quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik zal het eens aan mijn ex vragen.. hij zit ook op fok, misschien leest hij mee. Ro? Hoe deed jij dat?
Sja.. Of je wilt neuken of je wilt het niet hoor, snap niet dat je er zo`n issue van maakt. Het is maar sex.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Piaf het volgende:
Ik zit met een dilemma...
Ik sta al 2 maandjes droog, helaas, dus het gewicht van onderen is behoorlijk zwaar.
Ik heb een collega, een 31 jaar oude dame, beetje mollig en niet echt het type waar ik voor zou gaan rennen om die een service te geven.
Nu, vandaag, liet ze me met een hoop omweggetjes weten dat ze wel zin heeft in een nachtelijke escapade... iets wat ik normaal gesproken met een glimlach zou accepteren.
Echter, dit persoontje valt totaal niet in mijn straatje ; Lelijk is ze niet maar het is niet mijn cup of tea
Nu ben ik dus aan het afwegen wat mij goed zal doen.
Ik kan het ventielje opendraaien zodat de opgebouwde druk eruit kan..of ik kan de eer aan mezelf houden en wachten tot er een wat betere aanbieding op mn schoot valt
Wat zou je doen in zo'n situatie?
Ogen dicht en gaan voor het vaderland, of toch een beetje oppassen en voor iets beters gaan?
Lastige situatie![]()
Ervaring mee??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:25 schreef erodome het volgende:
Nou, ik ken anders zat mannen die het niet kunnen op iemand die ze niet aantrekkelijk vinden
O sorry, ik wist niet dat fokken per se nuttig moest zijn...quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Scherp inzicht, doch wat is nu het nut van je opmerking?
jij klaagt niet omdat jij niet weet wat je mistquote:Op zondag 17 juli 2005 12:55 schreef ornaik het volgende:
Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Piaf het volgende:
Ik sta al 2 maandjes droog
2maanden? ik al 25 jaar, maar hoor je mij klagen?
gewicht van onderen is simpel op te lossen met je hand
Dus jij loopt al 25 jaar met je hand in je onderbroek je ballen te ondersteunenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:55 schreef ornaik het volgende:
Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Piaf het volgende:
Ik sta al 2 maandjes droog
2maanden? ik al 25 jaar, maar hoor je mij klagen?
gewicht van onderen is simpel op te lossen met je hand
dat is nu ook een beetje vreemd uitgedrukt, maar heb inderdaad geen sex gehad neequote:Op zondag 17 juli 2005 14:09 schreef longinus het volgende:
[..]
Dus jij loopt al 25 jaar met je hand in je onderbroek je ballen te ondersteunen
* Jo0Lz eensch is.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:10 schreef Ripley het volgende:.
Net of 2 maanden zo lang is. Als je dan maar gaat lopen neuken met iemand die je eigenlijk niet aantrekkelijk vindt dan ben je echt suf bezig in mijn optiek.
Ja idd,... of je moet geen keus hebben maar na 2 maanden lijkt me dat wat voorbarig.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:44 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar je moet iemand met wie je sekst toch ook wel een beetje aantrekkelijk vinden. Lijkt mij dan.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef avotar het volgende:
Ik ben er ook schuldig aan overigens..
was leuk.. een blind internet date... ik zou haar op het station oppikken.... had haar alleen van een foto gezien.. zucht.. damn.. wat een lelijk wijf was dat zeg.. maar goed. het was wel gezellig.. dus had zoiets.. ik besteed er een middag aan... komt ze op me af en pakt me vol op mn bek...
we gaan bij mij thuis wat drinken fluistert ze dat ze me wil pijpen...
tja.. sexbaar was ze niet.. en toch doen he..
Je schrijft dit, maar het enige wat er te lezen valt is frustratie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef FuifDuif het volgende:
Zieke kerel... je verdient castratie. Gore hond!
En jouw tong zouden ze eruit moeten rukken, achterlijke gefrustreerde griezel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Jazz(y Jeff) spraak ooit eens
Your mouth is sayin' get out, but your eyes are sayin' get busy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |