Volgens de officiele website van de tour de france , 1:01 hoor achterstandquote:Op zondag 3 juli 2005 17:25 schreef JohnDDD het volgende:
Die hele massasprint boeide me echt niet, ik zat de hele tijd maar te stressen dat Ullrich in het eerste deel van het peloton zat en Armstrong niet. Ullrich heeft overigens 9 seconden gepakt en staat nu nog maar 57 seconden achter Armstrong.
Gaat echt niet gebeurenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:25 schreef Joene het volgende:
Ik ga hopen dat ullrich de komende dagen zn achterstand terugbrengt naar een seconde of 25/26
Weet je nietquote:
0:59quote:Op zondag 3 juli 2005 17:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens de officiele website van de tour de france , 1:01 hoor achterstand
Wel vet om te zien hoe die zn fiets over de weg zwabbert.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:27 schreef mitt het volgende:
mooie sprint met Boonen, gecontroleerd ook vergeleken met de Tour van vorig jaar.
Ullrich is ook nog niet helemaal hersteld van die val, dus denk het eigenlijk ook niet. En in de ploegentijdrit wint Amstrong ook weer tijd.quote:
Des te beter voor de spanning. Is alleen niet te hopen dan dat ze de tijdsverschillen ongedaan maken door die val.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:25 schreef JohnDDD het volgende:
Die hele massasprint boeide me echt niet, ik zat de hele tijd maar te stressen dat Ullrich in het eerste deel van het peloton zat en Armstrong niet. Ullrich heeft overigens 9 seconden gepakt en staat nu nog maar 57 seconden achter Armstrong.
Ik ben wel pissed nu.
(what can I say; hardcore fan)
Naja ik heb serieus gekeken voor ik die post plaatsquote:Op zondag 3 juli 2005 17:29 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
0:59
1 029 ZABRISKIE David CSC USA
2 001 ARMSTRONG Lance DSC USA 00' 02"
3 102 BODROGI Laszlo C.A HUN 00' 47"
4 019 VINOKOUROV Alexandre TMO KAZ 00' 53"
5 004 HINCAPIE George DSC USA 00' 57"
6 011 ULLRICH Jan TMO GER 00' 59"
7 066 LANDIS Floyd PHO USA 01' 02"
8 071 CANCELLARA Fabian FAS SUI 01' 02"
9 028 VOIGT Jens CSC GER 01' 04"
10 037 KARPETS Vladimir IBA RUS 01' 05"
Hij voelt zichzelf een klassiekerrenner volgens de Centripress Sportmagazine. Overigens hulde voor Tom Boonen.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wel vet om te zien hoe die zn fiets over de weg zwabbert.
Eigenlijk is Boonen niet eens echt een pure sprinter, hij kan gewoon ontiegelijk hard fietsen![]()
knuffelfransoos Voeckler in de bolletjestrui.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:42 schreef S-Two het volgende:
Ik heb naar de Wimbledon-finale gekeken dus haast niets gezien van de etappe, alleen de finish. Zijn er verder nog opzienbare dingen ofzo gebeurt in de etappe? bvd
quote:Op zondag 3 juli 2005 17:43 schreef mitt het volgende:
[..]
knuffelfransoos Voeckler in de bolletjestrui.
Meer niet eigenlijk.
Het was wel aardig opgezet met Posthuma (toch?) die de ontsnapping inleidde. Maar vervolgens was het idd kansloos, er hadden één of twee doorfietsers mee moeten springen. Misschien had Posthuma gewoon moeten doortrappen.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:44 schreef Suijk het volgende:
Dekker met een hele kansloze ontsnapping.
Posthuma gaf volgens mij veel te snel op, toen kwam Dekker alleen te zitten met zo;n blok aan zijn beenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:48 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het was wel aardig opgezet met Posthuma (toch?) die de ontsnapping inleidde. Maar vervolgens was het idd kansloos, er hadden één of twee doorfietsers mee moeten springen. Misschien had Posthuma gewoon moeten doortrappen.
Dat klopt ook wel, er hadden er nog 3 of 4 van andere ploegen mee moeten gaan. Al was dat wel het moment waarop het peloton echt hard ging rijden.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:48 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het was wel aardig opgezet met Posthuma (toch?) die de ontsnapping inleidde. Maar vervolgens was het idd kansloos, er hadden één of twee doorfietsers mee moeten springen. Misschien had Posthuma gewoon moeten doortrappen.
Hij heeft zijn borsthaar geschoren trwnsquote:Op zondag 3 juli 2005 17:43 schreef mitt het volgende:
knuffelfransoos Voeckler in de bolletjestrui.
Vino reed onbeschermd, Ullrich de hele dag beschermd. Blijkbaar is intern Ullrich nog steeds de absolute kopman.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Wel interesant voor de strijd binnen T-Mobile dat ook Vinokourov tijd verloren heeft op Ullrich.
Of in de ploegentijdrit 20 seconde. Al denk ik eerlijk gezegd dat CSC, Phonak en Discovery daar beter in zullen zijn dat T-Mobile, dus dat daar nog tijdverlies uit komt.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:59 schreef Bartoli het volgende:
als Ullrich morgen nog eens 10 sec. kan pakken staat die op goeie 45 sec. van Lance. Dat ziet er voor het vervolg van de Tour dan al beter uit
ja precies wat Ullrich nu terugpakt zullen ze in de TTT weer verliezen. Al is het met het nieuwe regelement in deze discipline nu ook weer niet zo dramatisch. Je kan bij wijze van spreke 4e worden op 1.20 maar verliest maar 40 sec. dan.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:02 schreef mbn het volgende:
[..]
Of in de ploegentijdrit 20 seconde. Al denk ik eerlijk gezegd dat CSC, Phonak en Discovery daar beter in zullen zijn dat T-Mobile, dus dat daar nog tijdverlies uit komt.
Lance freakquote:Op zondag 3 juli 2005 18:07 schreef JohnDDD het volgende:
Hahaha ze hebben het hele peloton (op drie sprintersknechten na) geneutraliseerd qua tijd! Ullrich staat weer op 1.08, 1.06 tov Armstrong!
Hahah mijn humeur is weer goed!
belachelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 18:07 schreef JohnDDD het volgende:
Hahaha ze hebben het hele peloton (op drie sprintersknechten na) geneutraliseerd qua tijd! Ullrich staat weer op 1.08, 1.06 tov Armstrong!
Hahah mijn humeur is weer goed!
Hoez ou 'ie dat moeten doen dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:25 schreef Joene het volgende:
ok , hier verder !!! Ik ga hopen dat ullrich de komende dagen zn achterstand terugbrengt naar een seconde of 25/26
Net als vandaag , met de sprint mee finishenquote:
Vandaag heeft hij ook geen seconden gepakt hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Net als vandaag , met de sprint mee finishen
Waarom, zoals ik er nu naar kijk is Armstrong echt vele malen beter dan Ullrich en zullen die paar seconden echt niets uitmaken.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:25 schreef Joene het volgende:
ok , hier verder !!! Ik ga hopen dat ullrich de komende dagen zn achterstand terugbrengt naar een seconde of 25/26
toch 6quote:Op zondag 3 juli 2005 18:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Vandaag heeft hij ook geen seconden gepakt hoor.
Ik vrees ook dat het niets uitmaakt, maar ik heb een pleuris hekel aan die amerikaan. ook al is hij veruit de beste.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Waarom, zoals ik er nu naar kijk is Armstrong echt vele malen beter dan Ullrich en zullen die paar seconden echt niets uitmaken.
Toch niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:34 schreef Joene het volgende:
[..]
toch 6als je kijkt naar klassement ten opzichte van gister . ook al was het wrs door valpartij maargoed.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/07/art00000006010F.htmlquote:03 Juli 2005 18:33
Tourorganisatie past uitslag aan
De organisatie van de Tour de France heeft na afloop van de tweede etappe de renners die op geringe achterstand van de eerste groep van 23 de finishlijn passeerden, dezelfde tijd toegekend als winnaar Tom Boonen.
In eerste instantie werd bij die tweede groep, onder wie ook Lance Armstrong, een achterstand van 5 seconden gemeten. Jan Ullrich bevond zich in de eerste groep.
Een valpartij van Samuel Dumoulin in de finale veroorzaakte een kleine breuk in de meute. Veel renners kwamen daardoor 5 seconden later over de streep. Maar na bestudering van videobeelden besloten de Tour-commissarrissen hun achterstand niet mee te nemen in de klasseringen.
Het lijkt me inderdaad dat Ullrich daar tijd in gaat verspelen.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij zou het eerder terug kunnen pakken bij de ploegentijdrit, maar dat zou wel een verrassinkje zijn.
Haha dat kan. Ik zou hem personelijk denk ik ook echt niet mogen. Maar ik vind het echt bijzonder hoe hij het elke tour weer voor elkaar krijgt en dan vooral met het team dat hij om zich heenbouwt... Alles klopt.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat het niets uitmaakt, maar ik heb een pleuris hekel aan die amerikaan. ook al is hij veruit de beste.
Kut jij was sneller.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toch niet.![]()
[..]
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/07/art00000006010F.html
Ik ben ook fan van zijn manier van rijden.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:43 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kut jij was sneller.
Ben ik samen met JohnDDD nou maar de enige fan van Armstrong hier?![]()
T-Mobile heeft voor de ploegentijdrit maar 3 mindere schakels en dat zijn Sevilla, Guerrini en Steinhauser. Ullrich/Vino/Nardello/Schreck/Kloden en Kessler kunnen allemaal wel een stukkie hard fietsen.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:40 schreef NRH het volgende:
Ploegentijdrit wordt denk ik CSC tegen Discovery, misschien een goede dag voor Phonak en Gerolsteiner, maar de rest op een straatlengte. T-Mobile zal die regel van beperkt tijdverlies goed kunnen gebruiken, vermoed ik.
Zoals Remzz al zei geen fan van de persoon Armstrong. Vind wel knap hoor wat die doet maar mede doordat de persoon Lance me niet echt aanspreekt heb ik liever dat een andere wint. Wat niet betekent dat ik afbreuk ga doen aan een 7e voor Lance (of er moet al echt reden voor zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 18:43 schreef Ayaxola het volgende:
T-Mobile rijdt zeker top-vijf, ik hoop dat ze winnen, maar dat zal wel niet. Vino in het geel.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
T-Mobile heeft voor de ploegentijdrit maar 3 mindere schakels en dat zijn Sevilla, Guerrini en Steinhauser. Ullrich/Vino/Nardello/Schreck/Kloden en Kessler kunnen allemaal wel een stukkie hard fietsen.
Nee, ben ook pro-armstrong, extreem anti-ullrich. De rest gun ik wel iets zolang Armstrong maar met het geel Parijs bereikt.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:43 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kut jij was sneller.
Als je met bijna heel je team in de top van het klassement van een individuele tijdrit eindigt, eindig je meestal ook wel voorin bij de ploegentijdrit, daar verandert tactiek en organisatie niet zoveel aan dat je dan ineens teams gaat zien waarvan er niemand voorin reed in de eerste etappe.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:14 schreef Chepke het volgende:
De tijdrit van gisteren heeft maar weinig te maken met de ploegentijdrit denk ik. Ten eerste ie het een stuk langer en ten tweede is de organisatie en tactiek heel belangrijk
Ja moet je doen dat maakt het duidelijker.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:48 schreef flyckje het volgende:
nja kzal proberen paar leestekens bij te zetten ;-)
Ik ben ook wel fan van hemquote:Op zondag 3 juli 2005 18:43 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kut jij was sneller.
gewoon iets meer tijd geven, ik lees pas achteraf na :p (preview vergeet ik altijd)quote:Op zondag 3 juli 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja moet je doen dat maakt het duidelijker.
Maar post alsjeblieft nog meer
Wel terugkomen hoor, je maakte m'n dag helemaal goedquote:Op zondag 3 juli 2005 19:55 schreef flyckje het volgende:
[..]
nja veel beter ga ik het toch niet krijgen .... have fun ;-)
I know maar hard fietsen tegen de klok in je uppie is wat anders dan hard kunnen fietsen in een ploegentijdrit. In je eentje rij je 19 km lang vol in de wind. In een TTT kun je in het begin nog relatief rusten omdat er ook nog 8 andere zijn die kop doen. Maar dat hangt er dan ook weer vanaf of ze kiezen voor 1 lint of een dubbele waaierquote:Op zondag 3 juli 2005 18:52 schreef flyckje het volgende:
bartoli, kloden moet toch nog laten zien dat hij hard gaat kunnen fietsen hoor. t mobile had 3 man in top 35 dachtek ? csc 7 en discovery 8 (bij eerste tijdrit). dus ze zullen goed hun best mogen doen.
Je bent geen belg toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:45 schreef flyckje het volgende:
:p nja ik doe nu extra men best -_-. niet dat ik er veel van terecht breng. Talen niet men ding
Ik snap Flyckje wel. Er zit wel een kern van waarheid in. Tuurlijk zijn het allemaal hardrijders bij Davitamon maar de meeste kunnen dat maar 1 a 2 km volhouden omdat ze geschapen zijn om McEwen te loodsen. Als ze nu die 6 mannen hadden meegenomen van Eindhoven was het een degelijke TTT geweest. Bij T-Mobile wordt het dat ook ze zijn volgens mij elk jaar top 5 gefinished net als Phonak, CSC, Discovery en Liberty. Rabobank doet het ook niet slecht ondanks dat ze geen echte ITT'ers hebben. Dus dat geeft niet altijd de doorslag.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:35 schreef flyckje het volgende:
ja mss dat kloden hier beter voor de dag komt dan in een ITT. Maar voor de echte toptijdrijders die gaan het tempo hoger kunnen houden voor een langere tijd. dus gaat een goede ITTer zowiezo meer opbrengen.
vb: lotto, heeft zeer goede hardrijders maar geen goede ITTers --> TTT is nooit gene vette, toch hebben ze hardrijders
Tuurlijk klopt dat maar Davitamon heeft zijne grote gangmaker Lange Bert (Roesems) thuis gelaten.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:50 schreef flyckje het volgende:
hoe kun je het raden
Kunt het ook langst de andere kant bekijken.
LOTTO had toen deftelijke plek door roesems
CSC door zabriskie
DISC door hincapie,popo
Phonak door floyd,pereiro, etc.
er zitten 4/5 minuten tussen het starten van de ploegenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:29 schreef Ereinion het volgende:
Tijdens de tijdrit werd Schreck ingehaald door Popovych, Nardello door Azevedo, Sevilla door Rubiera, Kessler door Savoldelli, en Ullrich door Armstrong. Guerini wist Padrnos nog net 3 seconden achter hem te houden. Dat beloofd een heeeeele spannende ploegentijdrit tussen die twee ploegen.
Z'n weblog is lachuh, hij houdt interviews op de fietsquote:
Geschapen om McEwen te loodsen ?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik snap Flyckje wel. Er zit wel een kern van waarheid in. Tuurlijk zijn het allemaal hardrijders bij Davitamon maar de meeste kunnen dat maar 1 a 2 km volhouden omdat ze geschapen zijn om McEwen te loodsen. Als ze nu die 6 mannen hadden meegenomen van Eindhoven was het een degelijke TTT geweest. Bij T-Mobile wordt het dat ook ze zijn volgens mij elk jaar top 5 gefinished net als Phonak, CSC, Discovery en Liberty. Rabobank doet het ook niet slecht ondanks dat ze geen echte ITT'ers hebben. Dus dat geeft niet altijd de doorslag.
Neem nu waar we het over hadden T-Mobile die gaan best hoog eindigen de tijd van de 5e man telt. Neem nu Ullrich, Vino, Klöden, Kessler, Nardello en Schreck allemaal gepatenteerde hardrijders die eindigen omdat ze met de eerste 3 goeie tijdrijders hebben wel bij de eerste.
Ik verwacht ook niet dat Discovery T-mobile gaat inhalen tijdens de ploegentijdrit, maar ik vond het wel op zijn minst opvallend dat practisch elke T-Mobile renner in de proloog werd ingehaald door een Discovery man.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er zitten 4/5 minuten tussen het starten van de ploegen
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Z'n weblog is lachuh, hij houdt interviews op de fiets
http://www.davezabriskie.com/pages/1/index.htm
quote:Bjarne was writing me a training schedule on the plane to the TTT and I said for Monday you can just write go to Barcelona and see Batman and Starwars – and so he did
Haha, leuk dat er nog dat soort figuren rondrijdt!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Z'n weblog is lachuh, hij houdt interviews op de fiets
http://www.davezabriskie.com/pages/1/index.htm
Mja hij is dit jaar wel een stuk beter nog dan vorig jaar. Nu kun je dat "rijping" noemen maar als Lotz gebruikt heeft verdenk ik Boonen ook hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:52 schreef hetsjhokleek het volgende:
Wat is dat voor een onzin net of voordat Lotz is opgepakt Boonen nooit heeft gewonnen.
Boonen werd in zijn eerste jaar prof in de ploeg van Armstrong 3e in Parijs Roubaix. Dus dat verklaart gewoon dat hij een supertalent is wat op latere leeftijd grote klassiekers en touretappes kan winnen.
Alles kan, maar Boonen heeft wel een "normale" ontwikkeling van z'n carriere. Het zijn die renners die wanneer ze 30 zijn plots nog een enorme stap vooruit zetten die dubieus zijn. De Erik Dekkers van deze wereldquote:Op maandag 4 juli 2005 09:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja hij is dit jaar wel een stuk beter nog dan vorig jaar. Nu kun je dat "rijping" noemen maar als Lotz gebruikt heeft verdenk ik Boonen ook hoor.
quote:Op maandag 4 juli 2005 10:48 schreef Keano het volgende:
www.davezabriskie.com
DZ: Charlie have you ever actually had Liquigas?
CW: You mean like when the s*#t comes out of your ass in a Liquid?
DZ: Sure.
CW: I had to quit the Giro in 2003 because of it.
DZ: Thanks for the interview.
[..]
Ik heb hoop. Credit Agricole, Davitamon en FDJ zijn ploegen die nog al eens aanvallen. Met twee van die ploegen in de aanval verandert het direct. Ook CSC wil nog al eens aanvallen, ik vermoed dat zij Voigt wel eens laten meespringen, als hij voorin zit is de trui niet in gevaar. Na de ploegentijdrit zit Armstrong misschien in het geel, die gaat zeker niet fanatiek z'n trui verdedigen. En ik heb nu toch redelijk vaak gezien dat de achtervolging zonder de Fassa's een stuk minder soepel verloopt, denk maar aan de Tour de Suisse, waar het peloton tot twee keer toe een vluchtploeg die helemaal niet zover weg was, niet heeft kunnen inhalen.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:08 schreef Ericr het volgende:
Kroon hoopt dat sprintersploegen wat minder controle op koers hebben vandaag, vrees voor hem dat tot de eerste bergrit het alleen massa sprints worden. Door de Protour doen de sterkste teams mee en is er dus nog meer controle van sprintteams dan in andere jaren. Ontsnapping zijn de laatste jaren toch al schaars, zeker in de eerste week.
Rodriguez en Van Bon zijn de loodsen voor de laatste 2 km bij Robbie. Vansevenant en Van Summeren zijn dat voor het begin van de etappe. Niet dat het dat ook altijd even lukt met Fred en Leon maar goed op papier moeten ze dat wel doenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:25 schreef P4nic het volgende:
[..]
Geschapen om McEwen te loodsen ?
LoL Miscchien Van summeren en van sevenant maar de rest zijn echt geen gidsen hoor. Mcewen rijdt de sprint meestal op eigen kunnen zonder gids of treintje.
En lotto is nooit een TT-team geweest al brengen ze die van eindhoven mee...
Je weet er wel iets over maar je vertelt ook veel onzin.
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja hij is dit jaar wel een stuk beter nog dan vorig jaar. Nu kun je dat "rijping" noemen maar als Lotz gebruikt heeft verdenk ik Boonen ook hoor.
Vroeg of laat loop je inderdaad wel tegen de lamp. En idd om nu iedere sporter die goed presteert ivm met doping te brengen slaat ook nergens op. Als je bij iedereen die wint gaat denken dat die gebruikt is er geen fuck meer aan het hele wielrennen.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:28 schreef NRH het volgende:
Laten we proberen niet iedere succesvolle renner met doping in verband brengen, het slaat nergens op. Voetballers worden ook steeds vaker op verboden middelen betrapt of vallen voor hun 30e dood met hartproblemen, maar nog niemand heeft Ronaldinho met doping in verband gebracht, en terecht. Als Boonen zou gebruiken, gebruikt hij niet meer of minder dan de rest, dus blijven de verhoudingen gelijk. Maar laten we niet continu speculeren, als iemand gebruikt, wordt hij wel gepakt met de 20 controles die hij per jaar ondergaat!
Dat hij Petacchi klopte was een bijzondere situatie, hij heeft bewust bij Davitamon getekend om mee te kunnen doen in de grote Ronden, dat ie dan voor McEwen moet rijden is dan bijzaak...zijn kans komt nog wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:32 schreef Leatherface het volgende:
Moet toch wel een beetje frustererend zijn voor Rodriguez om telkens voor McEwen te moeten rijden, terwijl hij zelf verleden jaar Petacchi in de Giro klopte.
Aan de andere kant tekent hij natuurlijk zelf dat contract bij davitamon.
Yup maar als je de sprints van McEwen bekijkt doet hij het meestal op zijn eentje hoor, das zijn sterkte, hij heeft geen treintje nodig om aan te pikken hij doet het zelf (dankzij zijn mountainbikeverleden is hij zeer handig)quote:Op maandag 4 juli 2005 12:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rodriguez en Van Bon zijn de loodsen voor de laatste 2 km bij Robbie. Vansevenant en Van Summeren zijn dat voor het begin van de etappe. Niet dat het dat ook altijd even lukt met Fred en Leon maar goed op papier moeten ze dat wel doen![]()
Goed nieuws: 12:46 - Posthuma In Pursuit Of Gilbertquote:Op maandag 4 juli 2005 12:46 schreef NRH het volgende:
At the 8km mark, there was just one rider ahead of the peloton. Gilbert (FDJ) has a lead of 30".
Gilbert, Brochard en Eisel zijn de actieve mannen van de eerste kilometers. Maar Gilbert zijn voorsprong is al 50' geweest, dus ze laten hem niet gaan. Te veel mannen willem meezitten in de ontsnapping natuurlijk.
Idd, mochten er evenveel controle's en even strenge controle's zijn in andere sporten zoals de controle's bij het wielrennen, dan zou je denk ik de helft van alle atleten op aarde mogen schorsenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:28 schreef NRH het volgende:
Laten we proberen niet iedere succesvolle renner met doping in verband brengen, het slaat nergens op. Voetballers worden ook steeds vaker op verboden middelen betrapt of vallen voor hun 30e dood met hartproblemen, maar nog niemand heeft Ronaldinho met doping in verband gebracht, en terecht. Als Boonen zou gebruiken, gebruikt hij niet meer of minder dan de rest, dus blijven de verhoudingen gelijk. Maar laten we niet continu speculeren, als iemand gebruikt, wordt hij wel gepakt met de 20 controles die hij per jaar ondergaat!
Het viagra-gebruik bij de liggende wip is inderdaad schrijnend.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:50 schreef P4nic het volgende:
[..]
Idd, mochten er evenveel controle's en even strenge controle's zijn in andere sporten zoals de controle's bij het wielrennen, dan zou je denk ik de helft van alle atleten op aarde mogen schorsenBeetje overdreven maar je snapt het wel hé
![]()
Wie was het die gisteren dat verhaal over die ploegvoorstelling vertelde, was het niet Wuyts? Toen Zabriskie zich moest voorstellen, kwam hij niet verder dan 3 woorden. Toen z'n ploegmaats dat wel lollig vonden, barstte hij in tranen uit. Speciaal geval.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:04 schreef Leatherface het volgende:
Wat een kerel, die Zabriskie
Waar hebben ze die malloot vandaan gehaald?
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:05 schreef flyckje het volgende:
voetbal bv heeft niet echt baat met doping
Goed voor de moraal.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:15 schreef du_ke het volgende:
Het eerste minisuccesje voor dekker :p.
Iets meer als 2 min.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoeveel moet Dekker goed maken voor het Geel?![]()
14.40 dacht ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoelaat begint de televisieuitzending?
Gaat dus afhangen van de bonificatie bij de aankomst (als ze het halen).quote:Op maandag 4 juli 2005 13:23 schreef hetsjhokleek het volgende:
2:19 maar Bertogliati hoeft er maar 2:13. Dekker heeft er nu wel 2 terug gepakt op Bertogliati en 6 op Zabriski door de tussensprint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later. Anders krijg je van die vervelende demarrages.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:33 schreef mitt het volgende:
ik gok dat ze 13 kilometer voor het einde gepakt worden
Is al goed. Ik snap wat je bedoelt. Hij doet het hoofdzakelijk ook alleen. En je hebt idd geen treintje nodig als er al 2 andere treintjes (in het geval van gisteren FDJ en QSI) hebtquote:Op maandag 4 juli 2005 12:48 schreef P4nic het volgende:
[..]
Yup maar als je de sprints van McEwen bekijkt doet hij het meestal op zijn eentje hoor, das zijn sterkte, hij heeft geen treintje nodig om aan te pikken hij doet het zelf (dankzij zijn mountainbikeverleden is hij zeer handig)
mijn excuses voor het geen ik gistern zei ivm onzin, had niet echt een leuke dag![]()
Ah, dat was toch ene K. Kirchen???quote:Op maandag 4 juli 2005 13:34 schreef NRH het volgende:
Goed van Dekker dat hij er weer bij zit!!!
Jammer dat de bergen nog ver weg zijn!
Voeckler staat op 5, er zijn nog 6 pt te halen..
Even de quizvraag?
Wie won de laatste grote wedstrijd in Tours, de finishplaats van vandaag?
Zabriskie is een Discovery (naja Us Postal) "product"quote:Op maandag 4 juli 2005 13:04 schreef Leatherface het volgende:
Wat een kerel, die Zabriskie
Waar hebben ze die malloot vandaan gehaald?
Het wordt een massasprint, hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gaat dus afhangen van de bonificatie bij de aankomst (als ze het halen).
Dan heb ik een wedstrijd gemist! Of dit was cynisme..quote:
Dat 2e dus.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:46 schreef NRH het volgende:
[..]
Dan heb ik een wedstrijd gemist! Of dit was cynisme..
Either way: Dekker won in oktober Parijs-Tours!
Ook in een onmogelijke ontsnapping, hopen dat hij weer de wielerwereld versteld kan laten staan.
Jammer dat CSC zoveel energie stopt in het verdedigen van de trui, ik had het gewicht wat meer in de handen van de sprintploegen gelegd, want die komen er weer mooi van af. Dankzij CSC hoeven ze slechts 40 of 50 km op kop te knallen..
CSC onderhoudt het tempo ook maar echt jacht maken ze nietquote:Op maandag 4 juli 2005 13:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat 2e dus.
Ik vind het ook jammer dat CSC zo z'n best doet, had ik eigenlijk niet verwacht. Ze moeten eerst maar eens zien voor DC te eindigen in de TTT.
En het groen!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het geel, moet ook kunnen met alle bonificaties
Die is zeker de moeite waard kan ik je vertellenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:20 schreef RayMania het volgende:
Zag vandaag het 100-jaar overzicht liggen bij FRS over de Tour de France.
Gelijk gekocht.
De herhaling is momenteel bezigquote:Op maandag 4 juli 2005 14:24 schreef Meadowmeal het volgende:
btw: is het avondprogramma van ome Mart niet meer op internet terug te kijken zoals vorig jaar? Ik vind het altijd wel gezellig maar heb de uitzendingen tot nu toe gemist
Dan moet hij wel sowieso de etappe pakken en dat zie ik niet gebeuren.quote:
Hmmm, dat schiet niet zo op...quote:Op maandag 4 juli 2005 14:26 schreef NRH het volgende:
14:25 - Results Of 2nd Intermediate Sprint
The points for the sprint in Coron were won by:
1. Nicolas Portal (A2R) 6pts/6"
2. Rubens Bertogliati (SDV) 4pts/4"
3. Erik Dekker (RAB) 2pts/2"
The peloton was 4’40" behind the three escapees.
Zelfs dan houdt Boonen de trui als hij vierde wordt.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan moet hij wel sowieso de etappe pakken en dat zie ik niet gebeuren.
Het groen gaat Dekker dus niet pakken. De kans dat hij alle sprints wint is klein, de kans dat hij de etappen wint is nog kleiner en als dat alles al gaat gebeuren dan is de kans groot dat Boonen 4e wordt.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zelfs dan houdt Boonen de trui als hij vierde wordt.
14.40 en dan op Ned 2 de belg en eurosportquote:Op maandag 4 juli 2005 14:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar wordt het live uitgezonden ?
Ned.2, Sporza, Eurosport, ARD, La Une, Radio 1..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar wordt het live uitgezonden ?
Het eerste stuk dus niet ? Nou maakt dat nu niet zoveel meer uit maar tochquote:Op maandag 4 juli 2005 14:37 schreef du_ke het volgende:
14.40 en dan op Ned 2 de belg en eurosport.
Dan moeten ze 2.4 seconden per kilometer goedmaken.quote:
Als het nog een beetje doorgroeit...je moet ergens beginnen he.quote:
Come on Dekkerquote:
Totaal niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Come on Dekker
Zitten er trouwens grote klassementrijders bij die drie renners ? Ik ben niet zo into wielrennen zeg maar
Mooi, en nu Dekker ook geen grote bedreiging is voor de groene trui kan het peleton wel eens erg weinig zin hebben om ze terug te halen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
Totaal niet.
Er zijn er nog zat die een massasprint willen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Mooi, en nu Dekker ook geen grote bedreiging is voor de groene truin kan het peleton wel eens erg weinig zin hebben om ze terug te halen.
Dat zal niet gebeuren, de sprinters willen een massasprint en CSC wil de gele trui behouden.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Mooi, en nu Dekker ook geen grote bedreiging is voor de groene trui kan het peleton wel eens erg weinig zin hebben om ze terug te halen.
Is er overigens ergens een livetiming waarbij je de voorsprong kan zien ?
Dekker in t geel
Nog een overwinning is altijd belangrijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:52 schreef Sheva het volgende:
waarom quick step rijden? als ze een beetje tactiek eringooien laten ze alles over aan lotto, quick step hoeft niet meer noodzakelijk.
ach komquote:Op maandag 4 juli 2005 14:58 schreef RayMania het volgende:
Ullrich is ook niet de enige concurrent van Lance. Ik acht Vinokoerov tot veel meer in staat.
De enige echte uitdager is en blijft Vinokourov, voor mij is dat het gevecht om het geel, wel jammer dat Ullrich er slecht voor lijkt te staan want ik gaf Vinokourov de beste kans als hij uit de schaduw van Ullrich zou komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:56 schreef CANARIS het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie gaat, maar voor mij is deze tour geloen.
Geen mens, werkelijk geen mens komt ook maar in de buurt van Armstrong.
Hij is van een andere Planeet. Toch echt 1 van de allergrootsten ooit.
En dat zegt een Ullrich fan die ontiegelijk zit te balen. wat had ik me verhuigd op een pakkend duel in de bergen.
Wel vreemd dat hij eerst voor de radio Maassen interviewt en vervolgens voor de tv. Twee keer ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 4 juli 2005 15:00 schreef mitt het volgende:
goed, samenwerken met de radio..
interview met Maasen, cool.
Neem het dan op inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2005 15:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij eerst voor de radio Maassen interviewt en vervolgens voor de tv. Twee keer ongeveer hetzelfde.
Gaat hard. Misschien rijden ze vooraan ook even op reserve.quote:
Met mij gaat het goed, dankjequote:Op maandag 4 juli 2005 14:56 schreef CANARIS het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie gaat, maar voor mij is deze tour gelopen.
Hij rijdt zichzelf langzaam in vorm?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:11 schreef placebeau het volgende:
Ik denk dat Ullrich de tour wint, met ruime voorsprong.
Ach, het is meer een hoop dan een veronderstelling. Maar ik denk dat het dubbel kopmanschap bij T-mobile een groot voordeel kan zijn. Vino moet aanvallen, dat kan ie, en ullrich moet in het wiel van armstrong vastzuigen.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij rijdt zichzelf langzaam in vorm?
Precies, zo had het twee jaar geleden ook moeten gaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:17 schreef placebeau het volgende:
Vino moet aanvallen, dat kan ie, en ullrich moet in het wiel van armstrong zuigen.
Dat gaan ze niet houden idd....quote:Op maandag 4 juli 2005 15:32 schreef truSteh het volgende:
Voorsprong al onder de 3 minuten, gaat lekker zo
Deze is eigenlijk nog beter. Met tekst, grafiekje, etcquote:Op maandag 4 juli 2005 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Live update voor degene zonder tv/radio.
Echt?! Die Herbert toch. Ik was net tevreden over de NOS, met de nieuwe verbinding met de motor. Maar nu begint 'ie weer.quote:
Dat allemaal voor die bolletjestrui? Dan moet je toch echt iemand hebben die dat kreng dagenlang gaat verdedigen en veel punten gaat pakken zodat de klimmers het nog lastig krijgen om er overheen te gaan? Da's een slopende opgave.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef NRH het volgende:
De ploeg van Voeckler zet alles op de bolletjestrui.
Mochten Dekker en co. de eerste berg niet halen, hoop ik dat Rabo alsnog het duel aangaat met Voeckler. Bijvoorbeeld door Kroon en Boogerd aan te laten vallen. Zei moeten dat toch zeker kunnen op een heuveltje..
Als hij Voeckler achter zich houdt en de punten pakt...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:51 schreef PyTh het volgende:
Dus Dekker morgen in de bolletjestrui?
Moet ie de komende 2 bergjes als eerste doorkomen, vraag me af of dat lukt, rest vd kopgroep zal zoiets niet zomaar laten voorbijgaanquote:Op maandag 4 juli 2005 15:51 schreef PyTh het volgende:
Moet Dekker wel 2 keer winnen, maar als ie dat wil lukt het hem ook wel want hij toch verreweg de sterkste in de kopgroep denk ik....quote:Op maandag 4 juli 2005 15:51 schreef PyTh het volgende:
Die moeten ze kunnen halen, maar die tweede wordt moeilijk..quote:Op maandag 4 juli 2005 15:54 schreef Bayswater het volgende:
Eerste bergje is in aantocht , nog een paar kilometertjes.
Zou leuk zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 16:09 schreef Bayswater het volgende:
Nog 12 kilometertjes en Dekkertje heeft die bolletjes te pakken.
Tja, zit best krap denk ik. Die bolletjestrui met z'n drieën aan... Lastig ook.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:13 schreef tukkeronline het volgende:
Er kunnen dus ook nog met 2 (of 3) man op 5 punten komen voor de bolletjestrui, wie mag er dan in rijden morgen. Dus stel dat Dekker 2e wordt, die gozer die net tweede werd achter Dekker 1e wordt...
We hebben hiet hier over de bolletjestrui, die "berg" is nog 2km weg ofzoquote:Op maandag 4 juli 2005 16:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
37 km nog. Dat halen ze dus echt nooit.
Ik heb het over de eindzege. Die bolletjestrui is aardig, maar het gaat toch vooral om etappezeges.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:24 schreef truSteh het volgende:
[..]
We hebben hiet hier over de bolletjestrui, die "berg" is nog 2km weg ofzo
Ok sorryquote:Op maandag 4 juli 2005 16:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb het over de eindzege. Die bolletjestrui is aardig, maar het gaat toch vooral om etappezeges.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |