Iets meer als 2 min.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoeveel moet Dekker goed maken voor het Geel?![]()
14.40 dacht ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoelaat begint de televisieuitzending?
Gaat dus afhangen van de bonificatie bij de aankomst (als ze het halen).quote:Op maandag 4 juli 2005 13:23 schreef hetsjhokleek het volgende:
2:19 maar Bertogliati hoeft er maar 2:13. Dekker heeft er nu wel 2 terug gepakt op Bertogliati en 6 op Zabriski door de tussensprint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later. Anders krijg je van die vervelende demarrages.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:33 schreef mitt het volgende:
ik gok dat ze 13 kilometer voor het einde gepakt worden
Is al goed. Ik snap wat je bedoelt. Hij doet het hoofdzakelijk ook alleen. En je hebt idd geen treintje nodig als er al 2 andere treintjes (in het geval van gisteren FDJ en QSI) hebtquote:Op maandag 4 juli 2005 12:48 schreef P4nic het volgende:
[..]
Yup maar als je de sprints van McEwen bekijkt doet hij het meestal op zijn eentje hoor, das zijn sterkte, hij heeft geen treintje nodig om aan te pikken hij doet het zelf (dankzij zijn mountainbikeverleden is hij zeer handig)
mijn excuses voor het geen ik gistern zei ivm onzin, had niet echt een leuke dag![]()
Ah, dat was toch ene K. Kirchen???quote:Op maandag 4 juli 2005 13:34 schreef NRH het volgende:
Goed van Dekker dat hij er weer bij zit!!!
Jammer dat de bergen nog ver weg zijn!
Voeckler staat op 5, er zijn nog 6 pt te halen..
Even de quizvraag?
Wie won de laatste grote wedstrijd in Tours, de finishplaats van vandaag?
Zabriskie is een Discovery (naja Us Postal) "product"quote:Op maandag 4 juli 2005 13:04 schreef Leatherface het volgende:
Wat een kerel, die Zabriskie
Waar hebben ze die malloot vandaan gehaald?
Het wordt een massasprint, hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gaat dus afhangen van de bonificatie bij de aankomst (als ze het halen).
Dan heb ik een wedstrijd gemist! Of dit was cynisme..quote:
Dat 2e dus.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:46 schreef NRH het volgende:
[..]
Dan heb ik een wedstrijd gemist! Of dit was cynisme..
Either way: Dekker won in oktober Parijs-Tours!
Ook in een onmogelijke ontsnapping, hopen dat hij weer de wielerwereld versteld kan laten staan.
Jammer dat CSC zoveel energie stopt in het verdedigen van de trui, ik had het gewicht wat meer in de handen van de sprintploegen gelegd, want die komen er weer mooi van af. Dankzij CSC hoeven ze slechts 40 of 50 km op kop te knallen..
CSC onderhoudt het tempo ook maar echt jacht maken ze nietquote:Op maandag 4 juli 2005 13:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat 2e dus.
Ik vind het ook jammer dat CSC zo z'n best doet, had ik eigenlijk niet verwacht. Ze moeten eerst maar eens zien voor DC te eindigen in de TTT.
En het groen!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het geel, moet ook kunnen met alle bonificaties
Die is zeker de moeite waard kan ik je vertellenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:20 schreef RayMania het volgende:
Zag vandaag het 100-jaar overzicht liggen bij FRS over de Tour de France.
Gelijk gekocht.
De herhaling is momenteel bezigquote:Op maandag 4 juli 2005 14:24 schreef Meadowmeal het volgende:
btw: is het avondprogramma van ome Mart niet meer op internet terug te kijken zoals vorig jaar? Ik vind het altijd wel gezellig maar heb de uitzendingen tot nu toe gemist
Dan moet hij wel sowieso de etappe pakken en dat zie ik niet gebeuren.quote:
Hmmm, dat schiet niet zo op...quote:Op maandag 4 juli 2005 14:26 schreef NRH het volgende:
14:25 - Results Of 2nd Intermediate Sprint
The points for the sprint in Coron were won by:
1. Nicolas Portal (A2R) 6pts/6"
2. Rubens Bertogliati (SDV) 4pts/4"
3. Erik Dekker (RAB) 2pts/2"
The peloton was 4’40" behind the three escapees.
Zelfs dan houdt Boonen de trui als hij vierde wordt.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan moet hij wel sowieso de etappe pakken en dat zie ik niet gebeuren.
Het groen gaat Dekker dus niet pakken. De kans dat hij alle sprints wint is klein, de kans dat hij de etappen wint is nog kleiner en als dat alles al gaat gebeuren dan is de kans groot dat Boonen 4e wordt.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zelfs dan houdt Boonen de trui als hij vierde wordt.
14.40 en dan op Ned 2 de belg en eurosportquote:Op maandag 4 juli 2005 14:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar wordt het live uitgezonden ?
Ned.2, Sporza, Eurosport, ARD, La Une, Radio 1..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar wordt het live uitgezonden ?
Het eerste stuk dus niet ? Nou maakt dat nu niet zoveel meer uit maar tochquote:Op maandag 4 juli 2005 14:37 schreef du_ke het volgende:
14.40 en dan op Ned 2 de belg en eurosport.
Dan moeten ze 2.4 seconden per kilometer goedmaken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |