De NIN versie is niet degene waar ik het over had. De commerciėle versie heeft ook een bewerking van ome Trent gehad. Met goed zoeken is de originele versie van Lapdance nog ergens te vinden, en die is PUSSY!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:24 schreef Devlinsect het volgende:
First of all:
De lapdance versie zoals wij het kennen is niet de NIN versie. Kheb de NIN versie hier liggen en is echt anders.
Leuk: vergelijk het nummer Angel WIth The Scab Wings van Marilyn Manson (album Antichrist Superstar) is met Lapdance. En het gitaarrifje lijkt verdacht veel op o.a. de intro van lapdance...
Twee: Mr. Reznor zou een gitarist (wie? Robin Finck? Richard Patrick?) geslagen hebben onstage omdat hij als een pussy zou overkomen? Bron?
Geloof er geen fuck van. Toen de vorige drummer op zijn kop gehecht moest worden vanwege een aanvaring met een microfoonstandaard, heeft Reznor gezegd niet meer van dergelijke praktijken te houden. Bron? Closure video's waarin het incident naar vorenkomt met commentaar van Reznor.
En tuurlijk worden er nog microfoonstandaards in de drums gegooid. Afgesproken werk. Net zoals dat de dure gitaren eerst worden omgewisseld voor de goedkopere zodat deze kapot geslagen kunnen worden...
Dat plaatje! Ik kom niet meer bij man!quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:09 schreef Devlinsect het volgende:
Heb net een mailtje ontvangen van een persoon die zo aardig was om foto's en wat filmpjes te delen van NIN Rock In Park festival. Te gek voor woorden.
Mail me voor info...
[afbeelding]
echt he? Ik ga het bij de volgende werkbespreking om ook dat soort benamingen te gebruiken. zullen de klanten leuk vinden. "Waar blijft m'n website?" "Hij is onder weg van de Asslicker 32 naar Fuckface 61."quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]
Dat plaatje! Ik kom niet meer bij man!
Hier ook al niet... Ik laat je over een dag of negen wel even wat ik er van vindquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gaaf!! Bedankt voor de tip! (wil alleen niet zo vlot dat downloaden..)
Normaal krijg je meerdere torrents ter beschikking, nee? Als er nog zijn, probeer die eens. Ofwel zijn er op dit moment geen 'seeders' (zo heet dat toch eh?).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:53 schreef Devlinsect het volgende:
Ben nu eindelijk aangemeld bij de site, krijg het alleen niet voor elkaar om de video te downen.
"Problem connecting the tracker"
![]()
Hmmm, best vaag, dat With Teeth gedeelte dat je zojuist beschreef. Bij mij ging 'ie d'r in als Ketellapper.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik heb gisteren de nieuwste video van Nine Inch Nails gezien, Only, op MTV. Ik moet zeggen dat het een zeer vette clip is. Moeilijk om uit te leggen waar het over gaat, maar er word heel mooi naar de climax van het nummer toegewerkt met zeer mooie visuals, al zeg ik het zelf. Weer een pluim voor Trent
Overigens moet ik zeggen dat ik With Teeth ook steeds meer begin te pruimen. Ik kon er in het begin echt niet aan wennen, maar hoe vaker ik hem draai hoe beter ik hem vind.
Ik denk niet dat er veel mensen warm lopen voor nóg een live video van NIN. Ik denkdat je het na een paar keer wel gezien hebt. Meer zelfs: Ik heb gehoord dat hij zijn wilde haren wat verloren heeft op het podium (minder gewelddadig als vroeger alleszins) - als dat de reden is om'm te downloadenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 06:03 schreef jeejee77 het volgende:
video download zit nu op 9%. hoe meer mensen meedoen des te sneller het gaat .....
Le - zen. DIe vraag heb ik eerder in dit topic gesteld. De 5.1 dolby versie van With Teeth.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Excuse my ignorance, maar wat staat er precies op die Tour-editie?
De inhoud mag er zijn, maar ze maken echt geen "Nederlandse vrienden" met het uiterlijk van die site.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:41 schreef Devlinsect het volgende:
Tjek deze site van onze 'duitse vrienden':
http://www.withteeth.de/europatour.htm
Staan een aantal filmpjes op van festivals en je kunt er een show downloaden van 10 juni.![]()
Kheb de eigenaar van de site ff een mailtje gestuurd. Hij zou een opname hebben van Rock in Park. Ik weet niet of hij daarmee de DVD bedoelt of misschien een geluidsopname. Dus dat heb ik ff gevraagd.
denk dat het aantal mensen die en de tweede wereldoorlog meegemaakt hebben en NINfan zijn nihil isquote:Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]
De inhoud mag er zijn, maar ze maken echt geen "Nederlandse vrienden" met het uiterlijk van die site.
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
denk dat het aantal mensen die en de tweede wereldoorlog meegemaakt hebben en NINfan zijn nihil is
Man, daar zou ik buikpijn van krijgen. Zelfs ik zou er dan per direct mee kappen.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:21 schreef jeejee77 het volgende:
35% pfffft
Komop, alsof het erg is als je het allemaal een week later pas krijgt.. Je hebt er toch al meer dan 4 weken op moeten wachten.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:24 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]
Man, daar zou ik buikpijn van krijgen. Zelfs ik zou er dan per direct mee kappen.
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:14 schreef jeejee77 het volgende:
iemand overigens ook al lid van de officieule fanclub ?
Ben je boos?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Betse het volgende:
[..]
Komop, alsof het erg is als je het allemaal een week later pas krijgt.. Je hebt er toch al meer dan 4 weken op moeten wachten.
Gewoon geduld hebben, maar dat is blijkbaar niet je sterkste punt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |