Le - zen. DIe vraag heb ik eerder in dit topic gesteld. De 5.1 dolby versie van With Teeth.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Excuse my ignorance, maar wat staat er precies op die Tour-editie?
De inhoud mag er zijn, maar ze maken echt geen "Nederlandse vrienden" met het uiterlijk van die site.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:41 schreef Devlinsect het volgende:
Tjek deze site van onze 'duitse vrienden':
http://www.withteeth.de/europatour.htm
Staan een aantal filmpjes op van festivals en je kunt er een show downloaden van 10 juni.![]()
Kheb de eigenaar van de site ff een mailtje gestuurd. Hij zou een opname hebben van Rock in Park. Ik weet niet of hij daarmee de DVD bedoelt of misschien een geluidsopname. Dus dat heb ik ff gevraagd.
denk dat het aantal mensen die en de tweede wereldoorlog meegemaakt hebben en NINfan zijn nihil isquote:Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]
De inhoud mag er zijn, maar ze maken echt geen "Nederlandse vrienden" met het uiterlijk van die site.
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
denk dat het aantal mensen die en de tweede wereldoorlog meegemaakt hebben en NINfan zijn nihil is
Man, daar zou ik buikpijn van krijgen. Zelfs ik zou er dan per direct mee kappen.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:21 schreef jeejee77 het volgende:
35% pfffft
Komop, alsof het erg is als je het allemaal een week later pas krijgt.. Je hebt er toch al meer dan 4 weken op moeten wachten.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:24 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]
Man, daar zou ik buikpijn van krijgen. Zelfs ik zou er dan per direct mee kappen.
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:14 schreef jeejee77 het volgende:
iemand overigens ook al lid van de officieule fanclub ?
Ben je boos?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Betse het volgende:
[..]
Komop, alsof het erg is als je het allemaal een week later pas krijgt.. Je hebt er toch al meer dan 4 weken op moeten wachten.
Gewoon geduld hebben, maar dat is blijkbaar niet je sterkste punt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |