abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28968571
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 10:40 schreef petitlapin het volgende:

[..]

moet ik wel bijzeggen dat mijn verloofde echt graatmager is ( 1.76 en amper 60 kilo), en dat ik hem er niet minder graag voor zie. Over het algemeen zie ik meer gevuld, maar ja, ik werd verliefd.

uiteindelijk maakt het dus geen fuck uit
Ach ja liefde maar goed dat is ook weer een verhaal apart. Liefde maakt blind he. Als we het hebben over seks-zonder-gevoelens zou ik echter absoluut niet zomaar met iedereen het bed induiken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28968735
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 10:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ach ja liefde maar goed dat is ook weer een verhaal apart. Liefde maakt blind he. Als we het hebben over seks-zonder-gevoelens zou ik echter absoluut niet zomaar met iedereen het bed induiken.
precies, sex om de sex maakt kieskeuriger juist, logisch ook , vind ik
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 20 juli 2005 @ 10:57:19 #203
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_28968823
Tja, een collega nemen.. kan soms best lekker wezen (heb ik wel is gedaan toen ik nog single was)
maar er moet een voorwaarde zijn en dat is aantrekkingskracht op welk vlak dan ook.
Als het alleen is voor een snelle handige wip zou ik passen!!
Geloof me komt alleen gezeik van en zeker als de dame ook wanhopig is net als jij!!!
Een gemiddelde vrouw van 31 wil niet zomaar een wip, die kijkt naar een man als potentiele papa voor haar ongebore kindje. En geloof me dat wil je na een "niets voorstellende" wip niet horen als collega.
Ook zoiets wat doe je als zij t op het werk aan de grote klok gaat hangen? En een van beide moet vertrekken van de baas? Of wat als ze zwanger raakt?

Denk ook ff verder als dat kleine stukje stijve pik!!!
Mama van Isa en Ties
  woensdag 20 juli 2005 @ 11:01:20 #204
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_28968915
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 10:57 schreef marlieske het volgende:
Tja, een collega nemen.. kan soms best lekker wezen ...
Zeker!

Mijn eerste keer was met een collega... op het werk nog wel
toen ik nog een zaterdagbaantje had als vakkenvuller, a long time ago in a galaxy far far away
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  woensdag 20 juli 2005 @ 11:02:40 #205
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28968942
Straks gaat die collega rondbazuinen dat jij juist met haar wilde en zij twijfelde, of dat je waardeloos in bed bent, of… nou ja een collega is niet mijn favo keus voor zoiets. Veel te…dichtbij
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 20 juli 2005 @ 11:04:30 #206
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_28968985
bij mij was het in de archiefruimte van KPN te 's-Hertogenbosch ik werkte daar toen op de afdeling ISDN doe het zelf, een grote teringzooi afdeling met allemaal leuke collega's.

Was ook meteen de laatste keer met een collega. Kijk een one-time ding ....moet je niet achterna blijven bellen enzo. Dat was eenmalig en moet ook zo blijven.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 20 juli 2005 @ 11:17:05 #207
31816 thumper
pi_28969253
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:04 schreef marlieske het volgende:
bij mij was het in de archiefruimte van KPN te 's-Hertogenbosch ik werkte daar toen op de afdeling ISDN doe het zelf, een grote teringzooi afdeling met allemaal leuke collega's.

Was ook meteen de laatste keer met een collega. Kijk een one-time ding ....moet je niet achterna blijven bellen enzo. Dat was eenmalig en moet ook zo blijven.
Bij mij in het magazijn van die supermarkt... We hebben het nog geregeld gedaan daar, prima plek!
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_28969742
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:17 schreef thumper het volgende:

[..]

Bij mij in het magazijn van die supermarkt... We hebben het nog geregeld gedaan daar, prima plek!
Da's wel een hele andere (leukere) interpretatie van het beroep 'vakkenvuller'.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 20 juli 2005 @ 11:41:31 #209
31816 thumper
pi_28969947
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:35 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Da's wel een hele andere (leukere) interpretatie van het beroep 'vakkenvuller'.
Whehehe, ze zeggen meestal "vakkenvullers zijn zakkenvullers", maar ik was meer een "zakkenleger"
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:01:22 #210
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28970599
Heel ernstig... Maareuh.. hoe staat het nou... TS-je?
pi_28972028
Hmm Moeilijke situatie,
De meeste mannen neuken al heel snel een vrouw dus ik denk dat jij wel wil. ( is niet verkeerd ).
Want zeg nou zelf die ene keer nuecken is toch lekker alleen de gevolgen zijn altijd zo KuD.
Dus Je moet alleen gaan nadenken over wat je er verder mee doet/wil.

Het kan natuurlijk zijn dat ze na de partij sex verder met je wil. En dat wil jij niet (denk ik) .
En als je wel verder met haar wil moet je deze sh*t hieronder niet lezen

Dus ga je haar eerst nuecken en dan vertellen dat je niet veel meer met haar wil
Of vertel je het eerst en dan hopen dat ze nog wil nuecken
Of je verteld het onder de seks
Of je krikt haar en dumpt haar, maarja ze is wel iemand van je werk.
Dus ik zou het wel vriendschappelijk houden ( oude KuD tactiek weer :p, Jaa ik dump je ,,, ,, zijn we nog wel vrienden )

Afijn of ze zegt niks ( kan ook) en dan laat je het bij die ene keer Nuecken.

woensdag 20 juli 2005 @ 13:05:55 #212
38311 Piaf
Geel = !Geyl! = Geel
pi_28972802
Het topique loopt nog steeds

Afijn, Ik heb haar uiteindelijk niet genomen

Had een tijdje actief contact gehad met haar via een messenger op het werk, allerlei vuile praat kwam er aan te pas en was toen met dr naar de film geweest.
Had haar daarna thuis gedropt en ben zelf ook naar huis gegaan
Geen woord over sexuele activiteiten.

Niets gedaan... en het is toch wel beter zo denk ik.

Op naar de volgende kans
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:10:49 #213
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28972934
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:05 schreef Piaf het volgende:
[...]
Wat was het probleem dan?
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:56:25 #214
83062 P0RN
Nep idool.
pi_28987392
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:05 schreef Piaf het volgende:
Het topique loopt nog steeds

Afijn, Ik heb haar uiteindelijk niet genomen

Had een tijdje actief contact gehad met haar via een messenger op het werk, allerlei vuile praat kwam er aan te pas en was toen met dr naar de film geweest.
Had haar daarna thuis gedropt en ben zelf ook naar huis gegaan
Geen woord over sexuele activiteiten.

Op naar de volgende kans
haha.. jaja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')