Dus jij loopt al 25 jaar met je hand in je onderbroek je ballen te ondersteunenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:55 schreef ornaik het volgende:
Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Piaf het volgende:
Ik zit met een dilemma...
Ik sta al 2 maandjes droog
2maanden? ik al 25 jaar, maar hoor je mij klagen?
gewicht van onderen is simpel op te lossen met je hand
dat is nu ook een beetje vreemd uitgedrukt, maar heb inderdaad geen sex gehad neequote:Op zondag 17 juli 2005 14:09 schreef longinus het volgende:
[..]
Dus jij loopt al 25 jaar met je hand in je onderbroek je ballen te ondersteunen
* Jo0Lz eensch is.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:10 schreef Ripley het volgende:.
Net of 2 maanden zo lang is. Als je dan maar gaat lopen neuken met iemand die je eigenlijk niet aantrekkelijk vindt dan ben je echt suf bezig in mijn optiek.
Ja idd,... of je moet geen keus hebben maar na 2 maanden lijkt me dat wat voorbarig.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:44 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar je moet iemand met wie je sekst toch ook wel een beetje aantrekkelijk vinden. Lijkt mij dan.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef avotar het volgende:
Ik ben er ook schuldig aan overigens..
was leuk.. een blind internet date... ik zou haar op het station oppikken.... had haar alleen van een foto gezien.. zucht.. damn.. wat een lelijk wijf was dat zeg.. maar goed. het was wel gezellig.. dus had zoiets.. ik besteed er een middag aan... komt ze op me af en pakt me vol op mn bek...
we gaan bij mij thuis wat drinken fluistert ze dat ze me wil pijpen...
tja.. sexbaar was ze niet.. en toch doen he..
Je schrijft dit, maar het enige wat er te lezen valt is frustratie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef FuifDuif het volgende:
Zieke kerel... je verdient castratie. Gore hond!
En jouw tong zouden ze eruit moeten rukken, achterlijke gefrustreerde griezel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Jazz(y Jeff) spraak ooit eens
Your mouth is sayin' get out, but your eyes are sayin' get busy!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef FuifDuif het volgende:
ehm ja... soms sta ik niet zo stevig in m'n schoenen..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef milagro het volgende:
gewoon doen, maar wel eerlijk zeggen tegen haar waarom je het doet dan "ik vind je zo niet geil maar ja, mijn lul wilt ook wat"... voor het effect en het geeft leuke topics en zo
Tja.. Ik moet zeggen dat ik het omgekeerd ook gezien en gehoord heb.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
ik vrees dat veel vrijgezel-mannen die in een situatie worden gebracht waarbij ze kans hebben op een potje sex, deze kans met beide handen zullen aangrijpen ... zelfs al is het niet echt een sexbaar wicht, een dik wijf, enz ....
ik lach dan ook wel een beetje met al deze stoere binken hier die zeggen dat ze er zeker niet op zouden ingaan
Ik wou zeggen, vrouwen zijn net zo erg. Die collega van Piaf bijvoorbeeld, die gaat ook voor de lol met een grobbekuiken liggen hompenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Ik moet zeggen dat ik het omgekeerd ook gezien en gehoord heb.
uiteraard, dat gebeurt ook dikwijlsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:39 schreef n00cL30n het volgende:
Tja.. Ik moet zeggen dat ik het omgekeerd ook gezien en gehoord heb.
je bedoelt... dat terwijl Piaf ook niet sexbaar is?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:02 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, vrouwen zijn net zo erg. Die collega van Piaf bijvoorbeeld, die gaat ook voor de lol met een grobbekuiken liggen hompen![]()
Dat begint idd flinkequote:Op woensdag 20 juli 2005 07:30 schreef avotar het volgende:
[..]
je bedoelt... dat terwijl Piaf ook niet sexbaar is?![]()
Lach er maar om. Ik heb de kans eens gehad en ben er niet op ingegaan. Ik word simpelweg niet opgewonden van een mollige vrouw. Kun jij doen alsof jij mannen door en door kent.. wij willen het heus wel graag en vaak doen, maar niet ten koste van alles, of met alles wat er rond loopt. Hoewel er genoeg kanslozen zullen zijn die 'als er maar een gat in zit' als enige criterium hanteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
ik vrees dat veel vrijgezel-mannen die in een situatie worden gebracht waarbij ze kans hebben op een potje sex, deze kans met beide handen zullen aangrijpen ... zelfs al is het niet echt een sexbaar wicht, een dik wijf, enz ....
ik lach dan ook wel een beetje met al deze stoere binken hier die zeggen dat ze er zeker niet op zouden ingaan
Voor het eerst ben ik het met je eensquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:46 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen die zich bezighouden met soort simpele problematiek zijn te dom voor woorden. Donder toch op en get a life, stelletje imbecielen.
Foei toch.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:06 schreef BobRooney het volgende:
ik zou der helemaal aan stukken scheuren...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En jouw tong zouden ze eruit moeten rukken, achterlijke gefrustreerde griezel.
maar wat doe je dan in dit topic Fuifduif?quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:46 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen die zich bezighouden met soort simpele problematiek zijn te dom voor woorden. Donder toch op en get a life, stelletje imbecielen.
whahahaquote:Op maandag 4 juli 2005 18:40 schreef Aurelium het volgende:goed topic.
Maar waarom zou je het doen, neuken met iemand die je niet ziet zitten is helemaal niet leuk
Ik denk dat als je straks met je hoofd onder de dekens duikt, en die vet kwabben opzij probeert te duwen om dr snee te vinden, en als je je dan vervolgens ook nog eens door een zwetige bos schaamhaar moet worstelen, je dan wel spijt krijgt.
Het verscheen laatst in de AT, ik dacht... oh nee he, waar zo'n domme SEX-topic, daar moet ik op reageren. Zie het als een soort instinctive moraaldetectorquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:57 schreef avotar het volgende:
[..]
maar wat doe je dan in dit topic Fuifduif?
en wat is mollig ? vanaf wanneer is ze te dik ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Lach er maar om. Ik heb de kans eens gehad en ben er niet op ingegaan. Ik word simpelweg niet opgewonden van een mollige vrouw.
nou dan!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en wat is mollig ? vanaf wanneer is ze te dik ?
ik zou persoonlijk geen graatmagere vent in mijn bed willen, dan liever een kilo te veel dan te weinig ...
tuurlijk ...quote:
Maar dat zijn alleen de kanslozen. Knappe aantrekkelijke mannen doen dit nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
Mmmm..... Vaak nog harder!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar dat zijn alleen de kanslozen. Knappe aantrekkelijke mannen doen dit niet![]()
Precies. Zij wil geen graatmagere vent in bed en ik geen moddervette vrouw (en ook geen graatmagere overigens).quote:
moet ik wel bijzeggen dat mijn verloofde echt graatmager isquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Precies. Zij wil geen graatmagere vent in bed en ik geen moddervette vrouw (en ook geen graatmagere overigens).
Nou ja, wij knappe mannen hebben het natuurlijk wel makkelijk, al die dikke wijven willen wel een nachtje met ons doorbrengen, dus gaat er wel eens iets misquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |