Sex is sex. Voor vrouwen draagt 'het spontaan zijn' meer aan de beleving toe dan voor mannen, volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:16 schreef meissie24 het volgende:
Ik snap wel dat ie wil neuken amar niet dat het zo gepland moet zijn....................
Ach, echte spontaniteit is altijd goed gepland.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:22 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Sex is sex. Voor vrouwen draagt 'het spontaan zijn' meer aan de beleving toe dan voor mannen, volgens mij.
Door van die zieligerds als heirbovenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:46 schreef sig000 het volgende:
Het is afhankelijk van 't tijdstip,de mate van verdoofdheid en weet ik waarom lelijke vrouwen ook geneukt worden..
Niet....? Tuurlijk wel.. je staat een week droog en je weet dat je morgen je vriendje weer ziet... dan heb jij toch wel zoiets van.. yeah.. morgen weer wat tegen de droogte doen.... of niet?????quote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:11 schreef meissie24 het volgende:
Na ja misschien snap ik het wel niet omdat ik een vrouw ben. Ook al sta ik een tijdje droog een week vantevoren plannen...........neej dat zit er niet in voor mij.
Ja, ik kan me voorstellen dat "de leuke meisjes" hier gigantisch op afknappen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Echt gewoon té kansloos. Lees jezelf eens terug
There is no such thing as a bad pussy.....gaan met je banaan zou ik zeggenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:06 schreef BobRooney het volgende:
ik zou der helemaal aan stukken scheuren...
Whoehahahahaaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon doen , joh![]()
ze ziet schijnbaar wel iets in jou, ook een compliment toch?![]()
good luck![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik snap dit dus echt niet hoor, maar het zal wel aan mij liggen.
Je hóeft toch niet te neuken, of heb je een soort stempelkaartje waarmee je voor gratis servies kunt sparen?
Tik-tak-tik-tak-tik-tak...quote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Piaf het volgende:
(...)
Ik heb een collega, een 31 jaar oude dame, beetje mollig en
(...)
Hij zegt toch ook niet dat ze samen "de liefde gaan bedrijven"quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:36 schreef Bemiddelaar het volgende:
voor de meeste naieve vrouwen zal dit verhaal van de TS hard aankomen dat ze gewoon geneukt kunnen worden om de neuk![]()
nee, maar sommige vrouwen zien zelfs in dit soort avontuurtjes nog enige betekenis van liefdequote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:56 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet dat ze samen "de liefde gaan bedrijven"
Heeft denk ik weinig met sexe te maken? Nou ja voor mij geld dat sex of een fantastisch geweldige ervaring kan zijn maar ook een stomvervelende, of zelfs weerzinwekkende bezigheid. Dat laatste is het geval als het zou gaan om een persoon die ik eigenlijk helemaal niet zo leuk/aardig/aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:53 schreef Bemiddelaar het volgende:
jij bent een vrouw, daarom snap je het niet![]()
thats the right question!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:49 schreef Nr.G het volgende:
Is ze aantrekkelijker dan je rechterhand?
Je beantwoordt het zelf al.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:59 schreef Aventura het volgende:
Heeft denk ik weinig met sexe te maken? Nou ja voor mij geld dat sex of een fantastisch geweldige ervaring kan zijn maar ook een stomvervelende, of zelfs weerzinwekkende bezigheid.
Het valt me nog mee dat de woorden wijffie of chick er niet in voorkomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
al 2 maandjes droog"
"het gewicht van onderen"
"een service te geven"
"een nachtelijke escapade"
"het ventielje opendraaien"
"zodat de opgebouwde druk eruit kan"
Echt gewoon té kansloos. Lees jezelf eens terug
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat de woorden wijffie of chick er niet in voorkomen.
Mond-tot-mond reclame.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
boeiend, kheb al 6 collegas geneukt, stoere ik die ik ben, t heeft me alleen maar meer positieve reacties opgeleverd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |