Dat slaat ook nergens op. Dat niet alle lelijke mensen vanbinnen lelijk zijn wil nog niet zeggen dat de meeste mooie mensen dat wel zijn. Of je vanbinnen mooi of lelijk bent hangt voor zover ik weet niet van de buitenkant af.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:38 schreef longinus het volgende:
Meestal zit onder een mooi uiterlijk een kutkarakter,
wat ben je ook een pauper zeg. Stel je niet aan, doe normaal en zoek een vriendin.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef Piaf het volgende:
Het is een aardige meid, maar niet waar ik dus op zou vallen,
ze zit niet naast me op het werk, maar , ik zie dr wel elke dag.
Ik had dr daarstraks even gesproken aan de tel en dr is een akkoord bereikt
Sex zonder bijbedoelingen...geen gelul achteraf en mocht het zo zijn dat 1 van ons iemand anders krijgt,dan accepteeerd de ander het.
Ik heb gezegd dat ik geen relatie wil en geen gelul op het werk.
Onder deze 'voorwaarden' ging ze akkoord en nu hebben we ergens deze week of weekend een etentje,puur als collega's ergens relaxen en puur als collega's elkaars behoeften voorzien.
Das toch mooi geregeld toch of niet.
Zo weet ze in ieder geval wat dr te wachten staat dus, geen sprake van vrouwonvriendelijkheid![]()
Probleem is echter dat ik niet voor haar val, ze is wel aardig, niet echt onaantrekkelijk (klein beetje) en vriendelijk maar ja...
'Beggers can not be choosers'
Wat voor werk doe jij in godsnaam?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef Piaf het volgende:
Onder deze 'voorwaarden' ging ze akkoord en nu hebben we ergens deze week of weekend een etentje,puur als collega's ergens relaxen en puur als collega's elkaars behoeften voorzien.
'But it appairs they can be losers'quote:'Beggers can not be choosers'
Ik snap dit dus echt niet hoor, maar het zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef Piaf het volgende:
Het is een aardige meid, maar niet waar ik dus op zou vallen
(...)
'Beggers can not be choosers'
Doe ik ook..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:39 schreef boskov het volgende:
[..]
wat ben je ook een pauper zeg. Stel je niet aan, doe normaal en zoek een vriendin.
*trallalal
Gij weldoener!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Piaf het volgende:
en ik doe haar er een groot plezier mee.
En o ja, zorg er wel voor dat je haar helemaal uitwoont, want zo'n afspraak om je mond te houden staat of valt bij jou prestaties.. Als je bijvoorbeeld een heel klein pikkie hebt of na 2 tellen klaarkomt kan ze dat echt niet voor zich houdenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Piaf het volgende:
[..]
Doe ik ook..
Ik ga elk weekend uit, maar kom nooit echt iemand tegen.
Wat is er mis met dit dan? ik vind dr niet leuk ofzo maar de behoefte wordt voorzien en ik doe haar er een groot plezier mee.
Moet ik dan 'nee' zeggen en misschien weer een x-aantal maanden de fappentapper opentrekken?
Ach, als het zo zit en jullie er blijkbaar allebei om welke redenen dan ook wel zin in hebben, waarom ook niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Piaf het volgende:
[..]
Doe ik ook..
Ik ga elk weekend uit, maar kom nooit echt iemand tegen.
Wat is er mis met dit dan? ik vind dr niet leuk ofzo maar de behoefte wordt voorzien en ik doe haar er een groot plezier mee.
Moet ik dan 'nee' zeggen en misschien weer een x-aantal maanden de fappentapper opentrekken?
Omdat hij haar voor geen meter aantrekkelijk vindt Daaromquote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Ach, als het zo zit en jullie er blijkbaar allebei om welke redenen dan ook wel zin in hebben, waarom ook niet?
Ja, maar hij heeft er wel zin in. En zij ook. Tja...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:54 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Omdat hij haar voor geen meter aantrekkelijk vindt Daarom
ja, ik weet dat je vraag retorisch is, maar dit is wel heel erg kansloos
Iddquote:Op maandag 4 juli 2005 12:18 schreef Muertez het volgende:
HAHAHAHA doen alsof het een normale manlijke afweging is, terwijl je eigenlijk gewoon een wanhopige kneus bent![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je hóeft toch niet te neuken, of heb je een soort stempelkaartje waarmee je voor gratis servies kunt sparen?
Echt gewoon té kansloos. Lees jezelf eens terugquote:"al 2 maandjes droog"
"het gewicht van onderen"
"een service te geven"
"een nachtelijke escapade"
"het ventielje opendraaien"
"zodat de opgebouwde druk eruit kan"
Ja, maar jij bent een 'meissie'...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:10 schreef meissie24 het volgende:
Jeeeeej als het ZO GEPLAND is das ook maar saai ook al gaat het om de sex, echt zielig!!!
Sex is sex. Voor vrouwen draagt 'het spontaan zijn' meer aan de beleving toe dan voor mannen, volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:16 schreef meissie24 het volgende:
Ik snap wel dat ie wil neuken amar niet dat het zo gepland moet zijn....................
Ach, echte spontaniteit is altijd goed gepland.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:22 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Sex is sex. Voor vrouwen draagt 'het spontaan zijn' meer aan de beleving toe dan voor mannen, volgens mij.
Door van die zieligerds als heirbovenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:46 schreef sig000 het volgende:
Het is afhankelijk van 't tijdstip,de mate van verdoofdheid en weet ik waarom lelijke vrouwen ook geneukt worden..
Niet....? Tuurlijk wel.. je staat een week droog en je weet dat je morgen je vriendje weer ziet... dan heb jij toch wel zoiets van.. yeah.. morgen weer wat tegen de droogte doen.... of niet?????quote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:11 schreef meissie24 het volgende:
Na ja misschien snap ik het wel niet omdat ik een vrouw ben. Ook al sta ik een tijdje droog een week vantevoren plannen...........neej dat zit er niet in voor mij.
Ja, ik kan me voorstellen dat "de leuke meisjes" hier gigantisch op afknappen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Echt gewoon té kansloos. Lees jezelf eens terug
There is no such thing as a bad pussy.....gaan met je banaan zou ik zeggenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:06 schreef BobRooney het volgende:
ik zou der helemaal aan stukken scheuren...
Whoehahahahaaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon doen , joh![]()
ze ziet schijnbaar wel iets in jou, ook een compliment toch?![]()
good luck![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik snap dit dus echt niet hoor, maar het zal wel aan mij liggen.
Je hóeft toch niet te neuken, of heb je een soort stempelkaartje waarmee je voor gratis servies kunt sparen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |