abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2005 @ 20:20:20 #101
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28890011
quote:
Op zondag 17 juli 2005 14:26 schreef Betse het volgende:
Als je dat geduw al erg vindt, lijkt het mij beter om bij alle volgende concerten die je gaat bezoeken war verder naar achteren te gaan staan. dit gedrag van die debielen is nl heel gewoon...
Als je daar niet tegen kan, zijn conerten misschien gewoon niets voor jou...

Tsja, agressieve muziek trekt nu eenmaal agressief publiek

Zijn er serieus fans van NIN die zich ergeren aan een beetje een moshpit Of heeft NIN een moshpit die extremer is dan normaal..? Dat kan ik me van dat ene concert in '94 niet herinneren eigenlijk Maar da's ook lang gelee..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 17 juli 2005 @ 20:41:34 #102
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_28890623
Nou, de pit naast mij (ergens tussen de pit en dat 'middenhokje' (hoe noem je dat ) in) werd gebouwd door twee dronken mannen van in de dertig
Tranquillo
pi_28891037
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:20 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Tsja, agressieve muziek trekt nu eenmaal agressief publiek

Zijn er serieus fans van NIN die zich ergeren aan een beetje een moshpit
Ik weet niet. Ik ben niet zo'n agressief type, maar vind NIN echt 't einde. Zo af en toe schop of sla ik eens tegen de systeemkast aan, maar mensen pijnigen? Neu. En dan dat gebeuk joh... Dat hoort meer bij van die neo-nazi's die elkaar staan af te raggen op uberslechte metal...
pi_28891159
Zo erg zijn die pits bij NIN niet vind ik . En ik ben best een mietje op dat gebied 8).
We'll keep on whispering our mantras.
pi_28895032
Het maakt niet uit hoe erg de pit is, maar DAT hij er is, is al fout genoeg. Het hoort niet, het mag ook vaak niet (festival organisatie) en het is gewoon verschrikkelijk aso. Je betrekt mensen erbij die het niet willen.
pi_28895393
Wat een gezeur. Je zult mij ook niet zo snel in de pit vinden, maar verder gaat iedereen die 't lekker vindt om tegen halfnaakte mannen aan te rijden maar lekker z'n gang. Boeiend, doe een paar stappen opzij en je hebt er geen last van. Kan me niet voorstellen dat je bij NIN enorme veldslagen hebt in de pit. Liever een beetje leven tijdens het optreden dan van dat klapvee dat stil staat en alleen braaf z'n handjes in de lucht steekt als de band daar zelf om vraagt.....

En als je 't echt niet aan kan dan ga je maar lekker naar Coldplay of Frans Bauer.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_28895486
Bij Frans Bauer struikel je over de rolstoelen. Dan kun je je nog lelijk pijn doen in de pit!
pi_28895658
quote:
Op zondag 17 juli 2005 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bij Frans Bauer struikel je over de rolstoelen. Dan kun je je nog lelijk pijn doen in de pit!
Dat. En die bergen (nep)gouden kettingen, horloges en overige sierraden dan wel gebitsvervangers zijn veel gevaarlijker dan de usual spikes natuurlijk. Streep Franssie maar weg inderdaad.

Doe dan maar Keane of zo'n andere zeikband daar voor in de plaats. Of van die nichterige trancefeesten, met van die watjes die elk lichaamscontact vermijden omdat er anders vlekken in hun witte danspakje komen
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_28896956
quote:
Op zondag 17 juli 2005 23:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat. En die bergen (nep)gouden kettingen, horloges en overige sierraden dan wel gebitsvervangers zijn veel gevaarlijker dan de usual spikes natuurlijk. Streep Franssie maar weg inderdaad.

Doe dan maar Keane of zo'n andere zeikband daar voor in de plaats. Of van die nichterige trancefeesten, met van die watjes die elk lichaamscontact vermijden omdat er anders vlekken in hun witte danspakje komen
BWAHAHAHAHAHAAA! Heuzus! 'Ie ben 'n echte doerak, of nie'?

Maar inderdaad, helemaal gelijk heb je. Keane is shit, trance is gay, en als je niet tegen een of andere wilde wilt aanrijden dan blijf je maar uit de buurt. Net zoals ik.
  maandag 18 juli 2005 @ 13:52:41 #110
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28908698
Hmm, rolstoelen op hydraulische veren, dat lijkt me pas pijnlijk in die pit

Maar weet je, fuck it. Als je naar een band als NIN gaat, kan je verwachten dat er niet zachtzinnig wordt omgesprongen met je lichaam. En daar kun je tegen of niet. En als je het niet wist, en je kan er niet tegen, heb je gelijk een goede levensles geleerd; "check het publiek voordat je vooraan bij een (voor jou) onbekende band gaat staan"
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28908974
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
"check het publiek voordat je vooraan bij een (voor jou) onbekende band gaat staan"
Dat deed ik.. ik stond vrij vooraan en zag om me heen vooral meiden/vrouwen en wat geitewollensokken-lui.. met die pit zal het dan wel meevallen dacht ik (naief ja) Nou niet dus..

Ik wil gewoon goed kunnen zien wat er op het podium gebeurt, daarom ga ik vooraan staan. Waarom gaan ze niet achteraan lopen pitten, dan kan iedereen het goed zien en achterin hoor je die takkeherrie ook wel, kan je je daar lekker uitleven zonder dat er iemand last van heeft.
  maandag 18 juli 2005 @ 14:20:27 #112
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28909524
precies!
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
  maandag 18 juli 2005 @ 15:25:49 #113
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28911259
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Dat deed ik.. ik stond vrij vooraan en zag om me heen vooral meiden/vrouwen en wat geitewollensokken-lui.. met die pit zal het dan wel meevallen dacht ik (naief ja) Nou niet dus..

Ik wil gewoon goed kunnen zien wat er op het podium gebeurt, daarom ga ik vooraan staan. Waarom gaan ze niet achteraan lopen pitten, dan kan iedereen het goed zien en achterin hoor je die takkeherrie ook wel, kan je je daar lekker uitleven zonder dat er iemand last van heeft.
Maargoed, verder ga je dus nooit naar concerten met stevige muziek ofzo...
  maandag 18 juli 2005 @ 15:37:47 #114
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28911582
weet je wat ik pas achterlijk vond? Dat een stel 14 jarigen gaan slampitten op Di-Rect bij Koninginnenach........

Mijn 2 meter maakte daar korte metten mee overigens
pi_28911774
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
weet je wat ik pas achterlijk vond? Dat een stel 14 jarigen gaan slampitten op Di-Rect bij Koninginnenach........

Mijn 2 meter maakte daar korte metten mee overigens
14-jarige Di-rect fans die elkaar proberen te verwonden:
pi_28911904
Ok iemand riep dat er alleen lui onder de 16 in pits staan?
Een week voor rockin' park was ik ook op fields of rock en stond ik op ongeveer dezelfde plaats als bij NIN naar eerst The Dillinger Escape Plan en daarna Mastodon te kijken. Daar was de gemiddelde leeftijd in de zeeeeer brute pit (vergeieken met die bij NIN, wat erg rustig was) ongeveer 23 ofzo.

Als je de pit bij NIN erg vond, dan ben je duidelijk helemaal niets gewend, bij menig metal band gaat het er 5 keer zo hard aan toe.

maar goed, we zijn in het NIN topic niet in het Pit topic...

Het schijnt dat meneer Trent binnen een jaar ofzo weer een album uit gaat brengen. Zal wel een Fixed/ Further down the spiral/ Things falling apart worden of niet?
Ook heeft hij in acces geroepen dat er nog een Europese tour aankomt dit najaar ofzo. Ik hoop dat het een leuk zaaltje wordt (013 )
pi_28911967
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef Betse het volgende:
Ok iemand riep dat er alleen lui onder de 16 in pits staan?
Een week voor rockin' park was ik ook op fields of rock en stond ik op ongeveer dezelfde plaats als bij NIN naar eerst The Dillinger Escape Plan en daarna Mastodon te kijken. Daar was de gemiddelde leeftijd in de zeeeeer brute pit (vergeieken met die bij NIN, wat erg rustig was) ongeveer 23 ofzo.
Meestal staan d'r voornamelijk van die dronken fatsige dertigers in de pit....die moeten zeker iets bewijzen tegenover de jeugd ofzo
quote:
Ook heeft hij in acces geroepen dat er nog een Europese tour aankomt dit najaar ofzo. Ik hoop dat het een leuk zaaltje wordt (013 )
Dat zal mooi zijn, hoewel ik dan vast weer de lul ben die niet op tijd kaartjes heeft gehaalt. Maar goed, de Heineken Hall vind ik ook best te doen....zolang ie maar weg blijft uit Ahoy
  maandag 18 juli 2005 @ 16:06:49 #118
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28912399
In de lijn van benamingen van vorige opvolger-albums, zal With Teeth's opvolger wel WIth Dentalprostetics, Chewing Even More of Biting Through The Sour Apple gaan heten.....
pi_28914109
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

maandag 18 juli 2005 @ 17:05:57 #120
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28914282
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Meestal staan d'r voornamelijk van die dronken fatsige dertigers in de pit....die moeten zeker iets bewijzen tegenover de jeugd ofzo
Dertigers zijn op de keeper beschouwt ook wel een stuk sterker dan de meeste pubertjes hoor, ook de niet fatsige

Daarnaast kan je altijd een flink deel dertigers verwachten als je naar een band komt kijken die al 16 jaar meegaat, laat staan Black Sab...
  maandag 18 juli 2005 @ 17:38:09 #121
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_28915324
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
In de lijn van benamingen van vorige opvolger-albums, zal With Teeth's opvolger wel WIth Dentalprostetics, Chewing Even More of Biting Through The Sour Apple gaan heten.....
With even more teeth
Tranquillo
  maandag 18 juli 2005 @ 17:41:32 #122
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28915401
Teeth falling out
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_28916695
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:25 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Maargoed, verder ga je dus nooit naar concerten met stevige muziek ofzo...
Nee, is dat erg?
  maandag 18 juli 2005 @ 19:19:53 #124
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28918324
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:41 schreef Mark het volgende:
Teeth falling out
had je nu nog 'teeth falling apart' gezegd
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
  maandag 18 juli 2005 @ 19:22:30 #125
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28918408
Had ik eerst, maar die is minder leuk
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')