Z'n weblog is lachuh, hij houdt interviews op de fietsquote:
Geschapen om McEwen te loodsen ?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik snap Flyckje wel. Er zit wel een kern van waarheid in. Tuurlijk zijn het allemaal hardrijders bij Davitamon maar de meeste kunnen dat maar 1 a 2 km volhouden omdat ze geschapen zijn om McEwen te loodsen. Als ze nu die 6 mannen hadden meegenomen van Eindhoven was het een degelijke TTT geweest. Bij T-Mobile wordt het dat ook ze zijn volgens mij elk jaar top 5 gefinished net als Phonak, CSC, Discovery en Liberty. Rabobank doet het ook niet slecht ondanks dat ze geen echte ITT'ers hebben. Dus dat geeft niet altijd de doorslag.
Neem nu waar we het over hadden T-Mobile die gaan best hoog eindigen de tijd van de 5e man telt. Neem nu Ullrich, Vino, Klöden, Kessler, Nardello en Schreck allemaal gepatenteerde hardrijders die eindigen omdat ze met de eerste 3 goeie tijdrijders hebben wel bij de eerste.
Ik verwacht ook niet dat Discovery T-mobile gaat inhalen tijdens de ploegentijdrit, maar ik vond het wel op zijn minst opvallend dat practisch elke T-Mobile renner in de proloog werd ingehaald door een Discovery man.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er zitten 4/5 minuten tussen het starten van de ploegen
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Z'n weblog is lachuh, hij houdt interviews op de fiets
http://www.davezabriskie.com/pages/1/index.htm
quote:Bjarne was writing me a training schedule on the plane to the TTT and I said for Monday you can just write go to Barcelona and see Batman and Starwars – and so he did
Haha, leuk dat er nog dat soort figuren rondrijdt!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Z'n weblog is lachuh, hij houdt interviews op de fiets
http://www.davezabriskie.com/pages/1/index.htm
Mja hij is dit jaar wel een stuk beter nog dan vorig jaar. Nu kun je dat "rijping" noemen maar als Lotz gebruikt heeft verdenk ik Boonen ook hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:52 schreef hetsjhokleek het volgende:
Wat is dat voor een onzin net of voordat Lotz is opgepakt Boonen nooit heeft gewonnen.
Boonen werd in zijn eerste jaar prof in de ploeg van Armstrong 3e in Parijs Roubaix. Dus dat verklaart gewoon dat hij een supertalent is wat op latere leeftijd grote klassiekers en touretappes kan winnen.
Alles kan, maar Boonen heeft wel een "normale" ontwikkeling van z'n carriere. Het zijn die renners die wanneer ze 30 zijn plots nog een enorme stap vooruit zetten die dubieus zijn. De Erik Dekkers van deze wereldquote:Op maandag 4 juli 2005 09:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja hij is dit jaar wel een stuk beter nog dan vorig jaar. Nu kun je dat "rijping" noemen maar als Lotz gebruikt heeft verdenk ik Boonen ook hoor.
quote:Op maandag 4 juli 2005 10:48 schreef Keano het volgende:
www.davezabriskie.com
DZ: Charlie have you ever actually had Liquigas?
CW: You mean like when the s*#t comes out of your ass in a Liquid?
DZ: Sure.
CW: I had to quit the Giro in 2003 because of it.
DZ: Thanks for the interview.
[..]
Ik heb hoop. Credit Agricole, Davitamon en FDJ zijn ploegen die nog al eens aanvallen. Met twee van die ploegen in de aanval verandert het direct. Ook CSC wil nog al eens aanvallen, ik vermoed dat zij Voigt wel eens laten meespringen, als hij voorin zit is de trui niet in gevaar. Na de ploegentijdrit zit Armstrong misschien in het geel, die gaat zeker niet fanatiek z'n trui verdedigen. En ik heb nu toch redelijk vaak gezien dat de achtervolging zonder de Fassa's een stuk minder soepel verloopt, denk maar aan de Tour de Suisse, waar het peloton tot twee keer toe een vluchtploeg die helemaal niet zover weg was, niet heeft kunnen inhalen.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:08 schreef Ericr het volgende:
Kroon hoopt dat sprintersploegen wat minder controle op koers hebben vandaag, vrees voor hem dat tot de eerste bergrit het alleen massa sprints worden. Door de Protour doen de sterkste teams mee en is er dus nog meer controle van sprintteams dan in andere jaren. Ontsnapping zijn de laatste jaren toch al schaars, zeker in de eerste week.
Rodriguez en Van Bon zijn de loodsen voor de laatste 2 km bij Robbie. Vansevenant en Van Summeren zijn dat voor het begin van de etappe. Niet dat het dat ook altijd even lukt met Fred en Leon maar goed op papier moeten ze dat wel doenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:25 schreef P4nic het volgende:
[..]
Geschapen om McEwen te loodsen ?
LoL Miscchien Van summeren en van sevenant maar de rest zijn echt geen gidsen hoor. Mcewen rijdt de sprint meestal op eigen kunnen zonder gids of treintje.
En lotto is nooit een TT-team geweest al brengen ze die van eindhoven mee...
Je weet er wel iets over maar je vertelt ook veel onzin.
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja hij is dit jaar wel een stuk beter nog dan vorig jaar. Nu kun je dat "rijping" noemen maar als Lotz gebruikt heeft verdenk ik Boonen ook hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |