abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28458978
t-mobile vertrekt toch pakske vroeger dan discovery dus zo erg zal het wel niet lopen
pi_28459095
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:12 schreef Bonobo11 het volgende:
zag je boonen net op de belg
boonen is een absolute sportheld.
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  Trouwste user 2022 zondag 3 juli 2005 @ 23:00:08 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_28459636
Wat een geweldige gast in het geel

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 3 juli 2005 @ 23:22:51 #104
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_28460557
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:00 schreef tong80 het volgende:
Wat een geweldige gast in het geel

Z'n weblog is lachuh, hij houdt interviews op de fiets

http://www.davezabriskie.com/pages/1/index.htm
Feyenoord!!! * Barça
pi_28460653
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:49 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ik snap Flyckje wel. Er zit wel een kern van waarheid in. Tuurlijk zijn het allemaal hardrijders bij Davitamon maar de meeste kunnen dat maar 1 a 2 km volhouden omdat ze geschapen zijn om McEwen te loodsen. Als ze nu die 6 mannen hadden meegenomen van Eindhoven was het een degelijke TTT geweest. Bij T-Mobile wordt het dat ook ze zijn volgens mij elk jaar top 5 gefinished net als Phonak, CSC, Discovery en Liberty. Rabobank doet het ook niet slecht ondanks dat ze geen echte ITT'ers hebben. Dus dat geeft niet altijd de doorslag.

Neem nu waar we het over hadden T-Mobile die gaan best hoog eindigen de tijd van de 5e man telt. Neem nu Ullrich, Vino, Klöden, Kessler, Nardello en Schreck allemaal gepatenteerde hardrijders die eindigen omdat ze met de eerste 3 goeie tijdrijders hebben wel bij de eerste.
Geschapen om McEwen te loodsen ?
LoL Miscchien Van summeren en van sevenant maar de rest zijn echt geen gidsen hoor. Mcewen rijdt de sprint meestal op eigen kunnen zonder gids of treintje.
En lotto is nooit een TT-team geweest al brengen ze die van eindhoven mee...
Je weet er wel iets over maar je vertelt ook veel onzin.
Pain is weakness leaving the brain !
pi_28462756
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef Bartoli het volgende:

[..]

er zitten 4/5 minuten tussen het starten van de ploegen
Ik verwacht ook niet dat Discovery T-mobile gaat inhalen tijdens de ploegentijdrit, maar ik vond het wel op zijn minst opvallend dat practisch elke T-Mobile renner in de proloog werd ingehaald door een Discovery man.
pi_28462828
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:22 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Zulke gasten geven het wielrennen kleur.
That's all folks!
pi_28464039
quote:
Bjarne was writing me a training schedule on the plane to the TTT and I said for Monday you can just write go to Barcelona and see Batman and Starwars – and so he did
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_28466224
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:22 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Haha, leuk dat er nog dat soort figuren rondrijdt!
pi_28466783
Sporza is eigenlijk op alle gebieden veruit superieur aan de NOS, op het programma van Mart incl. het rubriekje van Nelissen na.

Sporza heeft:
-Een betere commentator
-Een betere website met geluid, video en allerlei nieuws
-Een uitgebreidere nieuwsindex op Teletekst
-Meer inzicht
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28467001
Ik vertrouw die hele Quick-Step ploeg trouwens voor geen fuck meer sinds Lotz gepakt is en Boonen de ene overwinning na de andere behaalt.
pi_28467198
Wat is dat voor een onzin net of voordat Lotz is opgepakt Boonen nooit heeft gewonnen.

Boonen werd in zijn eerste jaar prof in de ploeg van Armstrong 3e in Parijs Roubaix. Dus dat verklaart gewoon dat hij een supertalent is wat op latere leeftijd grote klassiekers en touretappes kan winnen.
Boodschap van algemeen nut.
pi_28467250
quote:
Op maandag 4 juli 2005 09:52 schreef hetsjhokleek het volgende:
Wat is dat voor een onzin net of voordat Lotz is opgepakt Boonen nooit heeft gewonnen.

Boonen werd in zijn eerste jaar prof in de ploeg van Armstrong 3e in Parijs Roubaix. Dus dat verklaart gewoon dat hij een supertalent is wat op latere leeftijd grote klassiekers en touretappes kan winnen.
Mja hij is dit jaar wel een stuk beter nog dan vorig jaar. Nu kun je dat "rijping" noemen maar als Lotz gebruikt heeft verdenk ik Boonen ook hoor.
pi_28467468
verdenken ... nja... zolang je niet zegt "dat hij gebruikt" i can live with it
  maandag 4 juli 2005 @ 10:10:44 #115
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28467523
quote:
Op maandag 4 juli 2005 09:56 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Mja hij is dit jaar wel een stuk beter nog dan vorig jaar. Nu kun je dat "rijping" noemen maar als Lotz gebruikt heeft verdenk ik Boonen ook hoor.
Alles kan, maar Boonen heeft wel een "normale" ontwikkeling van z'n carriere. Het zijn die renners die wanneer ze 30 zijn plots nog een enorme stap vooruit zetten die dubieus zijn. De Erik Dekkers van deze wereld .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28467535
De resultaten van Boonen komen door zijn ontwikkeling als profwielrenner.
Marc Lotz is op EPO betrapt door zijn ploeg. Hij is niet aan de EPO gekomen door Quick-Step maar van iemand die niets met de ploeg te maken heeft. Lees ff dit topic door dan begrijp je het misschien Marc Lotz betrapt op EPO (en heeft bekend)
  maandag 4 juli 2005 @ 10:31:22 #117
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_28467913
Vanavond om 19.40 het eerste Tourjournaal .
sig verwijderd door FA
  maandag 4 juli 2005 @ 10:48:19 #118
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_28468354
www.davezabriskie.com

DZ: Charlie have you ever actually had Liquigas?

CW: You mean like when the s*#t comes out of your ass in a Liquid?

DZ: Sure.

CW: I had to quit the Giro in 2003 because of it.

DZ: Thanks for the interview.

Here is another on the bike interview with Michael Rasmussen:

DZ: Do you mind doing a one question interview with me?

MR: Go ahead ask me anything.

DZ: Ok, has anyone ever came up to you and called you the chicken, and you said “no I’m the rooster dammit.”

MR: No.

Geweldig dit
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_28468423
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:48 schreef Keano het volgende:
www.davezabriskie.com

DZ: Charlie have you ever actually had Liquigas?

CW: You mean like when the s*#t comes out of your ass in a Liquid?

DZ: Sure.

CW: I had to quit the Giro in 2003 because of it.

DZ: Thanks for the interview.

[..]
Toen ik die andere interviewtjes zat te lezen moest ik gelijk aan deze denken
  maandag 4 juli 2005 @ 10:55:20 #120
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_28468577
sig verwijderd door FA
  maandag 4 juli 2005 @ 11:08:28 #121
40566 Ericr
Livewrong
pi_28468908
Kroon hoopt dat sprintersploegen wat minder controle op koers hebben vandaag, vrees voor hem dat tot de eerste bergrit het alleen massa sprints worden. Door de Protour doen de sterkste teams mee en is er dus nog meer controle van sprintteams dan in andere jaren. Ontsnapping zijn de laatste jaren toch al schaars, zeker in de eerste week.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:08:28 #122
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_28470774
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:08 schreef Ericr het volgende:
Kroon hoopt dat sprintersploegen wat minder controle op koers hebben vandaag, vrees voor hem dat tot de eerste bergrit het alleen massa sprints worden. Door de Protour doen de sterkste teams mee en is er dus nog meer controle van sprintteams dan in andere jaren. Ontsnapping zijn de laatste jaren toch al schaars, zeker in de eerste week.
Ik heb hoop. Credit Agricole, Davitamon en FDJ zijn ploegen die nog al eens aanvallen. Met twee van die ploegen in de aanval verandert het direct. Ook CSC wil nog al eens aanvallen, ik vermoed dat zij Voigt wel eens laten meespringen, als hij voorin zit is de trui niet in gevaar. Na de ploegentijdrit zit Armstrong misschien in het geel, die gaat zeker niet fanatiek z'n trui verdedigen. En ik heb nu toch redelijk vaak gezien dat de achtervolging zonder de Fassa's een stuk minder soepel verloopt, denk maar aan de Tour de Suisse, waar het peloton tot twee keer toe een vluchtploeg die helemaal niet zover weg was, niet heeft kunnen inhalen.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:13:49 #123
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_28470967
Vandaag terug Boonen!
Mijn idee.
pi_28471134
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:25 schreef P4nic het volgende:

[..]

Geschapen om McEwen te loodsen ?
LoL Miscchien Van summeren en van sevenant maar de rest zijn echt geen gidsen hoor. Mcewen rijdt de sprint meestal op eigen kunnen zonder gids of treintje.
En lotto is nooit een TT-team geweest al brengen ze die van eindhoven mee...
Je weet er wel iets over maar je vertelt ook veel onzin.
Rodriguez en Van Bon zijn de loodsen voor de laatste 2 km bij Robbie. Vansevenant en Van Summeren zijn dat voor het begin van de etappe. Niet dat het dat ook altijd even lukt met Fred en Leon maar goed op papier moeten ze dat wel doen
pi_28471177
quote:
Op maandag 4 juli 2005 09:56 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

daar gaan we weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')