Dit maakt het daarom zo lastigquote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef Alcatraz het volgende:. Tsja, als je toch niks beters te doen hebt.
Wat voor een oetlul ben je dan als je d'r toch mee naar bed neemt?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:08 schreef Piaf het volgende:
Ze is niet oerlelijk maar gewoon niet mijn smaak...
Stel je eens voo,als je in een woestijn loopt zonder water, dagenlang, en je ziet daar ineens een kakkerlak lopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat voor een oetlul ben je dan als je d'r toch mee naar bed neemt?
Of gewoon desperate...
ja, heb er veel lol mee onder werktijdquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:12 schreef Piaf het volgende:
[..]
Stel je eens voo,als je in een woestijn loopt zonder water, dagenlang, en je ziet daar ineens een kakkerlak lopen.
Zou je deze dan opzuigen alsof het een raketje (waterijsje) is?
Dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:12 schreef Piaf het volgende:
[..]
Stel je eens voo,als je in een woestijn loopt zonder water, dagenlang, en je ziet daar ineens een kakkerlak lopen.
Zou je deze dan opzuigen alsof het een raketje (waterijsje) is?
Eerlijk gezegd zou het nog niet in m'n hoofd opkomen om er op in te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:10 schreef Ripley het volgende:.
Net of 2 maanden zo lang is. Als je dan maar gaat lopen neuken met iemand die je eigenlijk niet aantrekkelijk vindt dan ben je echt suf bezig in mijn optiek.
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:18 schreef Muertez het volgende:
HAHAHAHA doen alsof het een normale manlijke afweging is, terwijl je eigenlijk gewoon een wanhopige kneus bent![]()
![]()
![]()
Ja, maar je moet iemand met wie je sekst toch ook wel een beetje aantrekkelijk vinden. Lijkt mij danquote:Op maandag 4 juli 2005 12:38 schreef longinus het volgende:
Meestal zit onder een mooi uiterlijk een kutkarakter, maar dat maakt blijkbaar voor jou niet uit want je komt erg oppervlakkig over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |