Nog een overwinning is altijd belangrijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:52 schreef Sheva het volgende:
waarom quick step rijden? als ze een beetje tactiek eringooien laten ze alles over aan lotto, quick step hoeft niet meer noodzakelijk.
ach komquote:Op maandag 4 juli 2005 14:58 schreef RayMania het volgende:
Ullrich is ook niet de enige concurrent van Lance. Ik acht Vinokoerov tot veel meer in staat.
De enige echte uitdager is en blijft Vinokourov, voor mij is dat het gevecht om het geel, wel jammer dat Ullrich er slecht voor lijkt te staan want ik gaf Vinokourov de beste kans als hij uit de schaduw van Ullrich zou komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:56 schreef CANARIS het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie gaat, maar voor mij is deze tour geloen.
Geen mens, werkelijk geen mens komt ook maar in de buurt van Armstrong.
Hij is van een andere Planeet. Toch echt 1 van de allergrootsten ooit.
En dat zegt een Ullrich fan die ontiegelijk zit te balen. wat had ik me verhuigd op een pakkend duel in de bergen.
Wel vreemd dat hij eerst voor de radio Maassen interviewt en vervolgens voor de tv. Twee keer ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 4 juli 2005 15:00 schreef mitt het volgende:
goed, samenwerken met de radio..
interview met Maasen, cool.
Neem het dan op inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2005 15:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij eerst voor de radio Maassen interviewt en vervolgens voor de tv. Twee keer ongeveer hetzelfde.
Gaat hard. Misschien rijden ze vooraan ook even op reserve.quote:
Met mij gaat het goed, dankjequote:Op maandag 4 juli 2005 14:56 schreef CANARIS het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie gaat, maar voor mij is deze tour gelopen.
Hij rijdt zichzelf langzaam in vorm?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:11 schreef placebeau het volgende:
Ik denk dat Ullrich de tour wint, met ruime voorsprong.
Ach, het is meer een hoop dan een veronderstelling. Maar ik denk dat het dubbel kopmanschap bij T-mobile een groot voordeel kan zijn. Vino moet aanvallen, dat kan ie, en ullrich moet in het wiel van armstrong vastzuigen.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij rijdt zichzelf langzaam in vorm?
Precies, zo had het twee jaar geleden ook moeten gaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:17 schreef placebeau het volgende:
Vino moet aanvallen, dat kan ie, en ullrich moet in het wiel van armstrong zuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |