abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28583555
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef Boeman het volgende:
Ik krijg vandaag 'And All That Could have Been" binnen
Dat is dan mooi 3 jaar te laat
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:59:55 #52
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28583788
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

neuh keurig optijd
ben pas net into NIN nl
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_28584023
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

het is nooit te laat om NIN spul binnen te krijgen!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28588263
Wel als het aan TPG ligt
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:16:28 #55
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28601729
en daar issie dan binnen!! vetttt!!!
pi_28602027
AATCHB .
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:49:24 #57
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28602997
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef NiteSpeed het volgende:
AATCHB .
pi_28603442
Inderdaad, AATCHB is erg fijn. Ik had me voor Rockin' Park in de visuele kant van het live NIN-geweld moeten verdiepen. Hoewel, dan was verrassing minder heftig geweest.

Nieuw album volgend jaar? Geen enkel probleem, alleen eis ik dan wel dat het 'we komen terug naar Europa'-gerucht waar is.

En ook ik vind de 'Only'-video niet heel bijzonder. Net zo min hemelschokkend als die van 'The hand that feeds'. Zou Reznor het telefoonnummer van Mark Romanek kwijt zijn? Of was die sneer op nin.com laatst voor Romanek bedoeld? Maar wie weet, misschien moet ik mijn mening herzien als ik een betere versie dan die korrelige msn-crap heb gezien.

Verder wil ik nog even melden dat 'Sunspots' briljant is. Ik krijg hem maar niet van mijn repeat af....
pi_28604944
(linkje naar clip die ik had stond al op de vorige pagina, ekskjuus mé...)
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_28606882
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:00 schreef Kimsomnia het volgende:
Inderdaad, AATCHB is erg fijn. Ik had me voor Rockin' Park in de visuele kant van het live NIN-geweld moeten verdiepen. Hoewel, dan was verrassing minder heftig geweest.

Nieuw album volgend jaar? Geen enkel probleem, alleen eis ik dan wel dat het 'we komen terug naar Europa'-gerucht waar is.

En ook ik vind de 'Only'-video niet heel bijzonder. Net zo min hemelschokkend als die van 'The hand that feeds'. Zou Reznor het telefoonnummer van Mark Romanek kwijt zijn? Of was die sneer op nin.com laatst voor Romanek bedoeld? Maar wie weet, misschien moet ik mijn mening herzien als ik een betere versie dan die korrelige msn-crap heb gezien.

Verder wil ik nog even melden dat 'Sunspots' briljant is. Ik krijg hem maar niet van mijn repeat af....
Nee, die sneer was volgens mij voor Ian Inaba regisseur van Mosh (Eminem) en de tweede versie van Hand That Feeds. De video van THTF werd direct de prullenbak ingemikt door Trent.
pi_28617995
Omdat de problemen tussen Malm en Trent zijn opgelost, zal de DVD Closure (met extra materiaal ) binnenkort worden uitgebracht.

Volgens de meetings die Spiral members hebben. Gaat hier nog een NLer een Spiral member worden?
Info Spiral members: http://www.nin.com/thespiral/index.html

Ikzelf nog niet. ZIe er niet de voordelen in om jaarlijks 35 dollar of 65 dollar te betalen.
pi_28618226
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:45 schreef Devlinsect het volgende:
Omdat de problemen tussen Malm en Trent zijn opgelost, zal de DVD Closure (met extra materiaal ) binnenkort worden uitgebracht.

Volgens de meetings die Spiral members hebben. Gaat hier nog een NLer een Spiral member worden?
Info Spiral members: http://www.nin.com/thespiral/index.html

Ikzelf nog niet. ZIe er niet de voordelen in om jaarlijks 35 dollar of 65 dollar te betalen.
Closure

En ik wordt voorlopig ook geen lid. Voordelen zijn alleen voor inwoners van de VS interessant.
pi_28623751
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:45 schreef Devlinsect het volgende:
Gaat hier nog een NLer een Spiral member worden?
Ik ben het wel een beetje aan het overwegen. Vooral de webcasts lijken me interessant. En ik kan me voorstellen dat er nog leuke dingen mee gedaan worden, Zaken pre-orderen bijvoorbeeld. Of leuke speledingetjes downloaden. De meet&greets mogen ze houden, ik persoonlijk ben niet van het 'WOOT!!11!! OMG!11!! Ik heb Trent's hand geschud'-kaliber. Meelurken tijdens de chats met de band lijkt me dan wel weer komisch.

Maar inderdaad, eerst maar eens kijken of het voor ons Europeanen interessant wordt. En dat wordt het als ze officieel bekend gaan maken dat ze volgend jaar terugkomen. Dus.
pi_28633503
Zojuist gelezen op wikipeda.org dat er geen With Teeth remix album komt.

Aan de ene kant jammer, aan de andere kant vond ik het album Things Falling Apart waardeloos.
pi_28652590
Extra info over de nieuwe NIN Only video:

-The video was made by the company Digital Domain.
-The 90-95% of the video is pure CG (computer generated)
-It was made in 3D Studio Max and rendered with Vray
-The apples at the end where one falls are real. one of the few real shots in the video.

Wat een hels karwei als het 95 procent met de computer is gemaakt.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:54:01 #66
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28657593
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef Devlinsect het volgende:
Wat een hels karwei als het 95 procent met de computer is gemaakt.
Ach, de CD's zijn niet veel anders
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_28660139
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef Kimsomnia het volgende:
En dat wordt het als ze officieel bekend gaan maken dat ze volgend jaar terugkomen.
Ennn bevestigd door Reznor himself... yay!
Zie nin.com/acces.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kimsomnia op 09-07-2005 20:15:08 ]
pi_28691333
Ik kan de MSN versie van "Only" niet zien, omdat ik niet uit de U S of A kom :-(

Iemand een linkje?

Enuh, die DVD... bekend wanneer ie uitkomt?
pi_28692159
Had je op de vorige pagina kunnen lezen mèn.

De link ff copy en pasten:

mms://msent.wmod.llnwd.net/a304/o2/msftmsne/Prod/wmv/v9/Video/44/45/69/101694544.wmv

Zojuist the Chronic 2001 geluisterd van Dr. Dre en ik kan geen sample van Nails ontdekken. Weet jij al iets Social_Disorder?

En al bezig met de Only remix? Ik wel
pi_28696505
zag hem gisteren op MTV klasse
pi_28699335
quote:
Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Devlinsect het volgende:
Had je op de vorige pagina kunnen lezen mèn.

De link ff copy en pasten:

mms://msent.wmod.llnwd.net/a304/o2/msftmsne/Prod/wmv/v9/Video/44/45/69/101694544.wmv

Zojuist the Chronic 2001 geluisterd van Dr. Dre en ik kan geen sample van Nails ontdekken. Weet jij al iets Social_Disorder?

En al bezig met de Only remix? Ik wel
ik ben redelijk gaar van Sensation Black, dus dit weekend weinig aan Chronic (behalve dan de real thing ) gedaan. Ook die remix heb ik al wat mee gedaan, maar meer om te zien wat er mogelijk is.
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:11:55 #72
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28766746
Sinds de release van Opeth's Deliverance en Damnation, heb ik geen schrik meer van albums die kort na elkaar uitgebracht worden. (Ook praten met je arts helpt)
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
pi_28767129
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef keitel het volgende:
Sinds de release van Opeth's Deliverance en Damnation, heb ik geen schrik meer van albums die kort na elkaar uitgebracht worden. (Ook praten met je arts helpt)
wat heeft een arts met albums te maken?
pi_28772612
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef keitel het volgende:
Snap geen reet van je post. Inclusief de taalfouten (schik van).
pi_28774335
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 16:07 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

schrik ergens van hebben betekent bang zijn voor iets. Gewoon een uitdrukking.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_28774360
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 17:08 schreef bartrid het volgende:

[..]

schrik ergens van hebben betekent bang zijn voor iets. Gewoon een uitdrukking.
echt waar? nog nooit van gehoord. Waarom zegtie danniet gewoon dattie dr bang voor is?
pi_28774511
Heb één nummer van die gasten, namelijk Downwards Spiral
Is die over het algemeen gezien goed en geeft het een NIN indruk?
pi_28778672
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 17:14 schreef renz0r het volgende:
Dat is geen nummer, maar een album. Het nummer the downward spiral is een tussentrack .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_28779681
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 17:14 schreef renz0r het volgende:
Ga je dat nou alweer vragen? In het vorige topic nummero 2 ook al.

Nee, het geeft geen goede indruk. Beter is de CD van downward spiral kopen. Daar staat de gelijknamige die titeltrack ook op.

En Bartrid: no offense, ik begreep je post niet en moest ff weten wat je bedoelde met 'schrik van'. Ik ken de uitdrukking niet. Wel ergens 'schik van hebben'.

En nu weer ontopic:

Gisteren kwam ONLY video voorbij op MTV. En hoe vaker ik hem zie, hoe beter ik de clip vind. Overigens is deze clip sinds gisteren in QUICKTIME format te downloaden via www.nin.com
pi_28786095
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 17:09 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

echt waar? nog nooit van gehoord. Waarom zegtie danniet gewoon dattie dr bang voor is?
Ga je dat nou aan bartrid vragen..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_28791715
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 17:09 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

tsja.....
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:54:34 #82
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28797580
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 16:07 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Sorry, ik postte dit zonder er me van bewust te zijn dat er al een tweede pagina was. Mijn opmerking had eigenlijk betrekking op het feit dat er dra een tweede album komt, of zou komen (Kerrang).

Taalfouten?? In meervoud dan nog. Hoogstens een gallicisme, maar hier (België) wordt het in ieder geval niet als fout beschouwd. "Taalfouten", jezus. Hou dergelijke commentaar aub voor jezelf.
pi_28801505
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef keitel het volgende:

[..]

Sorry, ik postte dit zonder er me van bewust te zijn dat er al een tweede pagina was. Mijn opmerking had eigenlijk betrekking op het feit dat er dra een tweede album komt, of zou komen (Kerrang).

Taalfouten?? In meervoud dan nog. Hoogstens een gallicisme, maar hier (België) wordt het in ieder geval niet als fout beschouwd. "Taalfouten", jezus. Hou dergelijke commentaar aub voor jezelf.
Allee menneke, het maakt me niet wat je post. Wanneer ge dan iets post, maak het dan voor het ganse publiek van Fok! duidelijk. Dan kan ik dergelijk commentaar voor me houden.

"Ergens schrik van hebben" zal wel iets belgisch zijn. Komt niet in mijn nederlandse woordenboek voor.

Ontopic: er komt écht niet dit jaar een tweede album uit.
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:39:27 #84
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28803524
't Moet lukken dat jij de enige bent die de 'schrik van'-uitdrukking niet kende; meer zelfs: een landgenoot van je heeft je het duidelijk moeten maken Maar voor mijn part blijf je voet bij stuk houden houden hoor, for all I care.

Ontopic: Dit jaar niet, en volgend jaar? Ik bedoel, komt er een album uit binnen een tweetal jaar of...?

P.S.: "Er komt écht niet dit jaar een tweede album uit." -> Is dit een propere zin volgens de Nederlandse zinsbouw dan? Als je daar dan toch zo graag over lult?
pi_28803843
Discussies over kwalitatief goede teksten in een NiN-topic

Begrijp me niet verkeerd, NiN is momenteel mijn favoriete band, maar qua teksten stelt het niet zoveel voor.
pi_28803922
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef keitel het volgende:
't Moet lukken dat jij de enige bent die de 'schrik van'-uitdrukking niet kende; meer zelfs: een landgenoot van je heeft je het duidelijk moeten maken Maar voor mijn part blijf je voet bij stuk houden houden hoor, for all I care.

Ontopic: Dit jaar niet, en volgend jaar? Ik bedoel, komt er een album uit binnen een tweetal jaar of...?

P.S.: "Er komt écht niet dit jaar een tweede album uit." -> Is dit een propere zin volgens de Nederlandse zinsbouw dan? Als je daar dan toch zo graag over lult?
Trek het je niet aan, sommige mensen gaan alleen maar met de buren van hun straatje om, die hebben geen idee dat er over de grens ook nog een ander dialect nederlands gesproken wordt

T lijkt mij, trent kennende, onwaarschijnlijk dat er al gelijk dit jaar een volgend album volgt...
pi_28804135
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:50 schreef kamagurka het volgende:
T lijkt mij, trent kennende, onwaarschijnlijk dat er al gelijk dit jaar een volgend album volgt...
Trent kennende:

89 PHM

92 Broken
92 Fixed

94 TDS
95 FDTS

99 TF
00 TFA

...krijgen we wel een nieuw album volgend jaar, maar dan met afdankertjes en remixes enzo
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:56:11 #88
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28804151
Precies, maar 't was best mogelijk dat er nog een of ander EP'tje gelost werd. Niet dus.
Cheers!
pi_28804334
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Trent kennende:

89 PHM

92 Broken
92 Fixed

94 TDS
95 FDTS

99 TF
00 TFA

...krijgen we wel een nieuw album volgend jaar, maar dan met afdankertjes en remixes enzo
Dat bedoel ik
pi_28804370
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:39 schreef keitel het volgende:
pi_28804501
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 15:48 schreef BitetheBullet het volgende:
Discussies over kwalitatief goede teksten in een NiN-topic

Begrijp me niet verkeerd, NiN is momenteel mijn favoriete band, maar qua teksten stelt het niet zoveel voor.
hey, "flip flop flip flop flip" vind ik wel de meest diepzinnige tekst van het jaar ja!
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:45:44 #92
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_28807242
Ik heb nog een vraag ingestuurd betreffende dat *flip-flop* gedoe. Maar hij heeft (nog) niet geantwoord
Tranquillo
pi_28809338
Het fijne van NIN is dat het zulke eerlijke muziek is, zonder arrogante diepzinnige teksten. Vandaar dat ik me meestal direct in de nummers van Reznor kan vinden.
pi_28878587
NIN @ Rockin Park was me wat zeg Het was al het eerste echte concert waar ik ooit geweest was. Maar ik stond ook lekker vooraan in het midden (lees: de pit) Mijn god wat een stelletje debielen staan daar, een beetje elkaar zitten duwen, blijf gewoon lekker staan of springen en geniet ga mij niet lastig lopen vallen.

K heb Trent zelf ook nog even gezien van heel dichtbij, hij liep namelijk even het veld op samen met Geordy White en bijna niemand herkende ze (2 mensen liepen er wel achter aan waaronder ik )

Trent keek ff bij Interpol (die speelde een uur voor hem) vanuit de tent tussen het publiek en ging toen weer even rond lopen.

Wel heel cool als zon idool van je ineens een halve meter naast je rustig staat te kletsen en te genieten van andere muziek
pi_28881456
Als je dat geduw al erg vindt, lijkt het mij beter om bij alle volgende concerten die je gaat bezoeken war verder naar achteren te gaan staan. dit gedrag van die debielen is nl heel gewoon...
Als je daar niet tegen kan, zijn conerten misschien gewoon niets voor jou...

zondag 17 juli 2005 @ 14:40:58 #97
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28881895
De drummer van interpol is een grote NIN-fan.

(btw)
pi_28888945
quote:
Op zondag 17 juli 2005 14:26 schreef Betse het volgende:
Als je dat geduw al erg vindt, lijkt het mij beter om bij alle volgende concerten die je gaat bezoeken war verder naar achteren te gaan staan. dit gedrag van die debielen is nl heel gewoon...
Als je daar niet tegen kan, zijn conerten misschien gewoon niets voor jou...

Waarom zou het gewoon moeten zijn? Ik heb heerlijk genoten van het concert, dus er is geen enkele reden om niet meer te gaan.
Het was ook niet zo dat ik omver werd gelopen, ik ben namelijk groot en fors dus het voelde eerder als irritante muggen, maar het blijft irritant je komt daar voor muziek, niet om te vechten, en doe dat dan vooral niet vooraan in het midden bij het podium maar ergens achteraan. Er stonden echt veel mensen tussen (vrouwen, volwassen mensen) die zich er ook verschrikkkelijk aan irriteerde en die zelfs was gingen.

Ik ben uiteindelijk maar een paar stappen naar achter gegaan tot de rand van de pit en daar rustig gaan staan (en af en toe een verdwaalde mosher een flinke duw gegeven omdat ie op moest rotten.

Echt een stelletje debielen gewoon .
  zondag 17 juli 2005 @ 20:11:09 #99
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28889741
't Is heel gewoon geworden en als je er op let dan zie je dat het meestal een stel pubers is dat de muziek niet begrijpt. Zo heb ik het toch telkens gezien; de maximumleeftijd van die moshers is hoogstens 16 (over't algemeen, met uitzonderingen).

Voor mijn part kunnen die debielen indd ook gewoon hun booster nemen en opkankeren.
pi_28889897
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:11 schreef keitel het volgende:
't Is heel gewoon geworden en als je er op let dan zie je dat het meestal een stel pubers is dat de muziek niet begrijpt. Zo heb ik het toch telkens gezien; de maximumleeftijd van die moshers is hoogstens 16 (over't algemeen, met uitzonderingen).

Voor mijn part kunnen die debielen indd ook gewoon hun booster nemen en opkankeren.
Ik vind Nine Inch Nails ook niet echt muziek om op te moshen eigenlijk (te diep en dansbaar vergeleken met veel harcore en metal), wel springen (daar heeft ook niemand last van)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')