Dit maakt het daarom zo lastigquote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef Alcatraz het volgende:. Tsja, als je toch niks beters te doen hebt.
Wat voor een oetlul ben je dan als je d'r toch mee naar bed neemt?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:08 schreef Piaf het volgende:
Ze is niet oerlelijk maar gewoon niet mijn smaak...
Stel je eens voo,als je in een woestijn loopt zonder water, dagenlang, en je ziet daar ineens een kakkerlak lopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat voor een oetlul ben je dan als je d'r toch mee naar bed neemt?
Of gewoon desperate...
ja, heb er veel lol mee onder werktijdquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:12 schreef Piaf het volgende:
[..]
Stel je eens voo,als je in een woestijn loopt zonder water, dagenlang, en je ziet daar ineens een kakkerlak lopen.
Zou je deze dan opzuigen alsof het een raketje (waterijsje) is?
Dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:12 schreef Piaf het volgende:
[..]
Stel je eens voo,als je in een woestijn loopt zonder water, dagenlang, en je ziet daar ineens een kakkerlak lopen.
Eerlijk gezegd zou het nog niet in m'n hoofd opkomen om er op in te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:10 schreef Ripley het volgende:.
Net of 2 maanden zo lang is. Als je dan maar gaat lopen neuken met iemand die je eigenlijk niet aantrekkelijk vindt dan ben je echt suf bezig in mijn optiek.
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:18 schreef Muertez het volgende:
HAHAHAHA doen alsof het een normale manlijke afweging is, terwijl je eigenlijk gewoon een wanhopige kneus bent![]()
![]()
![]()
Ja, maar je moet iemand met wie je sekst toch ook wel een beetje aantrekkelijk vinden. Lijkt mij danquote:Op maandag 4 juli 2005 12:38 schreef longinus het volgende:
Meestal zit onder een mooi uiterlijk een kutkarakter, maar dat maakt blijkbaar voor jou niet uit want je komt erg oppervlakkig over
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:49 schreef Nr.G het volgende:
Is ze aantrekkelijker dan je rechterhand?
NEE!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:12 schreef Piaf het volgende:
[..]
Gewoon hardcore neuken. Als je hem niet stijf krijgt.. dan weet je genoeg en dumpen... maar als je hem toch wel stijf krijgt>>> neuken. Wat wel erg zou zijn dat ze na een tijdje dan een relatie wiltquote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Piaf het volgende:
Ik zit met een dilemma...
Ik sta al 2 maandjes droog, helaas, dus het gewicht van onderen is behoorlijk zwaar.
Ik heb een collega, een 31 jaar oude dame, beetje mollig en niet echt het type waar ik voor zou gaan rennen om die een service te geven.
Nu, vandaag, liet ze me met een hoop omweggetjes weten dat ze wel zin heeft in een nachtelijke escapade... iets wat ik normaal gesproken met een glimlach zou accepteren.
Echter, dit persoontje valt totaal niet in mijn straatje ; Lelijk is ze niet maar het is niet mijn cup of tea
Nu ben ik dus aan het afwegen wat mij goed zal doen.
Ik kan het ventielje opendraaien zodat de opgebouwde druk eruit kan..of ik kan de eer aan mezelf houden en wachten tot er een wat betere aanbieding op mn schoot valt
Wat zou je doen in zo'n situatie?
Ogen dicht en gaan voor het vaderland, of toch een beetje oppassen en voor iets beters gaan?
Lastige situatie![]()
en jij vond het bovenstaande zielig....quote:Op maandag 4 juli 2005 13:27 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het allemaal erg wanhopig overkomen. Het is nu net alsof je Jean Claude van Damme bent die in een B-Actiefilm met het zweet op zijn voorhoofd constateert dat er door terroristen een tijdbom aan zijn lul vastgemaakt is, terwijl de laatste tien seconden voorbij tikken en hij met kloppend hart twijfelt tussen het doorknippen van het rode of het blauwe draadje, het risico lopend dat een verkeerde keuze leidt tot een ontploffing en het rondvliegen van tienduizenden piepkleine vlezige rondflabberende stukjes actieheldenpik. Hou toch de eer aan jezelf, man.
Doe het dan gewoon niet, voor je het weet krijg je er nog gezeik van... net alsof je daar op zit te wactenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:14 schreef Piaf het volgende:
[..]
ja, heb er veel lol mee onder werktijd
Gaat er gewoon om dat het in mijn ogen niet superaantrekkelijk is, en waar ik normaal gesproken niet naar om zou kijken.
Is daar al een film van?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:27 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het allemaal erg wanhopig overkomen. Het is nu net alsof je Jean Claude van Damme bent die in een B-Actiefilm met het zweet op zijn voorhoofd constateert dat er door terroristen een tijdbom aan zijn lul vastgemaakt is, terwijl de laatste tien seconden voorbij tikken en hij met kloppend hart twijfelt tussen het doorknippen van het rode of het blauwe draadje, het risico lopend dat een verkeerde keuze leidt tot een ontploffing en het rondvliegen van tienduizenden piepkleine vlezige rondflabberende stukjes actieheldenpik. Hou toch de eer aan jezelf, man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |