volgende:
Als je dat geduw al erg vindt, lijkt het mij beter om bij alle volgende concerten die je gaat bezoeken war verder naar achteren te gaan staan. dit gedrag van die debielen is nl heel gewoon...
Als je daar niet tegen kan, zijn conerten misschien gewoon niets voor jou...
Ik vind Nine Inch Nails ook niet echt muziek om op te moshen eigenlijk (te diep en dansbaar vergeleken met veel harcore en metal), wel springen (daar heeft ook niemand last van)quote:Op zondag 17 juli 2005 20:11 schreef keitel het volgende:
't Is heel gewoon geworden en als je er op let dan zie je dat het meestal een stel pubers is dat de muziek niet begrijpt. Zo heb ik het toch telkens gezien; de maximumleeftijd van die moshers is hoogstens 16 (over't algemeen, met uitzonderingen).
Voor mijn part kunnen die debielen indd ook gewoon hun booster nemen en opkankeren.
Tsja, agressieve muziek trekt nu eenmaal agressief publiekquote:Op zondag 17 juli 2005 14:26 schreef Betse het volgende:
Als je dat geduw al erg vindt, lijkt het mij beter om bij alle volgende concerten die je gaat bezoeken war verder naar achteren te gaan staan. dit gedrag van die debielen is nl heel gewoon...
Als je daar niet tegen kan, zijn conerten misschien gewoon niets voor jou...
Ik weet niet. Ik ben niet zo'n agressief type, maar vind NIN echt 't einde. Zo af en toe schop of sla ik eens tegen de systeemkast aan, maar mensen pijnigen? Neu. En dan dat gebeuk joh... Dat hoort meer bij van die neo-nazi's die elkaar staan af te raggen op uberslechte metal...quote:Op zondag 17 juli 2005 20:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tsja, agressieve muziek trekt nu eenmaal agressief publiek
Zijn er serieus fans van NIN die zich ergeren aan een beetje een moshpit
Dat. En die bergen (nep)gouden kettingen, horloges en overige sierraden dan wel gebitsvervangers zijn veel gevaarlijker dan de usual spikes natuurlijk. Streep Franssie maar weg inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bij Frans Bauer struikel je over de rolstoelen.Dan kun je je nog lelijk pijn doen in de pit!
![]()
BWAHAHAHAHAHAAA!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat. En die bergen (nep)gouden kettingen, horloges en overige sierraden dan wel gebitsvervangers zijn veel gevaarlijker dan de usual spikes natuurlijk. Streep Franssie maar weg inderdaad.
Doe dan maar Keane of zo'n andere zeikband daar voor in de plaats. Of van die nichterige trancefeesten, met van die watjes die elk lichaamscontact vermijden omdat er anders vlekken in hun witte danspakje komen
Dat deed ik.. ik stond vrij vooraan en zag om me heen vooral meiden/vrouwen en wat geitewollensokken-lui.. met die pit zal het dan wel meevallen dacht ik (naief ja) Nou niet dus..quote:Op maandag 18 juli 2005 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
"check het publiek voordat je vooraan bij een (voor jou) onbekende band gaat staan"
Maargoed, verder ga je dus nooit naar concerten met stevige muziek ofzo...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat deed ik.. ik stond vrij vooraan en zag om me heen vooral meiden/vrouwen en wat geitewollensokken-lui.. met die pit zal het dan wel meevallen dacht ik (naief ja) Nou niet dus..
Ik wil gewoon goed kunnen zien wat er op het podium gebeurt, daarom ga ik vooraan staan. Waarom gaan ze niet achteraan lopen pitten, dan kan iedereen het goed zien en achterin hoor je die takkeherrie ook wel, kan je je daar lekker uitleven zonder dat er iemand last van heeft.
14-jarige Di-rect fans die elkaar proberen te verwonden:quote:Op maandag 18 juli 2005 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
weet je wat ik pas achterlijk vond? Dat een stel 14 jarigen gaan slampitten op Di-Rect bij Koninginnenach........
Mijn 2 meter maakte daar korte metten mee overigens
Meestal staan d'r voornamelijk van die dronken fatsige dertigers in de pit....die moeten zeker iets bewijzen tegenover de jeugd ofzoquote:Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef Betse het volgende:
Ok iemand riep dat er alleen lui onder de 16 in pits staan?
Een week voor rockin' park was ik ook op fields of rock en stond ik op ongeveer dezelfde plaats als bij NIN naar eerst The Dillinger Escape Plan en daarna Mastodon te kijken. Daar was de gemiddelde leeftijd in de zeeeeer brute pit (vergeieken met die bij NIN, wat erg rustig was) ongeveer 23 ofzo.
Dat zal mooi zijn, hoewel ik dan vast weer de lul ben die niet op tijd kaartjes heeft gehaalt. Maar goed, de Heineken Hall vind ik ook best te doen....zolang ie maar weg blijft uit Ahoyquote:Ook heeft hij in acces geroepen dat er nog een Europese tour aankomt dit najaar ofzo. Ik hoop dat het een leuk zaaltje wordt (013)
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat deed ik.. ik stond vrij vooraan en zag om me heen vooral meiden/vrouwen en wat geitewollensokken-lui.. met die pit zal het dan wel meevallen dacht ik (naief ja) Nou niet dus..
Ik wil gewoon goed kunnen zien wat er op het podium gebeurt, daarom ga ik vooraan staan. Waarom gaan ze niet achteraan lopen pitten, dan kan iedereen het goed zien en achterin hoor je die takkeherrie ook wel, kan je je daar lekker uitleven zonder dat er iemand last van heeft.
Dertigers zijn op de keeper beschouwt ook wel een stuk sterker dan de meeste pubertjes hoor, ook de niet fatsigequote:Op maandag 18 juli 2005 15:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Meestal staan d'r voornamelijk van die dronken fatsige dertigers in de pit....die moeten zeker iets bewijzen tegenover de jeugd ofzo![]()
With even more teethquote:Op maandag 18 juli 2005 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
In de lijn van benamingen van vorige opvolger-albums, zal With Teeth's opvolger wel WIth Dentalprostetics, Chewing Even More of Biting Through The Sour Apple gaan heten.....
Nee, is dat erg?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maargoed, verder ga je dus nooit naar concerten met stevige muziek ofzo...
had je nu nog 'teeth falling apart' gezegdquote:Op maandag 18 juli 2005 17:41 schreef Mark het volgende:
Teeth falling out
Nou, dan weet je nu dus wat je kunt verwachten he..quote:
Ja dat wist ik ook wel, heb wel vaker in een pit gestaan maar ik vind het gewoon ontiegelijk irritant dat je van alle kanten bebeukt wordt als je geld hebt betaald om normaal naar een band te kunnen kijken ipv bezig bent te overlevenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nou, dan weet je nu dus wat je kunt verwachten he..
Volgende keer bij mij komen staanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja dat wist ik ook wel, heb wel vaker in een pit gestaan maar ik vind het gewoon ontiegelijk irritant dat je van alle kanten bebeukt wordt als je geld hebt betaald om normaal naar een band te kunnen kijken ipv bezig bent te overlevenMaarja ik ben nou eenmaal een meisje en die kunnen niet zoveel hebben he
Trouwens, ik heb sinds kort eindelijk de dvd And all that could have been, ik vond 'm eigenlijk nogal tegenvallen.. Het geluid is me iets TE perfect, het 'live-geluid' mis ik een beetje. Ik zat met spanning te wachten op Just like you imagined, en die klonk dan weer ontzettend bout.. teveel drums, te weinig gitaar (je ziet de bandleden raggen op hun gitaren maar ik hoor nauwelijks wat, frustrerend)
"I wasn't concerned with it being this professional looking video -- I wanted it to look like you were there." zegt Trent dan, maar dat had ik dus totaal niet.
Sorry voor de kritiek, jullie zullen het vast niet met me eens zijn, maar ik had er gewoon wat meer van verwacht..
Ben blij dat ik een 3e van de winkelprijs heb betaald![]()
Geen probleem. Ik meen me te herinneren dat Dre nog aan een enorm rauwe hip-hop plaat heeft gewerkt. Misschien dattie daar op staat....quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef Devlinsect het volgende:
Snelle reactie men. Bedankt!
Als het niet op de Chronic 2001 staat, dan zal het dus op een eerder album van Dré staan.
Ik ga weer luisteren en kijken of ik een sample kan ontdekken van Broken of Pretty Hate Machine...
Hij heeft Lapdance van NERD gemixt tot de single die we voor onze kiezen hebben gehad........quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:25 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Dr. Dre.![]()
Sorry hoor, maar ik heb er niets mee. Trent had trouwens ook nog een nummer voor P. "Fucking" Diddy geremixt.![]()
Holy shit, als 't maar niet erger wordt dan dat. Verder heeft hij nog wel wat leuke collaboraties met o.a. Zack De La Rocha van Rage Against The Machine, maar daar wordt tot zover niets mee gedaan.![]()
Teleurstellend.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hij heeft Lapdance van NERD gemixt tot de single die we voor onze kiezen hebben gehad........
Tja, ach, a man's gotta make a living.........quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]Pharrell Williams. (Of hoe je 't ook typt.)
Man, Trent kan af en toe ook best een corpor@te whore zijn die hij zelf zo verafschuwd. Geen wonder dat 'ie zijn eigen harses insmijt in Starfuckers, Inc.
Yeah, precies. Daar heb je compleet gelijk in. Het laatste (en grootste) gedeelte dan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tja, ach, a man's gotta make a living.........
Ik heb er zelf niet zo'n probleem mee. Je hebt twee soorten corporate whores; degenen die hun ziel verkopen, en degenen die hun principes trouw blijven. In dat laatste is Trent wel redelijk geslaagd denk ik. Geen enkele andere artiest kan het maken om 6 jaar van de planeet te verdwijnen, en zelfs in z'n remixes hoor je zijn hand terug. Hij is niet het type van "ik moet een hit scoren, no matter what". Net als bij de MTV movie awards. Wilde hij Hand That Feeds spelen voor een foto van Bush Jr. Mocht niet, nou dan komt hij niet. De tiefus voor MTV.
Nee, zijn kapitaal valt hoogstwaarschijnlijk in het niet in vergelijking met dat van P. "A$$hole" Diddy. Trouwens, best geestig dat ze die shit op 't podium altijd zo aftuigen, ik lach me rot, elke keer als ik "And All That Could Have Been" kijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
Nee arm is hij zeker niet, maar ik denk wel dat hij geen gigantische rijkdom heeft. Als je z'n drugs en alcoholgebruik in het verleden ziet, en hoe de apparatuur op het podium behandeld wordt............is niet bepaald goedkoop.
Indeed, bij Rockin Park zag ik de drummer zich ook gauw uit de voeten maken, voor hij een microfoonstandaard/gitaar/versterker/drum tegen z'n ei kreeg.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:10 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]
Nee, zijn kapitaal valt hoogstwaarschijnlijk in het niet in vergelijking met dat van P. "A$$hole" Diddy. Trouwens, best geestig dat ze die shit op 't podium altijd zo aftuigen, ik lach me rot, elke keer als ik "And All That Could Have Been" kijk.
Best loos, maar uitermate "entertaining".
Bwahahahaahahaaa!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Indeed, bij Rockin Park zag ik de drummer zich ook gauw uit de voeten maken, voor hij een microfoonstandaard/gitaar/versterker/drum tegen z'n ei kreeg.
In de VS heeft Trent ook meerdere malen de gitarist geslagen, omdat hij zich als een pussy gedroeg op het podium. Net zo gek natuurlijk als je van Marilyn Manson (abuse'r'us) naar Perfect Cicrle (deep emotional shit) gaat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:15 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]
Bwahahahaahahaaa!![]()
![]()
Te grappig gewoon! Ze staan ook tegen elkaar aan te hengsten, vooral op de eerdergenoemde DVD. Rockin Park heb ik moeten missen, zoals zoveel festivals. Op Werchter scheen NIN ook goed te zijn geweest.
*Ronald kijkt naar cd-collectie*quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In de VS heeft Trent ook meerdere malen de gitarist geslagen, omdat hij zich als een pussy gedroeg op het podium. Net zo gek natuurlijk als je van Marilyn Manson (abuse'r'us) naar Perfect Cicrle (deep emotional shit) gaat.
De NIN versie is niet degene waar ik het over had. De commerciële versie heeft ook een bewerking van ome Trent gehad. Met goed zoeken is de originele versie van Lapdance nog ergens te vinden, en die is PUSSY!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:24 schreef Devlinsect het volgende:
First of all:
De lapdance versie zoals wij het kennen is niet de NIN versie. Kheb de NIN versie hier liggen en is echt anders.
Leuk: vergelijk het nummer Angel WIth The Scab Wings van Marilyn Manson (album Antichrist Superstar) is met Lapdance. En het gitaarrifje lijkt verdacht veel op o.a. de intro van lapdance...
Twee: Mr. Reznor zou een gitarist (wie? Robin Finck? Richard Patrick?) geslagen hebben onstage omdat hij als een pussy zou overkomen? Bron?
Geloof er geen fuck van. Toen de vorige drummer op zijn kop gehecht moest worden vanwege een aanvaring met een microfoonstandaard, heeft Reznor gezegd niet meer van dergelijke praktijken te houden. Bron? Closure video's waarin het incident naar vorenkomt met commentaar van Reznor.
En tuurlijk worden er nog microfoonstandaards in de drums gegooid. Afgesproken werk. Net zoals dat de dure gitaren eerst worden omgewisseld voor de goedkopere zodat deze kapot geslagen kunnen worden...
Dat plaatje! Ik kom niet meer bij man!quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:09 schreef Devlinsect het volgende:
Heb net een mailtje ontvangen van een persoon die zo aardig was om foto's en wat filmpjes te delen van NIN Rock In Park festival. Te gek voor woorden.
Mail me voor info...
[afbeelding]
echt he? Ik ga het bij de volgende werkbespreking om ook dat soort benamingen te gebruiken. zullen de klanten leuk vinden. "Waar blijft m'n website?" "Hij is onder weg van de Asslicker 32 naar Fuckface 61."quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]
Dat plaatje! Ik kom niet meer bij man!
Hier ook al niet... Ik laat je over een dag of negen wel even wat ik er van vindquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gaaf!! Bedankt voor de tip! (wil alleen niet zo vlot dat downloaden..)
Normaal krijg je meerdere torrents ter beschikking, nee? Als er nog zijn, probeer die eens. Ofwel zijn er op dit moment geen 'seeders' (zo heet dat toch eh?).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:53 schreef Devlinsect het volgende:
Ben nu eindelijk aangemeld bij de site, krijg het alleen niet voor elkaar om de video te downen.
"Problem connecting the tracker"
![]()
Hmmm, best vaag, dat With Teeth gedeelte dat je zojuist beschreef. Bij mij ging 'ie d'r in als Ketellapper.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik heb gisteren de nieuwste video van Nine Inch Nails gezien, Only, op MTV. Ik moet zeggen dat het een zeer vette clip is. Moeilijk om uit te leggen waar het over gaat, maar er word heel mooi naar de climax van het nummer toegewerkt met zeer mooie visuals, al zeg ik het zelf. Weer een pluim voor Trent
Overigens moet ik zeggen dat ik With Teeth ook steeds meer begin te pruimen. Ik kon er in het begin echt niet aan wennen, maar hoe vaker ik hem draai hoe beter ik hem vind.
Ik denk niet dat er veel mensen warm lopen voor nóg een live video van NIN. Ik denkdat je het na een paar keer wel gezien hebt. Meer zelfs: Ik heb gehoord dat hij zijn wilde haren wat verloren heeft op het podium (minder gewelddadig als vroeger alleszins) - als dat de reden is om'm te downloadenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 06:03 schreef jeejee77 het volgende:
video download zit nu op 9%. hoe meer mensen meedoen des te sneller het gaat .....
Le - zen. DIe vraag heb ik eerder in dit topic gesteld. De 5.1 dolby versie van With Teeth.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Excuse my ignorance, maar wat staat er precies op die Tour-editie?
De inhoud mag er zijn, maar ze maken echt geen "Nederlandse vrienden" met het uiterlijk van die site.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:41 schreef Devlinsect het volgende:
Tjek deze site van onze 'duitse vrienden':
http://www.withteeth.de/europatour.htm
Staan een aantal filmpjes op van festivals en je kunt er een show downloaden van 10 juni.![]()
Kheb de eigenaar van de site ff een mailtje gestuurd. Hij zou een opname hebben van Rock in Park. Ik weet niet of hij daarmee de DVD bedoelt of misschien een geluidsopname. Dus dat heb ik ff gevraagd.
denk dat het aantal mensen die en de tweede wereldoorlog meegemaakt hebben en NINfan zijn nihil isquote:Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]
De inhoud mag er zijn, maar ze maken echt geen "Nederlandse vrienden" met het uiterlijk van die site.
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
denk dat het aantal mensen die en de tweede wereldoorlog meegemaakt hebben en NINfan zijn nihil is
Man, daar zou ik buikpijn van krijgen. Zelfs ik zou er dan per direct mee kappen.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:21 schreef jeejee77 het volgende:
35% pfffft
Komop, alsof het erg is als je het allemaal een week later pas krijgt.. Je hebt er toch al meer dan 4 weken op moeten wachten.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:24 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]
Man, daar zou ik buikpijn van krijgen. Zelfs ik zou er dan per direct mee kappen.
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:14 schreef jeejee77 het volgende:
iemand overigens ook al lid van de officieule fanclub ?
Ben je boos?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Betse het volgende:
[..]
Komop, alsof het erg is als je het allemaal een week later pas krijgt.. Je hebt er toch al meer dan 4 weken op moeten wachten.
Gewoon geduld hebben, maar dat is blijkbaar niet je sterkste punt...
Hmm, nee, dan heb je inderdaad geen reden om boos te zijn. Ik begon me al af te vragen of m'n IP adres gewoon stonk ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:42 schreef Betse het volgende:
[..]
Bij mij komt ie nu met 100kb/s binnen...
Welk progje gebruik je om te downloaden? 27.3 % zit ik nu met maar liefst 1 kb per seconde op dit moment van 1 seeder die op 72% zit...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:42 schreef Betse het volgende:
[..]
Bij mij komt ie nu met 100kb/s binnen...
Het vervelende is dat ik bij een andere site nog een beetje aan mijn ratio wil werken, maar ik kijk wel ff of dat heel erg nodig is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:15 schreef Devlinsect het volgende:
78%! Hoogst waarschijnlijk geef jij mij die paar kb /sec waar ik afhankelijk van ben.
Mocht je het binnen hebben, blijf wel ff seeden![]()
Geloof ik niks van. 'k Vind het trouwens maar een flauwe opmerking. Van waar je het ook gehaald hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:00 schreef wyccie het volgende:
From Wikipedia, the free encyclopedia:
Trent Reznor
Producer Oops! ... I Did It Again (Britney Spears, (Producer, Jive, 2000)![]()
quote:On August 17 Nine Inch Nails fans will have an opportunity to score the ultimate collector's item — the ownership rights to Trent Reznor's groundbreaking debut, Pretty Hate Machine. Yes, kids — you could own tracks like "Down in It," "Something I Can Never Have" and, of course, "Head Like a Hole," but it's going to cost you millions. The disc is one of several TVT Records titles on the auction block, compliments of Prudential Securities Financial Services. Pretty Hate Machine and numerous other recordings from the likes of KMFDM, Sister Machine Gun and Gravity Kills were presented as collateral in 1999 against a $32 million loan the label was approved for. TVT managed to pay back $10 million of that amount, but Prudential took the label to court three years ago, claiming the current home of the Ying Yang Twins defaulted on the loan. Pretty Hate Machine is part of an overall biddable package that also includes the rights to the Television's Greatest Hits compilations and the "Mortal Kombat" movie soundtracks. In addition, the highest bidder will be able to collect a percentage on future sales of Nine Inch Nails' other TVT-related releases, including Broken, Fixed, The Downward Spiral and Further Down the Spiral. ...
MTV.com
Wycciepedia zeker.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:00 schreef wyccie het volgende:
From Wikipedia, the free encyclopedia:
Trent Reznor
Producer Oops! ... I Did It Again (Britney Spears, (Producer, Jive, 2000)![]()
Wat bedoel je met gehaper? Geluid is een beetje aan de clipping kant. Beeld schokt niet ofzo. Jah de camera.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nou m'n torrent is ook binnen, teeering wat een geluid.. dat gehaper de hele tijd, of ligt dat aan mij? Leuk om weer terug te zien maar ik heb 'm niet uitgekeken.. maarja beter dan niks
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef jeejee77 het volgende:
waar kan ik bieden ? en ... zou het nin legioen groot genoeg zijn om het zelf te kopen ?
resultaat van het chronic verhaal is dat het er zeer waarschijnlijk niet op staat. Ik denk dat we op iets oudere CDs van Dr Dre moeten gaan zoeken en ook nummers die door de beste docter gemaakt zijn (zijn er maar een paar honderd :S).......quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gehaper? Geluid is een beetje aan de clipping kant. Beeld schokt niet ofzo. Jah de camera.
Wel tof om te hebben
@ s.d.: heb je al een remix kunnen maken van Only en hoe zit het met het Chronic verhaal? Je zou bij iemand langs gaan die meende de sample gevonden te hebben.
Ik zelf heb nog niets kunnen produceren.
Bron? Website? Dan ga ik er wel achteraan...quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:09 schreef jeejee77 het volgende:
er schijnt nog een audio te bestaan van rockinpark ......
Da's een boek van Zadie Smithquote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:06 schreef Pauline het volgende:
White teeth had ik al wel gebrand, maar die heb ik nu ook maar eens besteld via cd-wow.
White Teeth? Is dat een special eidtion met tandpasta erbij ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:06 schreef Pauline het volgende:
NIN!
Laatst voor ¤5,- All that could have been gescoord op een festival. White teeth had ik al wel gebrand, maar die heb ik nu ook maar eens besteld via cd-wow.
Naar die clip ben ik inmiddels ook wel nieuwsgierig..
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:22 schreef Pauline het volgende:
White Teeth is het laatste NIN album. Ben toch wel licht verbaasd dat bezoekers van dit topic dat niet weten![]()
Zoek dit hoesje maar in de platenzaak, dan kan je hem kopen!!!quote:
neequote:
Niks, alleen kent niemand in dit topic die CDquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:36 schreef Pauline het volgende:
Wat is er in vredesnaam vreemd aan het gebruiken van een cd naam?
Neem dan bijvoorbeeld de moeite een kijkje nemen op de NIN website i.p.v. te veronderstellen dat het "dan wel niet zal bestaan". Lekker inhoudelijk gezwets dit..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:38 schreef Mark het volgende:
Niks, alleen kent niemand in dit topic die CD
Jij bent ook niet op je tandjes gevallen... Oh nee, het was op het mondje vallen. Maar je hebt geljik Pauline, erg kinderachtig dat ze dit album niet kennen. En dat terwijl het juist NIN's 'White Album' moest worden...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Pauline het volgende:
[..]
Neem dan bijvoorbeeld de moeite een kijkje nemen op de NIN website i.p.v. te veronderstellen dat het "dan wel niet zal bestaan". Lekker inhoudelijk gezwets dit..
Binnenkort in de ArenA; 2 optredens van Nine Inch Nails; eerst een White Edition en daarna "Dental Rotten Black Edition", geheel verzorgd door ID&Tquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:58 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Jij bent ook niet op je tandjes gevallen... Oh nee, het was op het mondje vallen. Maar je hebt geljik Pauline, erg kinderachtig dat ze dit album niet kennen. En dat terwijl het juist NIN's 'White Album' moest worden...Paul McCartney zou zich omdraaien in zijn graf...
In dat geval altijd nog in omgekeerde volgorde. De goede man heeft immers weer levensvreugde enzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Binnenkort in de ArenA; 2 optredens van Nine Inch Nails; eerst een White Edition en daarna "Dental Rotten Black Edition"
ROFLOL, jehebt em nog steeds niet door he?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:30 schreef Pauline het volgende:
[..]
In dat geval altijd nog in omgekeerde volgorde. De goede man heeft immers weer levensvreugde enzo.
Het gaat gewoon over een bezoekje aan z'n tandarts!quote:She comes along
She gets inside
She makes you better than anything you've tried
It's in her kiss
As black as sea
And it runs deeper than you
Ever dared dream it could be
[Chorus]
With teeth [x4]
A wave goodbye
To what you were
The rules have changed
The lines begin to blur
She makes you hard
It comes on strong
You've find the place where you belong
[Chorus]
I cannot go through this again [x4]
[Chorus]
She will not let you go
Keeps holding on
She will not let you go
Keeps holding on
This time, I'm not coming back
She will not let you go
This time, I'm not coming back
She will not let you go
*krabt op hoofd* Ik geloof dat het begint te dagenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ROFLOL, jehebt em nog steeds niet door he?
Trouwens, als je de lyrics er op naslaat, zou ze wel eens gelijk kunnen hebben;
[..]
Het gaat gewoon over een bezoekje aan z'n tandarts!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:41 schreef Pauline het volgende:
[..]
*krabt op hoofd* Ik geloof dat het begint te dagen
Mooi...quote:Op maandag 12 september 2005 14:02 schreef Devlinsect het volgende:
Non Entity
Ik ook.quote:Vind het nummer zeker passen bij het benefietconcert.
Schijnt één van de beste opnames te zijn van het moment. Kheb het nog niet gezien.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb trouwens de bootleg van With Teeth Philidelphia gezien, brute show!
Voeg me is ff toe op je msnquote:Op woensdag 14 september 2005 14:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Je mist heel wat! Vooral de lichtshow is STUKKEN beter dan in Nijmegen.
ja dat vind ik dus echt superkut klinken, vooral als je m door een koptelefoon hoortquote:Op woensdag 14 september 2005 14:22 schreef Devlinsect het volgende:
Mijn favo blijft Downward Spiral. Dat sfeertje, die agressie en je hoort de cd 'afbrokkelen'. Luister maar is naar het begin van Hurt. Dan lijkt het net of ie niet goed is opgenomen of doorkomt.
Nog geen teken van je leven op het prachtige msnquote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef SocialDisorder het volgende:
gebeurd, en mochten er dames zijn die hem ook willen zien, ik geef private screenings
waar dan?quote:Op maandag 26 september 2005 10:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Je kan trouwens op de NIN site een gratis DVD aanvragen.
quote:Op maandag 26 september 2005 10:41 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
http://www.nin.com/access/collected/index.asp
Halfuurtje video. Geen echte concerten ofzo, clips en shit.quote:Op maandag 26 september 2005 13:23 schreef Frozen het volgende:
Wat staat er op die dvd?
Zeker hoera!! Tnx! ..moet toch maar eens AATCHB terugjatten van m'n broertjequote:Op maandag 7 november 2005 17:15 schreef Kimsomnia het volgende:
...
Er is iemand bezig met het invullen van de weggelaten fuck's, nigger's en de ecstacy (ze hebben zowaar de goddamnit's er in gelatenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:28 schreef Devlinsect het volgende:
Kan iemand het concert van VH1 als filmpje voor me opslaan![]()
Joh? Op ETS vind ik hem best een welkome afwisseling tussen de mensen die zichzelf en het fan-zijn véél te serieus nemen. En om sommige van zijn brouwels (dat 'drama' van vorige maand was inderdaad weinig humorvol) kan ik me echt bescheuren. Met stip op 1: De flash-animatie bij 'A bad apple'.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:23 schreef Devlinsect het volgende:
MeatheadZijn reacties op echoingthesound zijn erg kinderachtig voor iemand van zijn leeftijd. Ook dat hij vorige maand eerst boos is op iedereen en daarna het af doet met een geintje
![]()
Wat een eikel![]()
Omdat ie toegankelijker is dan de voorgaande albums denk ik. En de meeste NIN fans houden juist van ontoegankelijk NIN spulquote:Op maandag 14 november 2005 19:58 schreef keitel het volgende:
Bizar: voor sommige mensen is het de cd waarmee ze 'into' NIN raken, en voor anderen (waaronder ik) is het eerder de cd van "mja, ik hou het op TDS t.e.m. Fragile".
lol, precies!quote:Op maandag 14 november 2005 22:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Omdat ie toegankelijker is dan de voorgaande albums denk ik. En de meeste NIN fans houden juist van ontoegankelijk NIN spul
Wel? Die Ike toch, wat een 'beetje' distortion al niet doet.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij is het Trent met een mega berg distortion
Van die 12"-versie (nummer 6 in de lijst) is bekend dat het Reznor is, ik vraag me dus eigenlijk af of die versie ook op NIB staat.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:31 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij bestaan er 2 versies, kijk maar 's naar track 1 en track 5
http://www.last.fm/music/1000+Homo+DJs
Ah! Helder!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die Trent-versie is zonder distortion. De normale versie is met distortion en toegeschreven aan Al. Maar stiekem toch gewoon Trent.
Je hebt volgens mij 3 versies. De orginele met distortion, die op de Supernaut EP staat. Een ingekorte versie daarvan die op NIB staat en dan die zonder distortion.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:48 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Wel? Die Ike toch, wat een 'beetje' distortion al niet doet.
[..]
Van die 12"-versie (nummer 6 in de lijst) is bekend dat het Reznor is, ik vraag me dus eigenlijk af of die versie ook op NIB staat.
Dat dus, met de toevoeging dat de originele opname (Trent zonder distortion) in '94 alsnog is uitgebracht op de Wax Trax! Black Box compilation. Oh, en Reznor is niet 'Ike Krull', maar gewoon helemaal niet in de credits opgenomen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:Je hebt volgens mij 3 versies. De orginele met distortion, die op de Supernaut EP staat. Een ingekorte versie daarvan die op NIB staat en dan die zonder distortion.
Pffff, wat zal ik nu goed slapen!quote:Trent Reznor, while not credited in the insert, is responsible for the vocals on Supernaut. However, Trent's label at the time (TVT) threatened legal action if he performed on another label's release. The story goes that Al distorted Trent's voice to sound more like Al's, thus removing any proof that Trent performed on the disc at all. Years later, the original version with Trent's vocals intact was released on the Wax Trax! Black Box compilation.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |