En het groen!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het geel, moet ook kunnen met alle bonificaties
Die is zeker de moeite waard kan ik je vertellenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:20 schreef RayMania het volgende:
Zag vandaag het 100-jaar overzicht liggen bij FRS over de Tour de France.
Gelijk gekocht.
De herhaling is momenteel bezigquote:Op maandag 4 juli 2005 14:24 schreef Meadowmeal het volgende:
btw: is het avondprogramma van ome Mart niet meer op internet terug te kijken zoals vorig jaar? Ik vind het altijd wel gezellig maar heb de uitzendingen tot nu toe gemist
Dan moet hij wel sowieso de etappe pakken en dat zie ik niet gebeuren.quote:
Hmmm, dat schiet niet zo op...quote:Op maandag 4 juli 2005 14:26 schreef NRH het volgende:
14:25 - Results Of 2nd Intermediate Sprint
The points for the sprint in Coron were won by:
1. Nicolas Portal (A2R) 6pts/6"
2. Rubens Bertogliati (SDV) 4pts/4"
3. Erik Dekker (RAB) 2pts/2"
The peloton was 4’40" behind the three escapees.
Zelfs dan houdt Boonen de trui als hij vierde wordt.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan moet hij wel sowieso de etappe pakken en dat zie ik niet gebeuren.
Het groen gaat Dekker dus niet pakken. De kans dat hij alle sprints wint is klein, de kans dat hij de etappen wint is nog kleiner en als dat alles al gaat gebeuren dan is de kans groot dat Boonen 4e wordt.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zelfs dan houdt Boonen de trui als hij vierde wordt.
14.40 en dan op Ned 2 de belg en eurosportquote:Op maandag 4 juli 2005 14:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar wordt het live uitgezonden ?
Ned.2, Sporza, Eurosport, ARD, La Une, Radio 1..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar wordt het live uitgezonden ?
Het eerste stuk dus niet ? Nou maakt dat nu niet zoveel meer uit maar tochquote:Op maandag 4 juli 2005 14:37 schreef du_ke het volgende:
14.40 en dan op Ned 2 de belg en eurosport.
Dan moeten ze 2.4 seconden per kilometer goedmaken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |