Ach ja liefdequote:Op woensdag 20 juli 2005 10:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
moet ik wel bijzeggen dat mijn verloofde echt graatmager is( 1.76 en amper 60 kilo), en dat ik hem er niet minder graag voor zie. Over het algemeen zie ik meer gevuld, maar ja, ik werd verliefd.
uiteindelijk maakt het dus geen fuck uit![]()
precies, sex om de sex maakt kieskeuriger juist, logisch ook , vind ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ach ja liefdemaar goed dat is ook weer een verhaal apart. Liefde maakt blind he.
Als we het hebben over seks-zonder-gevoelens zou ik echter absoluut niet zomaar met iedereen het bed induiken.
Zeker!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:57 schreef marlieske het volgende:
Tja, een collega nemen.. kan soms best lekker wezen ...
Bij mij in het magazijn van die supermarkt... We hebben het nog geregeld gedaan daar, prima plek!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:04 schreef marlieske het volgende:
bij mij was het in de archiefruimte van KPN te 's-Hertogenbosch ik werkte daar toen op de afdeling ISDN doe het zelf, een grote teringzooi afdeling met allemaal leuke collega's.
Was ook meteen de laatste keer met een collega. Kijk een one-time ding ....moet je niet achterna blijven bellen enzo. Dat was eenmalig en moet ook zo blijven.
Da's wel een hele andere (leukere) interpretatie van het beroep 'vakkenvuller'.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:17 schreef thumper het volgende:
[..]
Bij mij in het magazijn van die supermarkt... We hebben het nog geregeld gedaan daar, prima plek!
Whehehe, ze zeggen meestal "vakkenvullers zijn zakkenvullers", maar ik was meer een "zakkenleger"quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Da's wel een hele andere (leukere) interpretatie van het beroep 'vakkenvuller'.
Wat was het probleem dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:05 schreef Piaf het volgende:
[...]
Niets gedaan... en het is toch wel beter zo denk ik.
haha.. jajaquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:05 schreef Piaf het volgende:
Het topique loopt nog steeds
Afijn, Ik heb haar uiteindelijk niet genomen
Had een tijdje actief contact gehad met haar via een messenger op het werk, allerlei vuile praat kwam er aan te pas en was toen met dr naar de film geweest.
Had haar daarna thuis gedropt en ben zelf ook naar huis gegaan
Geen woord over sexuele activiteiten.
Niets gedaan... en het is toch wel beter zo denk ik.
Op naar de volgende kans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |