Dat is dan mooi 3 jaar te laatquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef Boeman het volgende:
Ik krijg vandaag 'And All That Could have Been" binnen
neuh keurig optijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is dan mooi 3 jaar te laat
het is nooit te laat om NIN spul binnen te krijgen!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is dan mooi 3 jaar te laat
Nee, die sneer was volgens mij voor Ian Inaba regisseur van Mosh (Eminem) en de tweede versie van Hand That Feeds. De video van THTF werd direct de prullenbak ingemikt door Trent.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:00 schreef Kimsomnia het volgende:
Inderdaad, AATCHB is erg fijn. Ik had me voor Rockin' Park in de visuele kant van het live NIN-geweld moeten verdiepen. Hoewel, dan was verrassing minder heftig geweest.
Nieuw album volgend jaar? Geen enkel probleem, alleen eis ik dan wel dat het 'we komen terug naar Europa'-gerucht waar is.
En ook ik vind de 'Only'-video niet heel bijzonder. Net zo min hemelschokkend als die van 'The hand that feeds'. Zou Reznor het telefoonnummer van Mark Romanek kwijt zijn? Of was die sneer op nin.com laatst voor Romanek bedoeld? Maar wie weet, misschien moet ik mijn mening herzien als ik een betere versie dan die korrelige msn-crap heb gezien.
Verder wil ik nog even melden dat 'Sunspots' briljant is. Ik krijg hem maar niet van mijn repeat af....
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:45 schreef Devlinsect het volgende:
Omdat de problemen tussen Malm en Trent zijn opgelost, zal de DVD Closure (met extra materiaal) binnenkort worden uitgebracht.
Volgens de meetings die Spiral members hebben. Gaat hier nog een NLer een Spiral member worden?
Info Spiral members: http://www.nin.com/thespiral/index.html
Ikzelf nog niet. ZIe er niet de voordelen in om jaarlijks 35 dollar of 65 dollar te betalen.
Ik ben het wel een beetje aan het overwegen. Vooral de webcasts lijken me interessant. En ik kan me voorstellen dat er nog leuke dingen mee gedaan worden, Zaken pre-orderen bijvoorbeeld. Of leuke speledingetjes downloaden. De meet&greets mogen ze houden, ik persoonlijk ben niet van het 'WOOT!!11!! OMG!11!! Ik heb Trent's hand geschud'-kaliber. Meelurken tijdens de chats met de band lijkt me dan wel weer komisch.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:45 schreef Devlinsect het volgende:
Gaat hier nog een NLer een Spiral member worden?
Ach, de CD's zijn niet veel andersquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef Devlinsect het volgende:
Wat een hels karwei als het 95 procent met de computer is gemaakt.![]()
Ennn bevestigd door Reznor himself... yay!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef Kimsomnia het volgende:
En dat wordt het als ze officieel bekend gaan maken dat ze volgend jaar terugkomen.
ik ben redelijk gaar van Sensation Black, dus dit weekend weinig aan Chronic (behalve dan de real thingquote:Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Devlinsect het volgende:
Had je op de vorige pagina kunnen lezen mèn.![]()
De link ff copy en pasten:
mms://msent.wmod.llnwd.net/a304/o2/msftmsne/Prod/wmv/v9/Video/44/45/69/101694544.wmv
Zojuist the Chronic 2001 geluisterd van Dr. Dre en ik kan geen sample van Nails ontdekken. Weet jij al iets Social_Disorder?
En al bezig met de Only remix? Ik wel![]()
wat heeft een arts met albums te maken?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef keitel het volgende:
Sinds de release van Opeth's Deliverance en Damnation, heb ik geen schrik meer van albums die kort na elkaar uitgebracht worden. (Ook praten met je arts helpt)
Snap geen reet van je post. Inclusief de taalfouten (schik van).quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef keitel het volgende:
Sinds de release van Opeth's Deliverance en Damnation, heb ik geen schrik meer van albums die kort na elkaar uitgebracht worden. (Ook praten met je arts helpt)
schrik ergens van hebben betekent bang zijn voor iets. Gewoon een uitdrukking.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Snap geen reet van je post. Inclusief de taalfouten (schik van).
echt waar? nog nooit van gehoord. Waarom zegtie danniet gewoon dattie dr bang voor is?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
schrik ergens van hebben betekent bang zijn voor iets. Gewoon een uitdrukking.
Dat is geen nummer, maar een album. Het nummer the downward spiral is een tussentrackquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:14 schreef renz0r het volgende:
Heb één nummer van die gasten, namelijk Downwards Spiral
Is die over het algemeen gezien goed en geeft het een NIN indruk?
Ga je dat nou alweer vragen? In het vorige topic nummero 2 ook al.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:14 schreef renz0r het volgende:
Heb één nummer van die gasten, namelijk Downwards Spiral
Is die over het algemeen gezien goed en geeft het een NIN indruk?
Ga je dat nou aan bartrid vragen..quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
echt waar? nog nooit van gehoord. Waarom zegtie danniet gewoon dattie dr bang voor is?
tsja.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
echt waar? nog nooit van gehoord. Waarom zegtie danniet gewoon dattie dr bang voor is?
Sorry, ik postte dit zonder er me van bewust te zijn dat er al een tweede pagina was. Mijn opmerking had eigenlijk betrekking op het feit dat er dra een tweede album komt, of zou komen (Kerrang).quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Snap geen reet van je post. Inclusief de taalfouten (schik van).
Allee menneke, het maakt me niet wat je post. Wanneer ge dan iets post, maak het dan voor het ganse publiek van Fok! duidelijk. Dan kan ik dergelijk commentaar voor me houden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef keitel het volgende:
[..]
Sorry, ik postte dit zonder er me van bewust te zijn dat er al een tweede pagina was. Mijn opmerking had eigenlijk betrekking op het feit dat er dra een tweede album komt, of zou komen (Kerrang).
Taalfouten?? In meervoud dan nog. Hoogstens een gallicisme, maar hier (België) wordt het in ieder geval niet als fout beschouwd. "Taalfouten", jezus. Hou dergelijke commentaar aub voor jezelf.
Trek het je niet aan, sommige mensen gaan alleen maar met de buren van hun straatje om, die hebben geen idee dat er over de grens ook nog een ander dialect nederlands gesproken wordtquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef keitel het volgende:
't Moet lukken dat jij de enige bent die de 'schrik van'-uitdrukking niet kende; meer zelfs: een landgenoot van je heeft je het duidelijk moeten makenMaar voor mijn part blijf je voet bij stuk houden houden hoor, for all I care.
Ontopic: Dit jaar niet, en volgend jaar? Ik bedoel, komt er een album uit binnen een tweetal jaar of...?
P.S.: "Er komt écht niet dit jaar een tweede album uit." -> Is dit een propere zin volgens de Nederlandse zinsbouw dan? Als je daar dan toch zo graag over lult?
Trent kennende:quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:50 schreef kamagurka het volgende:
T lijkt mij, trent kennende, onwaarschijnlijk dat er al gelijk dit jaar een volgend album volgt...
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Trent kennende:
89 PHM
92 Broken
92 Fixed
94 TDS
95 FDTS
99 TF
00 TFA
...krijgen we wel een nieuw album volgend jaar, maar dan met afdankertjes en remixes enzo
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef keitel het volgende:
't Moet lukken dat jij de enige bent die de 'schrik van'-uitdrukking niet kende; meer zelfs: een landgenoot van je heeft je het duidelijk moeten makenMaar voor mijn part blijf je voet bij stuk houden houden hoor, for all I care.
hey, "flip flop flip flop flip" vind ik wel de meest diepzinnige tekst van het jaar ja!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:48 schreef BitetheBullet het volgende:
Discussies over kwalitatief goede teksten in een NiN-topic![]()
Begrijp me niet verkeerd, NiN is momenteel mijn favoriete band, maar qua teksten stelt het niet zoveel voor.![]()
Waarom zou het gewoon moeten zijn? Ik heb heerlijk genoten van het concert, dus er is geen enkele reden om niet meer te gaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:26 schreef Betse het volgende:
Als je dat geduw al erg vindt, lijkt het mij beter om bij alle volgende concerten die je gaat bezoeken war verder naar achteren te gaan staan. dit gedrag van die debielen is nl heel gewoon...
Als je daar niet tegen kan, zijn conerten misschien gewoon niets voor jou...
Ik vind Nine Inch Nails ook niet echt muziek om op te moshen eigenlijk (te diep en dansbaar vergeleken met veel harcore en metal), wel springen (daar heeft ook niemand last van)quote:Op zondag 17 juli 2005 20:11 schreef keitel het volgende:
't Is heel gewoon geworden en als je er op let dan zie je dat het meestal een stel pubers is dat de muziek niet begrijpt. Zo heb ik het toch telkens gezien; de maximumleeftijd van die moshers is hoogstens 16 (over't algemeen, met uitzonderingen).
Voor mijn part kunnen die debielen indd ook gewoon hun booster nemen en opkankeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |