Dit maakt het daarom zo lastigquote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef Alcatraz het volgende:. Tsja, als je toch niks beters te doen hebt.
Wat voor een oetlul ben je dan als je d'r toch mee naar bed neemt?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:08 schreef Piaf het volgende:
Ze is niet oerlelijk maar gewoon niet mijn smaak...
Stel je eens voo,als je in een woestijn loopt zonder water, dagenlang, en je ziet daar ineens een kakkerlak lopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat voor een oetlul ben je dan als je d'r toch mee naar bed neemt?
Of gewoon desperate...
ja, heb er veel lol mee onder werktijdquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:12 schreef Piaf het volgende:
[..]
Stel je eens voo,als je in een woestijn loopt zonder water, dagenlang, en je ziet daar ineens een kakkerlak lopen.
Zou je deze dan opzuigen alsof het een raketje (waterijsje) is?
Dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:12 schreef Piaf het volgende:
[..]
Stel je eens voo,als je in een woestijn loopt zonder water, dagenlang, en je ziet daar ineens een kakkerlak lopen.
Eerlijk gezegd zou het nog niet in m'n hoofd opkomen om er op in te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:10 schreef Ripley het volgende:.
Net of 2 maanden zo lang is. Als je dan maar gaat lopen neuken met iemand die je eigenlijk niet aantrekkelijk vindt dan ben je echt suf bezig in mijn optiek.
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:18 schreef Muertez het volgende:
HAHAHAHA doen alsof het een normale manlijke afweging is, terwijl je eigenlijk gewoon een wanhopige kneus bent![]()
![]()
![]()
Ja, maar je moet iemand met wie je sekst toch ook wel een beetje aantrekkelijk vinden. Lijkt mij danquote:Op maandag 4 juli 2005 12:38 schreef longinus het volgende:
Meestal zit onder een mooi uiterlijk een kutkarakter, maar dat maakt blijkbaar voor jou niet uit want je komt erg oppervlakkig over
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:49 schreef Nr.G het volgende:
Is ze aantrekkelijker dan je rechterhand?
NEE!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:12 schreef Piaf het volgende:
[..]
Gewoon hardcore neuken. Als je hem niet stijf krijgt.. dan weet je genoeg en dumpen... maar als je hem toch wel stijf krijgt>>> neuken. Wat wel erg zou zijn dat ze na een tijdje dan een relatie wiltquote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Piaf het volgende:
Ik zit met een dilemma...
Ik sta al 2 maandjes droog, helaas, dus het gewicht van onderen is behoorlijk zwaar.
Ik heb een collega, een 31 jaar oude dame, beetje mollig en niet echt het type waar ik voor zou gaan rennen om die een service te geven.
Nu, vandaag, liet ze me met een hoop omweggetjes weten dat ze wel zin heeft in een nachtelijke escapade... iets wat ik normaal gesproken met een glimlach zou accepteren.
Echter, dit persoontje valt totaal niet in mijn straatje ; Lelijk is ze niet maar het is niet mijn cup of tea
Nu ben ik dus aan het afwegen wat mij goed zal doen.
Ik kan het ventielje opendraaien zodat de opgebouwde druk eruit kan..of ik kan de eer aan mezelf houden en wachten tot er een wat betere aanbieding op mn schoot valt
Wat zou je doen in zo'n situatie?
Ogen dicht en gaan voor het vaderland, of toch een beetje oppassen en voor iets beters gaan?
Lastige situatie![]()
en jij vond het bovenstaande zielig....quote:Op maandag 4 juli 2005 13:27 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het allemaal erg wanhopig overkomen. Het is nu net alsof je Jean Claude van Damme bent die in een B-Actiefilm met het zweet op zijn voorhoofd constateert dat er door terroristen een tijdbom aan zijn lul vastgemaakt is, terwijl de laatste tien seconden voorbij tikken en hij met kloppend hart twijfelt tussen het doorknippen van het rode of het blauwe draadje, het risico lopend dat een verkeerde keuze leidt tot een ontploffing en het rondvliegen van tienduizenden piepkleine vlezige rondflabberende stukjes actieheldenpik. Hou toch de eer aan jezelf, man.
Doe het dan gewoon niet, voor je het weet krijg je er nog gezeik van... net alsof je daar op zit te wactenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:14 schreef Piaf het volgende:
[..]
ja, heb er veel lol mee onder werktijd
Gaat er gewoon om dat het in mijn ogen niet superaantrekkelijk is, en waar ik normaal gesproken niet naar om zou kijken.
Is daar al een film van?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:27 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het allemaal erg wanhopig overkomen. Het is nu net alsof je Jean Claude van Damme bent die in een B-Actiefilm met het zweet op zijn voorhoofd constateert dat er door terroristen een tijdbom aan zijn lul vastgemaakt is, terwijl de laatste tien seconden voorbij tikken en hij met kloppend hart twijfelt tussen het doorknippen van het rode of het blauwe draadje, het risico lopend dat een verkeerde keuze leidt tot een ontploffing en het rondvliegen van tienduizenden piepkleine vlezige rondflabberende stukjes actieheldenpik. Hou toch de eer aan jezelf, man.
Dat slaat ook nergens op. Dat niet alle lelijke mensen vanbinnen lelijk zijn wil nog niet zeggen dat de meeste mooie mensen dat wel zijn. Of je vanbinnen mooi of lelijk bent hangt voor zover ik weet niet van de buitenkant af.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:38 schreef longinus het volgende:
Meestal zit onder een mooi uiterlijk een kutkarakter,
wat ben je ook een pauper zeg. Stel je niet aan, doe normaal en zoek een vriendin.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef Piaf het volgende:
Het is een aardige meid, maar niet waar ik dus op zou vallen,
ze zit niet naast me op het werk, maar , ik zie dr wel elke dag.
Ik had dr daarstraks even gesproken aan de tel en dr is een akkoord bereikt
Sex zonder bijbedoelingen...geen gelul achteraf en mocht het zo zijn dat 1 van ons iemand anders krijgt,dan accepteeerd de ander het.
Ik heb gezegd dat ik geen relatie wil en geen gelul op het werk.
Onder deze 'voorwaarden' ging ze akkoord en nu hebben we ergens deze week of weekend een etentje,puur als collega's ergens relaxen en puur als collega's elkaars behoeften voorzien.
Das toch mooi geregeld toch of niet.
Zo weet ze in ieder geval wat dr te wachten staat dus, geen sprake van vrouwonvriendelijkheid![]()
Probleem is echter dat ik niet voor haar val, ze is wel aardig, niet echt onaantrekkelijk (klein beetje) en vriendelijk maar ja...
'Beggers can not be choosers'
Wat voor werk doe jij in godsnaam?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef Piaf het volgende:
Onder deze 'voorwaarden' ging ze akkoord en nu hebben we ergens deze week of weekend een etentje,puur als collega's ergens relaxen en puur als collega's elkaars behoeften voorzien.
'But it appairs they can be losers'quote:'Beggers can not be choosers'
Ik snap dit dus echt niet hoor, maar het zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef Piaf het volgende:
Het is een aardige meid, maar niet waar ik dus op zou vallen
(...)
'Beggers can not be choosers'
Doe ik ook..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:39 schreef boskov het volgende:
[..]
wat ben je ook een pauper zeg. Stel je niet aan, doe normaal en zoek een vriendin.
*trallalal
Gij weldoener!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Piaf het volgende:
en ik doe haar er een groot plezier mee.
En o ja, zorg er wel voor dat je haar helemaal uitwoont, want zo'n afspraak om je mond te houden staat of valt bij jou prestaties.. Als je bijvoorbeeld een heel klein pikkie hebt of na 2 tellen klaarkomt kan ze dat echt niet voor zich houdenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Piaf het volgende:
[..]
Doe ik ook..
Ik ga elk weekend uit, maar kom nooit echt iemand tegen.
Wat is er mis met dit dan? ik vind dr niet leuk ofzo maar de behoefte wordt voorzien en ik doe haar er een groot plezier mee.
Moet ik dan 'nee' zeggen en misschien weer een x-aantal maanden de fappentapper opentrekken?
Ach, als het zo zit en jullie er blijkbaar allebei om welke redenen dan ook wel zin in hebben, waarom ook niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Piaf het volgende:
[..]
Doe ik ook..
Ik ga elk weekend uit, maar kom nooit echt iemand tegen.
Wat is er mis met dit dan? ik vind dr niet leuk ofzo maar de behoefte wordt voorzien en ik doe haar er een groot plezier mee.
Moet ik dan 'nee' zeggen en misschien weer een x-aantal maanden de fappentapper opentrekken?
Omdat hij haar voor geen meter aantrekkelijk vindt Daaromquote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Ach, als het zo zit en jullie er blijkbaar allebei om welke redenen dan ook wel zin in hebben, waarom ook niet?
Ja, maar hij heeft er wel zin in. En zij ook. Tja...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:54 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Omdat hij haar voor geen meter aantrekkelijk vindt Daarom
ja, ik weet dat je vraag retorisch is, maar dit is wel heel erg kansloos
Iddquote:Op maandag 4 juli 2005 12:18 schreef Muertez het volgende:
HAHAHAHA doen alsof het een normale manlijke afweging is, terwijl je eigenlijk gewoon een wanhopige kneus bent![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je hóeft toch niet te neuken, of heb je een soort stempelkaartje waarmee je voor gratis servies kunt sparen?
Echt gewoon té kansloos. Lees jezelf eens terugquote:"al 2 maandjes droog"
"het gewicht van onderen"
"een service te geven"
"een nachtelijke escapade"
"het ventielje opendraaien"
"zodat de opgebouwde druk eruit kan"
Ja, maar jij bent een 'meissie'...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:10 schreef meissie24 het volgende:
Jeeeeej als het ZO GEPLAND is das ook maar saai ook al gaat het om de sex, echt zielig!!!
Sex is sex. Voor vrouwen draagt 'het spontaan zijn' meer aan de beleving toe dan voor mannen, volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:16 schreef meissie24 het volgende:
Ik snap wel dat ie wil neuken amar niet dat het zo gepland moet zijn....................
Ach, echte spontaniteit is altijd goed gepland.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:22 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Sex is sex. Voor vrouwen draagt 'het spontaan zijn' meer aan de beleving toe dan voor mannen, volgens mij.
Door van die zieligerds als heirbovenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:46 schreef sig000 het volgende:
Het is afhankelijk van 't tijdstip,de mate van verdoofdheid en weet ik waarom lelijke vrouwen ook geneukt worden..
Niet....? Tuurlijk wel.. je staat een week droog en je weet dat je morgen je vriendje weer ziet... dan heb jij toch wel zoiets van.. yeah.. morgen weer wat tegen de droogte doen.... of niet?????quote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:11 schreef meissie24 het volgende:
Na ja misschien snap ik het wel niet omdat ik een vrouw ben. Ook al sta ik een tijdje droog een week vantevoren plannen...........neej dat zit er niet in voor mij.
Ja, ik kan me voorstellen dat "de leuke meisjes" hier gigantisch op afknappen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Echt gewoon té kansloos. Lees jezelf eens terug
There is no such thing as a bad pussy.....gaan met je banaan zou ik zeggenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:06 schreef BobRooney het volgende:
ik zou der helemaal aan stukken scheuren...
Whoehahahahaaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon doen , joh![]()
ze ziet schijnbaar wel iets in jou, ook een compliment toch?![]()
good luck![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik snap dit dus echt niet hoor, maar het zal wel aan mij liggen.
Je hóeft toch niet te neuken, of heb je een soort stempelkaartje waarmee je voor gratis servies kunt sparen?
Tik-tak-tik-tak-tik-tak...quote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Piaf het volgende:
(...)
Ik heb een collega, een 31 jaar oude dame, beetje mollig en
(...)
Hij zegt toch ook niet dat ze samen "de liefde gaan bedrijven"quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:36 schreef Bemiddelaar het volgende:
voor de meeste naieve vrouwen zal dit verhaal van de TS hard aankomen dat ze gewoon geneukt kunnen worden om de neuk![]()
nee, maar sommige vrouwen zien zelfs in dit soort avontuurtjes nog enige betekenis van liefdequote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:56 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet dat ze samen "de liefde gaan bedrijven"
Heeft denk ik weinig met sexe te maken? Nou ja voor mij geld dat sex of een fantastisch geweldige ervaring kan zijn maar ook een stomvervelende, of zelfs weerzinwekkende bezigheid. Dat laatste is het geval als het zou gaan om een persoon die ik eigenlijk helemaal niet zo leuk/aardig/aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:53 schreef Bemiddelaar het volgende:
jij bent een vrouw, daarom snap je het niet![]()
thats the right question!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:49 schreef Nr.G het volgende:
Is ze aantrekkelijker dan je rechterhand?
Je beantwoordt het zelf al.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:59 schreef Aventura het volgende:
Heeft denk ik weinig met sexe te maken? Nou ja voor mij geld dat sex of een fantastisch geweldige ervaring kan zijn maar ook een stomvervelende, of zelfs weerzinwekkende bezigheid.
Het valt me nog mee dat de woorden wijffie of chick er niet in voorkomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
al 2 maandjes droog"
"het gewicht van onderen"
"een service te geven"
"een nachtelijke escapade"
"het ventielje opendraaien"
"zodat de opgebouwde druk eruit kan"
Echt gewoon té kansloos. Lees jezelf eens terug
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat de woorden wijffie of chick er niet in voorkomen.
Mond-tot-mond reclame.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
boeiend, kheb al 6 collegas geneukt, stoere ik die ik ben, t heeft me alleen maar meer positieve reacties opgeleverd![]()
en als extra voordeel krijg je af en toe ook nog eens hulp bij het vakken vullenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
boeiend, kheb al 6 collegas geneukt, stoere ik die ik ben, t heeft me alleen maar meer positieve reacties opgeleverd![]()
Maar die weten dat ze het niet op een onaantrekkelijk iemand kunnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef erodome het volgende:
Nou, ik ken anders zat mannen die het niet kunnen op iemand die ze niet aantrekkelijk vinden
Als dat de insteek was kun je dat wel korter formuleren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 07:03 schreef frapogalogliko het volgende:
Misschien heeft ze het lekkerste kutje ooit.
Zelf zou ik het niet doen. Heb ooit mijn chef gewipt. Voelde me heel erg ongemakkelijk. Het enigste wat ik wel leuk vond dat ik extra salarisverhoging heb gekregen,na 1x met hem in bed te zijn belandt.
Toch niet slech?
Hij werkt vast bij v d valkquote:
Het begint met een S en eindigt met nol?quote:Op donderdag 7 juli 2005 07:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als dat de insteek was kun je dat wel korter formuleren.
Niet alleen als ze positief is denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 07:48 schreef DaMook het volgende:
Hij werkt vast bij v d valkAls je er daar eentje naait en die is positief over je weet 1 uur naderhand iedereen die er werkt het
. Daar wordt veel geroddeld
(in Eindhoven iig).
Hoer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het begint met een S en eindigt met nol?
Dat eindigt niet op nol...quote:
Scherp inzicht, doch wat is nu het nut van je opmerking?quote:
Neej hoor werk niet bij van de valk, wel een ander chick bedrijfquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Niet alleen als ze positief is denk ik
Ja ok, dat ook, maar daar heb ik geen ervaring meequote:Op donderdag 7 juli 2005 10:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Niet alleen als ze positief is denk ik
Dat is misschien wel belangrijk.. en als jij je niet voelt aangestrokken door haar,quote:Op maandag 4 juli 2005 12:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar je moet iemand met wie je sekst toch ook wel een beetje aantrekkelijk vinden. Lijkt mij dan.
Dat zou je idd denken, maar er wordt evengoed een topic gestart.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef Mukie het volgende:
Geen sexuele spanning, geen sex.
Is simpel toch?
Je hebt toch een hand?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een 'meissie'...![]()
Da's net zoals 99% van de mannen niet zonder masturbatie / sex kunnen... daar kunnen veel vrouwen ook met het hoofd niet bij. Daarvoor moet je zo'n ding tussen je benen hebben hangen om dat te kunnen snappen.
En zij maar denken dat dit wel zal veranderenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:27 schreef star_gazer het volgende:
Gewoon doen, maar vooraf wel duidelijk maken dat het hier ook bij blijft.
Kan me dit ook niet voorstellen, en voor een man lijkt me het helemaal moeilijk om te doen alsofquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:18 schreef Sylvana het volgende:
als er geen sexuele spanning is dan geen sex voor mij nee
Denk je dat, als TS "nog genoeg bereidwillige dames" tot zijn beschikking zou hebben, dat hij zo'n topic zou openen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:28 schreef paddy het volgende:
En anders zijn er toch nog genoeg bereidwillige dames, die gek op je ....(beurs) ...zijn?![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik zal het eens aan mijn ex vragen.. hij zit ook op fok, misschien leest hij mee. Ro? Hoe deed jij dat?
Sja.. Of je wilt neuken of je wilt het niet hoor, snap niet dat je er zo`n issue van maakt. Het is maar sex.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Piaf het volgende:
Ik sta al 2 maandjes droog, helaas, dus het gewicht van onderen is behoorlijk zwaar.
Ik heb een collega, een 31 jaar oude dame, beetje mollig en niet echt het type waar ik voor zou gaan rennen om die een service te geven.
Nu, vandaag, liet ze me met een hoop omweggetjes weten dat ze wel zin heeft in een nachtelijke escapade... iets wat ik normaal gesproken met een glimlach zou accepteren.
Echter, dit persoontje valt totaal niet in mijn straatje ; Lelijk is ze niet maar het is niet mijn cup of tea
Nu ben ik dus aan het afwegen wat mij goed zal doen.
Ik kan het ventielje opendraaien zodat de opgebouwde druk eruit kan..of ik kan de eer aan mezelf houden en wachten tot er een wat betere aanbieding op mn schoot valt
Wat zou je doen in zo'n situatie?
Ogen dicht en gaan voor het vaderland, of toch een beetje oppassen en voor iets beters gaan?
Lastige situatie![]()
Ervaring mee??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef erodome het volgende:
Nou, ik ken anders zat mannen die het niet kunnen op iemand die ze niet aantrekkelijk vinden
O sorry, ik wist niet dat fokken per se nuttig moest zijn...quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Scherp inzicht, doch wat is nu het nut van je opmerking?
jij klaagt niet omdat jij niet weet wat je mistquote:Op zondag 17 juli 2005 12:55 schreef ornaik het volgende:
Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Piaf het volgende:
Ik sta al 2 maandjes droog
2maanden? ik al 25 jaar, maar hoor je mij klagen?
gewicht van onderen is simpel op te lossen met je hand
Dus jij loopt al 25 jaar met je hand in je onderbroek je ballen te ondersteunenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:55 schreef ornaik het volgende:
Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Piaf het volgende:
Ik sta al 2 maandjes droog
2maanden? ik al 25 jaar, maar hoor je mij klagen?
gewicht van onderen is simpel op te lossen met je hand
dat is nu ook een beetje vreemd uitgedrukt, maar heb inderdaad geen sex gehad neequote:Op zondag 17 juli 2005 14:09 schreef longinus het volgende:
[..]
Dus jij loopt al 25 jaar met je hand in je onderbroek je ballen te ondersteunen
* Jo0Lz eensch is.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:10 schreef Ripley het volgende:.
Net of 2 maanden zo lang is. Als je dan maar gaat lopen neuken met iemand die je eigenlijk niet aantrekkelijk vindt dan ben je echt suf bezig in mijn optiek.
Ja idd,... of je moet geen keus hebben maar na 2 maanden lijkt me dat wat voorbarig.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:44 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar je moet iemand met wie je sekst toch ook wel een beetje aantrekkelijk vinden. Lijkt mij dan.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef avotar het volgende:
Ik ben er ook schuldig aan overigens..
was leuk.. een blind internet date... ik zou haar op het station oppikken.... had haar alleen van een foto gezien.. zucht.. damn.. wat een lelijk wijf was dat zeg.. maar goed. het was wel gezellig.. dus had zoiets.. ik besteed er een middag aan... komt ze op me af en pakt me vol op mn bek...
we gaan bij mij thuis wat drinken fluistert ze dat ze me wil pijpen...
tja.. sexbaar was ze niet.. en toch doen he..
Je schrijft dit, maar het enige wat er te lezen valt is frustratie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef FuifDuif het volgende:
Zieke kerel... je verdient castratie. Gore hond!
En jouw tong zouden ze eruit moeten rukken, achterlijke gefrustreerde griezel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Jazz(y Jeff) spraak ooit eens
Your mouth is sayin' get out, but your eyes are sayin' get busy!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef FuifDuif het volgende:
ehm ja... soms sta ik niet zo stevig in m'n schoenen..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef milagro het volgende:
gewoon doen, maar wel eerlijk zeggen tegen haar waarom je het doet dan "ik vind je zo niet geil maar ja, mijn lul wilt ook wat"... voor het effect en het geeft leuke topics en zo
Tja.. Ik moet zeggen dat ik het omgekeerd ook gezien en gehoord heb.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
ik vrees dat veel vrijgezel-mannen die in een situatie worden gebracht waarbij ze kans hebben op een potje sex, deze kans met beide handen zullen aangrijpen ... zelfs al is het niet echt een sexbaar wicht, een dik wijf, enz ....
ik lach dan ook wel een beetje met al deze stoere binken hier die zeggen dat ze er zeker niet op zouden ingaan
Ik wou zeggen, vrouwen zijn net zo erg. Die collega van Piaf bijvoorbeeld, die gaat ook voor de lol met een grobbekuiken liggen hompenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Ik moet zeggen dat ik het omgekeerd ook gezien en gehoord heb.
uiteraard, dat gebeurt ook dikwijlsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:39 schreef n00cL30n het volgende:
Tja.. Ik moet zeggen dat ik het omgekeerd ook gezien en gehoord heb.
je bedoelt... dat terwijl Piaf ook niet sexbaar is?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:02 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, vrouwen zijn net zo erg. Die collega van Piaf bijvoorbeeld, die gaat ook voor de lol met een grobbekuiken liggen hompen![]()
Dat begint idd flinkequote:Op woensdag 20 juli 2005 07:30 schreef avotar het volgende:
[..]
je bedoelt... dat terwijl Piaf ook niet sexbaar is?![]()
Lach er maar om. Ik heb de kans eens gehad en ben er niet op ingegaan. Ik word simpelweg niet opgewonden van een mollige vrouw. Kun jij doen alsof jij mannen door en door kent.. wij willen het heus wel graag en vaak doen, maar niet ten koste van alles, of met alles wat er rond loopt. Hoewel er genoeg kanslozen zullen zijn die 'als er maar een gat in zit' als enige criterium hanteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
ik vrees dat veel vrijgezel-mannen die in een situatie worden gebracht waarbij ze kans hebben op een potje sex, deze kans met beide handen zullen aangrijpen ... zelfs al is het niet echt een sexbaar wicht, een dik wijf, enz ....
ik lach dan ook wel een beetje met al deze stoere binken hier die zeggen dat ze er zeker niet op zouden ingaan
Voor het eerst ben ik het met je eensquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:46 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen die zich bezighouden met soort simpele problematiek zijn te dom voor woorden. Donder toch op en get a life, stelletje imbecielen.
Foei toch.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:06 schreef BobRooney het volgende:
ik zou der helemaal aan stukken scheuren...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En jouw tong zouden ze eruit moeten rukken, achterlijke gefrustreerde griezel.
maar wat doe je dan in dit topic Fuifduif?quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:46 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen die zich bezighouden met soort simpele problematiek zijn te dom voor woorden. Donder toch op en get a life, stelletje imbecielen.
whahahaquote:Op maandag 4 juli 2005 18:40 schreef Aurelium het volgende:goed topic.
Maar waarom zou je het doen, neuken met iemand die je niet ziet zitten is helemaal niet leuk
Ik denk dat als je straks met je hoofd onder de dekens duikt, en die vet kwabben opzij probeert te duwen om dr snee te vinden, en als je je dan vervolgens ook nog eens door een zwetige bos schaamhaar moet worstelen, je dan wel spijt krijgt.
Het verscheen laatst in de AT, ik dacht... oh nee he, waar zo'n domme SEX-topic, daar moet ik op reageren. Zie het als een soort instinctive moraaldetectorquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:57 schreef avotar het volgende:
[..]
maar wat doe je dan in dit topic Fuifduif?
en wat is mollig ? vanaf wanneer is ze te dik ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Lach er maar om. Ik heb de kans eens gehad en ben er niet op ingegaan. Ik word simpelweg niet opgewonden van een mollige vrouw.
nou dan!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en wat is mollig ? vanaf wanneer is ze te dik ?
ik zou persoonlijk geen graatmagere vent in mijn bed willen, dan liever een kilo te veel dan te weinig ...
tuurlijk ...quote:
Maar dat zijn alleen de kanslozen. Knappe aantrekkelijke mannen doen dit nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
Mmmm..... Vaak nog harder!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar dat zijn alleen de kanslozen. Knappe aantrekkelijke mannen doen dit niet![]()
Precies. Zij wil geen graatmagere vent in bed en ik geen moddervette vrouw (en ook geen graatmagere overigens).quote:
moet ik wel bijzeggen dat mijn verloofde echt graatmager isquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Precies. Zij wil geen graatmagere vent in bed en ik geen moddervette vrouw (en ook geen graatmagere overigens).
Nou ja, wij knappe mannen hebben het natuurlijk wel makkelijk, al die dikke wijven willen wel een nachtje met ons doorbrengen, dus gaat er wel eens iets misquote:
Ach ja liefdequote:Op woensdag 20 juli 2005 10:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
moet ik wel bijzeggen dat mijn verloofde echt graatmager is( 1.76 en amper 60 kilo), en dat ik hem er niet minder graag voor zie. Over het algemeen zie ik meer gevuld, maar ja, ik werd verliefd.
uiteindelijk maakt het dus geen fuck uit![]()
precies, sex om de sex maakt kieskeuriger juist, logisch ook , vind ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ach ja liefdemaar goed dat is ook weer een verhaal apart. Liefde maakt blind he.
Als we het hebben over seks-zonder-gevoelens zou ik echter absoluut niet zomaar met iedereen het bed induiken.
Zeker!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:57 schreef marlieske het volgende:
Tja, een collega nemen.. kan soms best lekker wezen ...
Bij mij in het magazijn van die supermarkt... We hebben het nog geregeld gedaan daar, prima plek!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:04 schreef marlieske het volgende:
bij mij was het in de archiefruimte van KPN te 's-Hertogenbosch ik werkte daar toen op de afdeling ISDN doe het zelf, een grote teringzooi afdeling met allemaal leuke collega's.
Was ook meteen de laatste keer met een collega. Kijk een one-time ding ....moet je niet achterna blijven bellen enzo. Dat was eenmalig en moet ook zo blijven.
Da's wel een hele andere (leukere) interpretatie van het beroep 'vakkenvuller'.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:17 schreef thumper het volgende:
[..]
Bij mij in het magazijn van die supermarkt... We hebben het nog geregeld gedaan daar, prima plek!
Whehehe, ze zeggen meestal "vakkenvullers zijn zakkenvullers", maar ik was meer een "zakkenleger"quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Da's wel een hele andere (leukere) interpretatie van het beroep 'vakkenvuller'.
Wat was het probleem dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:05 schreef Piaf het volgende:
[...]
Niets gedaan... en het is toch wel beter zo denk ik.
haha.. jajaquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:05 schreef Piaf het volgende:
Het topique loopt nog steeds
Afijn, Ik heb haar uiteindelijk niet genomen
Had een tijdje actief contact gehad met haar via een messenger op het werk, allerlei vuile praat kwam er aan te pas en was toen met dr naar de film geweest.
Had haar daarna thuis gedropt en ben zelf ook naar huis gegaan
Geen woord over sexuele activiteiten.
Niets gedaan... en het is toch wel beter zo denk ik.
Op naar de volgende kans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |