abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28499477
Kost toch niks? Gewoon neuken.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28499526
Ik snap wel dat ie wil neuken amar niet dat het zo gepland moet zijn....................
  dinsdag 5 juli 2005 @ 01:22:53 #83
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28499640
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:16 schreef meissie24 het volgende:
Ik snap wel dat ie wil neuken amar niet dat het zo gepland moet zijn....................
Sex is sex. Voor vrouwen draagt 'het spontaan zijn' meer aan de beleving toe dan voor mannen, volgens mij.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28499970
Interessant topic.

Ik heb zelf nooit seks met iemand, als ik er niet echt zin in heb. Maar goed, als het twee maanden zou gaan duren...

Ik had hierover eens een discussie met wat vrienden, en toen zeik ik eigenlijk hetzelfde. Volgens een van hen maakte het allemaal niet uit, immers is een kut een kut, en is er geen van goud.

Hoewel deze uiterst heldere stelling me altijd bij zal blijven zal het er wel niet van komen dat ik ooit iemand neuk waarmee ik het eigenlijk net zo lief doe als met m'n rechterhand.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28499994
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:22 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Sex is sex. Voor vrouwen draagt 'het spontaan zijn' meer aan de beleving toe dan voor mannen, volgens mij.
Ach, echte spontaniteit is altijd goed gepland.
pi_28500102
Neuken voor het vaderland en de vlag met trots naar huis dragen om nooit meer terug te keren.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 02:04:40 #87
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_28500387
Probeer het eens van deze kant te bekijken, misschien helpt dat? -> ok, zij is dus het type waar je normaal gesproken niet naar om zou kijken..Maar stel nou, je zou via via toch met haar aan de praat geraken en het blijkt qua karakter een hele leuke meid te zijn...je spreekt vaker met haar af en het klikt redelijk...Uiteindelijk kom je ook op een punt dat je haar kunt bonen en zul je t hoogstwaarschijnlijk doen ook, omdat het zo goed klikt....denk nu dat hele gebeuren weg: het is nog steeds dezelfde meid waar je normaal niet naar zou omkijken...

kortom, ik zou er voor gaan...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_28501485
Na ja misschien snap ik het wel niet omdat ik een vrouw ben. Ook al sta ik een tijdje droog een week vantevoren plannen...........neej dat zit er niet in voor mij.
pi_28501532
Laat je castreren. Dóe het voor het vaderland.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28501540
Het is afhankelijk van 't tijdstip,de mate van verdoofdheid en weet ik waarom lelijke vrouwen ook geneukt worden. .
pi_28501551
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:46 schreef sig000 het volgende:

Het is afhankelijk van 't tijdstip,de mate van verdoofdheid en weet ik waarom lelijke vrouwen ook geneukt worden. .
Door van die zieligerds als heirboven
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:50:55 #92
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28502319
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:11 schreef meissie24 het volgende:
Na ja misschien snap ik het wel niet omdat ik een vrouw ben. Ook al sta ik een tijdje droog een week vantevoren plannen...........neej dat zit er niet in voor mij.
Niet....? Tuurlijk wel.. je staat een week droog en je weet dat je morgen je vriendje weer ziet... dan heb jij toch wel zoiets van.. yeah.. morgen weer wat tegen de droogte doen.... of niet?????

Verder vind ik dit Topic steeds meer in een " Zie mij even een sex-relatie krijgen "-pimp groeien.. het vrouwtje is zelfs al van totaal niet aantrekkelijk naar een beetje aantrekkelijk gegaan...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:28:58 #93
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_28502857
Wat ik totaal niet snap is waarom TS niet gewoon op zoek gaat naar iemand die veel aantrekkelijker is, in plaats van iemand die hij eigenlijk totaal niet ziet zitten, maar klaarblijkelijk wél een makkelijk doelwit is...

TS moet niet gelijk voor het eerste de beste lelijke mormel gaan dat toevallig ook al 2 maanden droogstaat en dus hetzelfde probleem als TS heeft, maar probeer in godsnaam iets te vinden dat bij je past!

Ik ben benieuwd hoe je later je levenspartner opduikelt... Hopelijk gaat dat niet op dezelfde manier
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:30:07 #94
31816 thumper
pi_28502872
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:26 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Echt gewoon té kansloos. Lees jezelf eens terug
Ja, ik kan me voorstellen dat "de leuke meisjes" hier gigantisch op afknappen...
Klinkt behoorlijk studentikansloos...
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_28502904
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:06 schreef BobRooney het volgende:
ik zou der helemaal aan stukken scheuren...
There is no such thing as a bad pussy.....gaan met je banaan zou ik zeggen
bla bla bla......
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:00:04 #96
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_28504666
gewoon doen , joh
ze ziet schijnbaar wel iets in jou, ook een compliment toch?
good luck
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:07:28 #97
31816 thumper
pi_28504834
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon doen , joh
ze ziet schijnbaar wel iets in jou, ook een compliment toch?
good luck
Whoehahahahaa
Je slaat de spijker op z'n kop....
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:12:24 #98
16228 Postman_Pat
I've got mail for U
pi_28504960
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik snap dit dus echt niet hoor, maar het zal wel aan mij liggen.
Je hóeft toch niet te neuken, of heb je een soort stempelkaartje waarmee je voor gratis servies kunt sparen?
Nou...dan zul je heel wat stempeltjes moeten behalen....
[url=http://www.wip-inn.nl]WIP-INN[/url] [url=http://www.dekanientjes.nl]De Kanientjes[/url]
pi_28505607
voor de meeste naieve vrouwen zal dit verhaal van de TS hard aankomen dat ze gewoon geneukt kunnen worden om de neuk
enjoy life!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:41:59 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_28505756
Tsja, als het gratis is, waarom niet, ook als zij alleen een one night stand wil...

Maar ik had het toch niet gedaan, omdat het nogal ongemakkelijk is om met een collega seks gehad te hebben. Dan kan je diegene maar beter heel leuk gevonden hebben, of anders is het elke dag een ongemakkelijke glimlach als je d'r ziet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28505787
boeiend, kheb al 6 collegas geneukt, stoere ik die ik ben, t heeft me alleen maar meer positieve reacties opgeleverd
enjoy life!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:54:04 #102
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_28506070
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Piaf het volgende:
(...)

Ik heb een collega, een 31 jaar oude dame, beetje mollig en
(...)
Tik-tak-tik-tak-tik-tak...

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:56:37 #103
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28506144
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:36 schreef Bemiddelaar het volgende:
voor de meeste naieve vrouwen zal dit verhaal van de TS hard aankomen dat ze gewoon geneukt kunnen worden om de neuk
Hij zegt toch ook niet dat ze samen "de liefde gaan bedrijven"
Vampire Romance O+
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:01:41 #104
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_28506276
Niet doen.

Ik had iets soortgelijks, maar ze was ook niet mijn type en het klikt dan niet.
Neuken met iemand waar je totaal niks bij voelt is toch niet lekker....
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_28507628
voor jou niet misschien, kheb de beste en geilste sex gehad met meiden die niet mn type waren
enjoy life!
pi_28507721
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:56 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Hij zegt toch ook niet dat ze samen "de liefde gaan bedrijven"
nee, maar sommige vrouwen zien zelfs in dit soort avontuurtjes nog enige betekenis van liefde
enjoy life!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:51:26 #107
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28507946
Ik snap dit echt niet, als ik iemand niet aantrekkelijk vind, dan peins ik er niet over om het met hem te doen. Het wordt dan een volkomen vervelende saaie mechanische handeling waar ik helemaal niets aan heb, maar wat wel allerlei gedoe oplevert zoals risico op een soa of zwangerschap, en natuurlijk nodeloze verspilling van mijn tijd. Maagoe, doe wat je niet laten kunt. Twee maanden droog staan is natuurlijk wel extreem lang. Als je nog langer wacht vallen je ballen er misschien wel af
pi_28508061
jij bent een vrouw, daarom snap je het niet
enjoy life!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:59:50 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28508273
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:53 schreef Bemiddelaar het volgende:
jij bent een vrouw, daarom snap je het niet
Heeft denk ik weinig met sexe te maken? Nou ja voor mij geld dat sex of een fantastisch geweldige ervaring kan zijn maar ook een stomvervelende, of zelfs weerzinwekkende bezigheid. Dat laatste is het geval als het zou gaan om een persoon die ik eigenlijk helemaal niet zo leuk/aardig/aantrekkelijk vind.
pi_28508406
t heeft ermee te maken dat een man eerder (goeie) sex kan hebben met iemand die hij niet aantrekkelijk/leuk/aardig hoeft te vinden dan dat een vrouw dat kan zoals je zelf net al aangeeft..
enjoy life!
pi_28508986
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:49 schreef Nr.G het volgende:
Is ze aantrekkelijker dan je rechterhand?
thats the right question!
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:21:43 #112
8369 speknek
Another day another slay
pi_28509151
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:59 schreef Aventura het volgende:
Heeft denk ik weinig met sexe te maken? Nou ja voor mij geld dat sex of een fantastisch geweldige ervaring kan zijn maar ook een stomvervelende, of zelfs weerzinwekkende bezigheid.
Je beantwoordt het zelf al.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:25:29 #113
37769 erodome
Zweefteef
pi_28509279
Nou, ik ken anders zat mannen die het niet kunnen op iemand die ze niet aantrekkelijk vinden
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28509282
Sublimeer je sex behoefte in iets creatiefs, ga schilderen ofzo
trek je af
ga fietsen, maar neuken met iemand die je niet aanstaat, staat gelijk aan je ziel vermoorden.
m.a.w ga je die grens over dan is het einde zoek, je hebt toch wel wat ballen of niet tan?
Dat slappe gezeik van ik sta al 2 maanden droog?
NOU EN?
lb
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:54:19 #115
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_28510448
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:26 schreef Slarioux het volgende:

[..]

al 2 maandjes droog"
"het gewicht van onderen"
"een service te geven"
"een nachtelijke escapade"
"het ventielje opendraaien"
"zodat de opgebouwde druk eruit kan"

Echt gewoon té kansloos. Lees jezelf eens terug
Het valt me nog mee dat de woorden wijffie of chick er niet in voorkomen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_28510649
Vent, prik hem erin Als je het te erg wordt dan zoek je een nieuwe baan, zo moet je dan ook wel weer zijn. Maar veel plezier, alleen zou ik wel snel op zoek gaan naar een 'echte' vriendin!
Danmark: more usefull every day!
pi_28510651
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Het valt me nog mee dat de woorden wijffie of chick er niet in voorkomen.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_28516312
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
boeiend, kheb al 6 collegas geneukt, stoere ik die ik ben, t heeft me alleen maar meer positieve reacties opgeleverd
Mond-tot-mond reclame.
pi_28536205
yup, beste reclame die er is en nog gratis ook
enjoy life!
pi_28560632
FOR TEH HORDE!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties