abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2005 @ 20:20:20 #101
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28890011
quote:
Op zondag 17 juli 2005 14:26 schreef Betse het volgende:
Als je dat geduw al erg vindt, lijkt het mij beter om bij alle volgende concerten die je gaat bezoeken war verder naar achteren te gaan staan. dit gedrag van die debielen is nl heel gewoon...
Als je daar niet tegen kan, zijn conerten misschien gewoon niets voor jou...

Tsja, agressieve muziek trekt nu eenmaal agressief publiek

Zijn er serieus fans van NIN die zich ergeren aan een beetje een moshpit Of heeft NIN een moshpit die extremer is dan normaal..? Dat kan ik me van dat ene concert in '94 niet herinneren eigenlijk Maar da's ook lang gelee..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 17 juli 2005 @ 20:41:34 #102
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_28890623
Nou, de pit naast mij (ergens tussen de pit en dat 'middenhokje' (hoe noem je dat ) in) werd gebouwd door twee dronken mannen van in de dertig
Tranquillo
pi_28891037
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:20 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Tsja, agressieve muziek trekt nu eenmaal agressief publiek

Zijn er serieus fans van NIN die zich ergeren aan een beetje een moshpit
Ik weet niet. Ik ben niet zo'n agressief type, maar vind NIN echt 't einde. Zo af en toe schop of sla ik eens tegen de systeemkast aan, maar mensen pijnigen? Neu. En dan dat gebeuk joh... Dat hoort meer bij van die neo-nazi's die elkaar staan af te raggen op uberslechte metal...
pi_28891159
Zo erg zijn die pits bij NIN niet vind ik . En ik ben best een mietje op dat gebied 8).
We'll keep on whispering our mantras.
pi_28895032
Het maakt niet uit hoe erg de pit is, maar DAT hij er is, is al fout genoeg. Het hoort niet, het mag ook vaak niet (festival organisatie) en het is gewoon verschrikkelijk aso. Je betrekt mensen erbij die het niet willen.
pi_28895393
Wat een gezeur. Je zult mij ook niet zo snel in de pit vinden, maar verder gaat iedereen die 't lekker vindt om tegen halfnaakte mannen aan te rijden maar lekker z'n gang. Boeiend, doe een paar stappen opzij en je hebt er geen last van. Kan me niet voorstellen dat je bij NIN enorme veldslagen hebt in de pit. Liever een beetje leven tijdens het optreden dan van dat klapvee dat stil staat en alleen braaf z'n handjes in de lucht steekt als de band daar zelf om vraagt.....

En als je 't echt niet aan kan dan ga je maar lekker naar Coldplay of Frans Bauer.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_28895486
Bij Frans Bauer struikel je over de rolstoelen. Dan kun je je nog lelijk pijn doen in de pit!
pi_28895658
quote:
Op zondag 17 juli 2005 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bij Frans Bauer struikel je over de rolstoelen. Dan kun je je nog lelijk pijn doen in de pit!
Dat. En die bergen (nep)gouden kettingen, horloges en overige sierraden dan wel gebitsvervangers zijn veel gevaarlijker dan de usual spikes natuurlijk. Streep Franssie maar weg inderdaad.

Doe dan maar Keane of zo'n andere zeikband daar voor in de plaats. Of van die nichterige trancefeesten, met van die watjes die elk lichaamscontact vermijden omdat er anders vlekken in hun witte danspakje komen
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_28896956
quote:
Op zondag 17 juli 2005 23:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat. En die bergen (nep)gouden kettingen, horloges en overige sierraden dan wel gebitsvervangers zijn veel gevaarlijker dan de usual spikes natuurlijk. Streep Franssie maar weg inderdaad.

Doe dan maar Keane of zo'n andere zeikband daar voor in de plaats. Of van die nichterige trancefeesten, met van die watjes die elk lichaamscontact vermijden omdat er anders vlekken in hun witte danspakje komen
BWAHAHAHAHAHAAA! Heuzus! 'Ie ben 'n echte doerak, of nie'?

Maar inderdaad, helemaal gelijk heb je. Keane is shit, trance is gay, en als je niet tegen een of andere wilde wilt aanrijden dan blijf je maar uit de buurt. Net zoals ik.
  maandag 18 juli 2005 @ 13:52:41 #110
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28908698
Hmm, rolstoelen op hydraulische veren, dat lijkt me pas pijnlijk in die pit

Maar weet je, fuck it. Als je naar een band als NIN gaat, kan je verwachten dat er niet zachtzinnig wordt omgesprongen met je lichaam. En daar kun je tegen of niet. En als je het niet wist, en je kan er niet tegen, heb je gelijk een goede levensles geleerd; "check het publiek voordat je vooraan bij een (voor jou) onbekende band gaat staan"
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28908974
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
"check het publiek voordat je vooraan bij een (voor jou) onbekende band gaat staan"
Dat deed ik.. ik stond vrij vooraan en zag om me heen vooral meiden/vrouwen en wat geitewollensokken-lui.. met die pit zal het dan wel meevallen dacht ik (naief ja) Nou niet dus..

Ik wil gewoon goed kunnen zien wat er op het podium gebeurt, daarom ga ik vooraan staan. Waarom gaan ze niet achteraan lopen pitten, dan kan iedereen het goed zien en achterin hoor je die takkeherrie ook wel, kan je je daar lekker uitleven zonder dat er iemand last van heeft.
  maandag 18 juli 2005 @ 14:20:27 #112
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28909524
precies!
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
  maandag 18 juli 2005 @ 15:25:49 #113
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28911259
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Dat deed ik.. ik stond vrij vooraan en zag om me heen vooral meiden/vrouwen en wat geitewollensokken-lui.. met die pit zal het dan wel meevallen dacht ik (naief ja) Nou niet dus..

Ik wil gewoon goed kunnen zien wat er op het podium gebeurt, daarom ga ik vooraan staan. Waarom gaan ze niet achteraan lopen pitten, dan kan iedereen het goed zien en achterin hoor je die takkeherrie ook wel, kan je je daar lekker uitleven zonder dat er iemand last van heeft.
Maargoed, verder ga je dus nooit naar concerten met stevige muziek ofzo...
  maandag 18 juli 2005 @ 15:37:47 #114
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28911582
weet je wat ik pas achterlijk vond? Dat een stel 14 jarigen gaan slampitten op Di-Rect bij Koninginnenach........

Mijn 2 meter maakte daar korte metten mee overigens
pi_28911774
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
weet je wat ik pas achterlijk vond? Dat een stel 14 jarigen gaan slampitten op Di-Rect bij Koninginnenach........

Mijn 2 meter maakte daar korte metten mee overigens
14-jarige Di-rect fans die elkaar proberen te verwonden:
pi_28911904
Ok iemand riep dat er alleen lui onder de 16 in pits staan?
Een week voor rockin' park was ik ook op fields of rock en stond ik op ongeveer dezelfde plaats als bij NIN naar eerst The Dillinger Escape Plan en daarna Mastodon te kijken. Daar was de gemiddelde leeftijd in de zeeeeer brute pit (vergeieken met die bij NIN, wat erg rustig was) ongeveer 23 ofzo.

Als je de pit bij NIN erg vond, dan ben je duidelijk helemaal niets gewend, bij menig metal band gaat het er 5 keer zo hard aan toe.

maar goed, we zijn in het NIN topic niet in het Pit topic...

Het schijnt dat meneer Trent binnen een jaar ofzo weer een album uit gaat brengen. Zal wel een Fixed/ Further down the spiral/ Things falling apart worden of niet?
Ook heeft hij in acces geroepen dat er nog een Europese tour aankomt dit najaar ofzo. Ik hoop dat het een leuk zaaltje wordt (013 )
pi_28911967
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef Betse het volgende:
Ok iemand riep dat er alleen lui onder de 16 in pits staan?
Een week voor rockin' park was ik ook op fields of rock en stond ik op ongeveer dezelfde plaats als bij NIN naar eerst The Dillinger Escape Plan en daarna Mastodon te kijken. Daar was de gemiddelde leeftijd in de zeeeeer brute pit (vergeieken met die bij NIN, wat erg rustig was) ongeveer 23 ofzo.
Meestal staan d'r voornamelijk van die dronken fatsige dertigers in de pit....die moeten zeker iets bewijzen tegenover de jeugd ofzo
quote:
Ook heeft hij in acces geroepen dat er nog een Europese tour aankomt dit najaar ofzo. Ik hoop dat het een leuk zaaltje wordt (013 )
Dat zal mooi zijn, hoewel ik dan vast weer de lul ben die niet op tijd kaartjes heeft gehaalt. Maar goed, de Heineken Hall vind ik ook best te doen....zolang ie maar weg blijft uit Ahoy
  maandag 18 juli 2005 @ 16:06:49 #118
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28912399
In de lijn van benamingen van vorige opvolger-albums, zal With Teeth's opvolger wel WIth Dentalprostetics, Chewing Even More of Biting Through The Sour Apple gaan heten.....
pi_28914109
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:02 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

maandag 18 juli 2005 @ 17:05:57 #120
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28914282
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Meestal staan d'r voornamelijk van die dronken fatsige dertigers in de pit....die moeten zeker iets bewijzen tegenover de jeugd ofzo
Dertigers zijn op de keeper beschouwt ook wel een stuk sterker dan de meeste pubertjes hoor, ook de niet fatsige

Daarnaast kan je altijd een flink deel dertigers verwachten als je naar een band komt kijken die al 16 jaar meegaat, laat staan Black Sab...
  maandag 18 juli 2005 @ 17:38:09 #121
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_28915324
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
In de lijn van benamingen van vorige opvolger-albums, zal With Teeth's opvolger wel WIth Dentalprostetics, Chewing Even More of Biting Through The Sour Apple gaan heten.....
With even more teeth
Tranquillo
  maandag 18 juli 2005 @ 17:41:32 #122
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28915401
Teeth falling out
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_28916695
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:25 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Maargoed, verder ga je dus nooit naar concerten met stevige muziek ofzo...
Nee, is dat erg?
  maandag 18 juli 2005 @ 19:19:53 #124
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28918324
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:41 schreef Mark het volgende:
Teeth falling out
had je nu nog 'teeth falling apart' gezegd
  maandag 18 juli 2005 @ 19:22:30 #125
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28918408
Had ik eerst, maar die is minder leuk
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  maandag 18 juli 2005 @ 23:31:52 #126
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28927969
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:25 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Nee, is dat erg?
Nou, dan weet je nu dus wat je kunt verwachten he..
pi_28930055
Volgt iemand de 'The unofficial fan remix contest' van 'The hand that feeds'? Ik zit even de overgebleven 10 mixen te luisteren, maar ik vind ze stuk voor stuk niet te pruimen. Het klinkt te standaard, te 'goedkoop' en soms zelfs ronduit irritant. De enige die ik helemaal af heb kunnen luisteren is de 'Straight Piano mix'.

Oordeel zelf:
http://www.ninremixes.com/thtfremixcontest/home.htm
  dinsdag 19 juli 2005 @ 01:48:18 #128
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28932439
Nynex and Trent Remix staat op n°1 in de poll voorlopig... (heb ze nog niet beluisterd)
  dinsdag 19 juli 2005 @ 09:36:42 #129
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28935798
Nieuws van het Chronic-front, ik ga vanavond langs bij iemand die denkt de sample gevonden te hebben. Ben benieuwd!
pi_28937940
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:31 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nou, dan weet je nu dus wat je kunt verwachten he..
Ja dat wist ik ook wel, heb wel vaker in een pit gestaan maar ik vind het gewoon ontiegelijk irritant dat je van alle kanten bebeukt wordt als je geld hebt betaald om normaal naar een band te kunnen kijken ipv bezig bent te overleven Maarja ik ben nou eenmaal een meisje en die kunnen niet zoveel hebben he

Trouwens, ik heb sinds kort eindelijk de dvd And all that could have been, ik vond 'm eigenlijk nogal tegenvallen.. Het geluid is me iets TE perfect, het 'live-geluid' mis ik een beetje. Ik zat met spanning te wachten op Just like you imagined, en die klonk dan weer ontzettend bout.. teveel drums, te weinig gitaar (je ziet de bandleden raggen op hun gitaren maar ik hoor nauwelijks wat, frustrerend)
"I wasn't concerned with it being this professional looking video -- I wanted it to look like you were there." zegt Trent dan, maar dat had ik dus totaal niet.

Sorry voor de kritiek, jullie zullen het vast niet met me eens zijn, maar ik had er gewoon wat meer van verwacht..

Ben blij dat ik een 3e van de winkelprijs heb betaald
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:56:17 #131
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28938832
ben blij dat ik de Cd heb, en die klinkt goed
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:18:38 #132
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28939441
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:23 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Ja dat wist ik ook wel, heb wel vaker in een pit gestaan maar ik vind het gewoon ontiegelijk irritant dat je van alle kanten bebeukt wordt als je geld hebt betaald om normaal naar een band te kunnen kijken ipv bezig bent te overleven Maarja ik ben nou eenmaal een meisje en die kunnen niet zoveel hebben he

Trouwens, ik heb sinds kort eindelijk de dvd And all that could have been, ik vond 'm eigenlijk nogal tegenvallen.. Het geluid is me iets TE perfect, het 'live-geluid' mis ik een beetje. Ik zat met spanning te wachten op Just like you imagined, en die klonk dan weer ontzettend bout.. teveel drums, te weinig gitaar (je ziet de bandleden raggen op hun gitaren maar ik hoor nauwelijks wat, frustrerend)
"I wasn't concerned with it being this professional looking video -- I wanted it to look like you were there." zegt Trent dan, maar dat had ik dus totaal niet.

Sorry voor de kritiek, jullie zullen het vast niet met me eens zijn, maar ik had er gewoon wat meer van verwacht..

Ben blij dat ik een 3e van de winkelprijs heb betaald
Volgende keer bij mij komen staan
pi_29007568
Is de With Teeth Tour Edition nou de versie met het 5.1. geluid?

Zag het album bij Mediamarkt liggen voor 18 euro. Alhoewel ik de digipack al heb, wil ik toch de 5.1. versie hebben.
pi_29007638
With Teeth Tour Edition is CD+DVD. Op de DVD staan alle tracks in 5.1 geluid, en ook de clip van Hand That Feeds kan in 5.1 geluisterd worden.
Ik heb ze ook allebei trouwens (Digipack & Tour Edition).

Sample van Nine Inch Nails is trouwens niet op Chronic 2001 te vinden. Ik ga wat oudere tracks luisteren.
pi_29008303
Snelle reactie men. Bedankt!

Als het niet op de Chronic 2001 staat, dan zal het dus op een eerder album van Dré staan.

Ik ga weer luisteren en kijken of ik een sample kan ontdekken van Broken of Pretty Hate Machine...
pi_29009007
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef Devlinsect het volgende:
Snelle reactie men. Bedankt!

Als het niet op de Chronic 2001 staat, dan zal het dus op een eerder album van Dré staan.

Ik ga weer luisteren en kijken of ik een sample kan ontdekken van Broken of Pretty Hate Machine...
Geen probleem. Ik meen me te herinneren dat Dre nog aan een enorm rauwe hip-hop plaat heeft gewerkt. Misschien dattie daar op staat....
pi_29009383
Heb je meer info. over die rapplaat?

Albumnaam? Titeltrack? Jaartal wanneer ongeveer is geproduceerd?
pi_29009454
was ergens eind jaren negentig (96, 97) we hadden het er op m'n HAVO nog over..........verder geen idee.
pi_29009462
Dr. Dre.

Sorry hoor, maar ik heb er niets mee. Trent had trouwens ook nog een nummer voor P. "Fucking" Diddy geremixt.

Holy shit, als 't maar niet erger wordt dan dat. Verder heeft hij nog wel wat leuke collaboraties met o.a. Zack De La Rocha van Rage Against The Machine, maar daar wordt tot zover niets mee gedaan.

Teleurstellend.
pi_29009482
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:25 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Dr. Dre.

Sorry hoor, maar ik heb er niets mee. Trent had trouwens ook nog een nummer voor P. "Fucking" Diddy geremixt.

Holy shit, als 't maar niet erger wordt dan dat. Verder heeft hij nog wel wat leuke collaboraties met o.a. Zack De La Rocha van Rage Against The Machine, maar daar wordt tot zover niets mee gedaan.

Teleurstellend.
Hij heeft Lapdance van NERD gemixt tot de single die we voor onze kiezen hebben gehad........
pi_29010615
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Hij heeft Lapdance van NERD gemixt tot de single die we voor onze kiezen hebben gehad........
Pharrell Williams. (Of hoe je 't ook typt.)

Man, Trent kan af en toe ook best een corpor@te whore zijn die hij zelf zo verafschuwd. Geen wonder dat 'ie zijn eigen harses insmijt in Starfuckers, Inc.
pi_29010707
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef THE_WRETCHED het volgende:

[..]

Pharrell Williams. (Of hoe je 't ook typt.)

Man, Trent kan af en toe ook best een corpor@te whore zijn die hij zelf zo verafschuwd. Geen wonder dat 'ie zijn eigen harses insmijt in Starfuckers, Inc.
Tja, ach, a man's gotta make a living.........
Ik heb er zelf niet zo'n probleem mee. Je hebt twee soorten corporate whores; degenen die hun ziel verkopen, en degenen die hun principes trouw blijven. In dat laatste is Trent wel redelijk geslaagd denk ik. Geen enkele andere artiest kan het maken om 6 jaar van de planeet te verdwijnen, en zelfs in z'n remixes hoor je zijn hand terug. Hij is niet het type van "ik moet een hit scoren, no matter what". Net als bij de MTV movie awards. Wilde hij Hand That Feeds spelen voor een foto van Bush Jr. Mocht niet, nou dan komt hij niet. De tiefus voor MTV.
pi_29010855
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:00 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Tja, ach, a man's gotta make a living.........
Ik heb er zelf niet zo'n probleem mee. Je hebt twee soorten corporate whores; degenen die hun ziel verkopen, en degenen die hun principes trouw blijven. In dat laatste is Trent wel redelijk geslaagd denk ik. Geen enkele andere artiest kan het maken om 6 jaar van de planeet te verdwijnen, en zelfs in z'n remixes hoor je zijn hand terug. Hij is niet het type van "ik moet een hit scoren, no matter what". Net als bij de MTV movie awards. Wilde hij Hand That Feeds spelen voor een foto van Bush Jr. Mocht niet, nou dan komt hij niet. De tiefus voor MTV.
Yeah, precies. Daar heb je compleet gelijk in. Het laatste (en grootste) gedeelte dan.

Maar toch, het dikgedrukte stukje tekst. Daar ben ik het niet helemaal mee eens... Hij is al miljonair. Al jaren. Hij heeft even in de shit gezeten door dat hele John Malm gebeuren, maar echt arm is hij niet. Echt niet.

Maar inderdaad: de tyfus voor MTV. Maar TMF is erger.
pi_29010927
Nee arm is hij zeker niet, maar ik denk wel dat hij geen gigantische rijkdom heeft. Als je z'n drugs en alcoholgebruik in het verleden ziet, en hoe de apparatuur op het podium behandeld wordt............is niet bepaald goedkoop.
pi_29011019
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
Nee arm is hij zeker niet, maar ik denk wel dat hij geen gigantische rijkdom heeft. Als je z'n drugs en alcoholgebruik in het verleden ziet, en hoe de apparatuur op het podium behandeld wordt............is niet bepaald goedkoop.
Nee, zijn kapitaal valt hoogstwaarschijnlijk in het niet in vergelijking met dat van P. "A$$hole" Diddy. Trouwens, best geestig dat ze die shit op 't podium altijd zo aftuigen, ik lach me rot, elke keer als ik "And All That Could Have Been" kijk.

Best loos, maar uitermate "entertaining".
pi_29011080
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:10 schreef THE_WRETCHED het volgende:

[..]

Nee, zijn kapitaal valt hoogstwaarschijnlijk in het niet in vergelijking met dat van P. "A$$hole" Diddy. Trouwens, best geestig dat ze die shit op 't podium altijd zo aftuigen, ik lach me rot, elke keer als ik "And All That Could Have Been" kijk.

Best loos, maar uitermate "entertaining".
Indeed, bij Rockin Park zag ik de drummer zich ook gauw uit de voeten maken, voor hij een microfoonstandaard/gitaar/versterker/drum tegen z'n ei kreeg.
pi_29011206
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Indeed, bij Rockin Park zag ik de drummer zich ook gauw uit de voeten maken, voor hij een microfoonstandaard/gitaar/versterker/drum tegen z'n ei kreeg.
Bwahahahaahahaaa!

Te grappig gewoon! Ze staan ook tegen elkaar aan te hengsten, vooral op de eerdergenoemde DVD. Rockin Park heb ik moeten missen, zoals zoveel festivals. Op Werchter scheen NIN ook goed te zijn geweest.
pi_29011319
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:15 schreef THE_WRETCHED het volgende:

[..]

Bwahahahaahahaaa!

Te grappig gewoon! Ze staan ook tegen elkaar aan te hengsten, vooral op de eerdergenoemde DVD. Rockin Park heb ik moeten missen, zoals zoveel festivals. Op Werchter scheen NIN ook goed te zijn geweest.
In de VS heeft Trent ook meerdere malen de gitarist geslagen, omdat hij zich als een pussy gedroeg op het podium. Net zo gek natuurlijk als je van Marilyn Manson (abuse'r'us) naar Perfect Cicrle (deep emotional shit) gaat.
pi_29012722
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

In de VS heeft Trent ook meerdere malen de gitarist geslagen, omdat hij zich als een pussy gedroeg op het podium. Net zo gek natuurlijk als je van Marilyn Manson (abuse'r'us) naar Perfect Cicrle (deep emotional shit) gaat.
*Ronald kijkt naar cd-collectie*

Wel lollig dat Trent 'm daarvoor slaat! Terecht natuurlijk.
pi_29013441
First of all:

De lapdance versie zoals wij het kennen is niet de NIN versie. Kheb de NIN versie hier liggen en is echt anders.

Leuk: vergelijk het nummer Angel WIth The Scab Wings van Marilyn Manson (album Antichrist Superstar) is met Lapdance. En het gitaarrifje lijkt verdacht veel op o.a. de intro van lapdance...

Twee: Mr. Reznor zou een gitarist (wie? Robin Finck? Richard Patrick?) geslagen hebben onstage omdat hij als een pussy zou overkomen? Bron?

Geloof er geen fuck van. Toen de vorige drummer op zijn kop gehecht moest worden vanwege een aanvaring met een microfoonstandaard, heeft Reznor gezegd niet meer van dergelijke praktijken te houden. Bron? Closure video's waarin het incident naar vorenkomt met commentaar van Reznor.

En tuurlijk worden er nog microfoonstandaards in de drums gegooid. Afgesproken werk. Net zoals dat de dure gitaren eerst worden omgewisseld voor de goedkopere zodat deze kapot geslagen kunnen worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')