Als dat de insteek was kun je dat wel korter formuleren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 07:03 schreef frapogalogliko het volgende:
Misschien heeft ze het lekkerste kutje ooit.
Zelf zou ik het niet doen. Heb ooit mijn chef gewipt. Voelde me heel erg ongemakkelijk. Het enigste wat ik wel leuk vond dat ik extra salarisverhoging heb gekregen,na 1x met hem in bed te zijn belandt.
Toch niet slech?
Hij werkt vast bij v d valkquote:
Het begint met een S en eindigt met nol?quote:Op donderdag 7 juli 2005 07:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als dat de insteek was kun je dat wel korter formuleren.
Niet alleen als ze positief is denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 07:48 schreef DaMook het volgende:
Hij werkt vast bij v d valkAls je er daar eentje naait en die is positief over je weet 1 uur naderhand iedereen die er werkt het
. Daar wordt veel geroddeld
(in Eindhoven iig).
Hoer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het begint met een S en eindigt met nol?
Dat eindigt niet op nol...quote:
Scherp inzicht, doch wat is nu het nut van je opmerking?quote:
Neej hoor werk niet bij van de valk, wel een ander chick bedrijfquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Niet alleen als ze positief is denk ik
Ja ok, dat ook, maar daar heb ik geen ervaring meequote:Op donderdag 7 juli 2005 10:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Niet alleen als ze positief is denk ik
Dat is misschien wel belangrijk.. en als jij je niet voelt aangestrokken door haar,quote:Op maandag 4 juli 2005 12:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar je moet iemand met wie je sekst toch ook wel een beetje aantrekkelijk vinden. Lijkt mij dan.
Dat zou je idd denken, maar er wordt evengoed een topic gestart.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef Mukie het volgende:
Geen sexuele spanning, geen sex.
Is simpel toch?
Je hebt toch een hand?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een 'meissie'...![]()
Da's net zoals 99% van de mannen niet zonder masturbatie / sex kunnen... daar kunnen veel vrouwen ook met het hoofd niet bij. Daarvoor moet je zo'n ding tussen je benen hebben hangen om dat te kunnen snappen.
En zij maar denken dat dit wel zal veranderenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:27 schreef star_gazer het volgende:
Gewoon doen, maar vooraf wel duidelijk maken dat het hier ook bij blijft.
Kan me dit ook niet voorstellen, en voor een man lijkt me het helemaal moeilijk om te doen alsofquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:18 schreef Sylvana het volgende:
als er geen sexuele spanning is dan geen sex voor mij nee
Denk je dat, als TS "nog genoeg bereidwillige dames" tot zijn beschikking zou hebben, dat hij zo'n topic zou openen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:28 schreef paddy het volgende:
En anders zijn er toch nog genoeg bereidwillige dames, die gek op je ....(beurs) ...zijn?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |