Bron? Website? Dan ga ik er wel achteraan...quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:09 schreef jeejee77 het volgende:
er schijnt nog een audio te bestaan van rockinpark ......
Da's een boek van Zadie Smithquote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:06 schreef Pauline het volgende:
White teeth had ik al wel gebrand, maar die heb ik nu ook maar eens besteld via cd-wow.
White Teeth? Is dat een special eidtion met tandpasta erbij ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:06 schreef Pauline het volgende:
NIN!
Laatst voor ¤5,- All that could have been gescoord op een festival. White teeth had ik al wel gebrand, maar die heb ik nu ook maar eens besteld via cd-wow.
Naar die clip ben ik inmiddels ook wel nieuwsgierig..
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:22 schreef Pauline het volgende:
White Teeth is het laatste NIN album. Ben toch wel licht verbaasd dat bezoekers van dit topic dat niet weten![]()
Zoek dit hoesje maar in de platenzaak, dan kan je hem kopen!!!quote:
neequote:
Niks, alleen kent niemand in dit topic die CDquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:36 schreef Pauline het volgende:
Wat is er in vredesnaam vreemd aan het gebruiken van een cd naam?
Neem dan bijvoorbeeld de moeite een kijkje nemen op de NIN website i.p.v. te veronderstellen dat het "dan wel niet zal bestaan". Lekker inhoudelijk gezwets dit..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:38 schreef Mark het volgende:
Niks, alleen kent niemand in dit topic die CD
Jij bent ook niet op je tandjes gevallen... Oh nee, het was op het mondje vallen. Maar je hebt geljik Pauline, erg kinderachtig dat ze dit album niet kennen. En dat terwijl het juist NIN's 'White Album' moest worden...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Pauline het volgende:
[..]
Neem dan bijvoorbeeld de moeite een kijkje nemen op de NIN website i.p.v. te veronderstellen dat het "dan wel niet zal bestaan". Lekker inhoudelijk gezwets dit..
Binnenkort in de ArenA; 2 optredens van Nine Inch Nails; eerst een White Edition en daarna "Dental Rotten Black Edition", geheel verzorgd door ID&Tquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:58 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Jij bent ook niet op je tandjes gevallen... Oh nee, het was op het mondje vallen. Maar je hebt geljik Pauline, erg kinderachtig dat ze dit album niet kennen. En dat terwijl het juist NIN's 'White Album' moest worden...Paul McCartney zou zich omdraaien in zijn graf...
In dat geval altijd nog in omgekeerde volgorde. De goede man heeft immers weer levensvreugde enzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Binnenkort in de ArenA; 2 optredens van Nine Inch Nails; eerst een White Edition en daarna "Dental Rotten Black Edition"
ROFLOL, jehebt em nog steeds niet door he?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:30 schreef Pauline het volgende:
[..]
In dat geval altijd nog in omgekeerde volgorde. De goede man heeft immers weer levensvreugde enzo.
Het gaat gewoon over een bezoekje aan z'n tandarts!quote:She comes along
She gets inside
She makes you better than anything you've tried
It's in her kiss
As black as sea
And it runs deeper than you
Ever dared dream it could be
[Chorus]
With teeth [x4]
A wave goodbye
To what you were
The rules have changed
The lines begin to blur
She makes you hard
It comes on strong
You've find the place where you belong
[Chorus]
I cannot go through this again [x4]
[Chorus]
She will not let you go
Keeps holding on
She will not let you go
Keeps holding on
This time, I'm not coming back
She will not let you go
This time, I'm not coming back
She will not let you go
*krabt op hoofd* Ik geloof dat het begint te dagenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ROFLOL, jehebt em nog steeds niet door he?
Trouwens, als je de lyrics er op naslaat, zou ze wel eens gelijk kunnen hebben;
[..]
Het gaat gewoon over een bezoekje aan z'n tandarts!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:41 schreef Pauline het volgende:
[..]
*krabt op hoofd* Ik geloof dat het begint te dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |