Van NOS teletekst.quote:Marc Lotz is met onmiddellijke ingang
ontslagen door zijn ploeg Quick Step.De
31-jarige Nederlander is betrapt op het
gebruik van epo.
In een fax aan persbureau Belga neemt
Lotz alle verantwoordelijkheid op zich:
"Op 30 mei 2005 heb ik in het kader van
een gerechtelijk onderzoek het gebruik
en bezit van epo toegegeven.De drang om
de ploeg en mijn omgeving niet teleur
te stellen was zo groot dat ik mijn
toevlucht nam tot deze handelwijze.Ik
betreur dat ik het vertouwen van mijn
ploeg,fans en familie heb geschaad."
Lotz was bezig aan zijn eerste seizoen
bij het Belgische Quick Step.Daarvoor
reed hij jarenlang voor Rabobank.
quote:"Ik heb epo genomen en bied mijn ontslag aan"
wo 01/06/05 - Quick-Step-renner Marc Lotz is betrapt op het gebruik van het verboden product epo en neemt zijn verantwoordelijkheid.
(later meer)
Ach, en zijn volgens mij zoveel manieren om er aan te komen ....quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef Zwansen het volgende:
Hoe komt zo'n renner er aan? En de eigen ploeg controleert toch ook?
Oh en waarom wordt de rest niet betrapt dan? Elke renner wordt meerdere malen per jaar jaar op EPO gecontroleerd...quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:19 schreef HassieBassie het volgende:
Iedere wielrenner gebruikt EPO of andere doping. Kan ook niet anders, als er maar 1 wielrenner het zou gebruiken zou hij alles winnen. Marc Lotz heeft nog nooit wat gewonnen, en dan moet ik geloven dat degenen die harder rijden dan hij dat helemaal clean doen?
Maar goed, mij boeit die hele doping sowieso niet. Ik ga ervanuit dat iedereen gebruikt, dus kan ik me weer concentreren op de wedstrijden waarin iedereen een gelijke kans heeft.
Wat Armstrong, Ullrich, Basso etc pakken kan nog niet opgespoord wordenquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh en waarom wordt de rest niet betrapt dan? Elke renner wordt meerdere malen per jaar jaar op EPO gecontroleerd...
Inderdaad dat er gebruikt wordt weet iedereen wel maar er te veel aan denken wil niemand...quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eigenlijk kan het me ook geen fuck schelen wat ze gebruiken.
Ik wil gewoon mooie koersen zien!
In Duitsland kun je het gewoon in de apotheken bestellen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, en zijn volgens mij zoveel manieren om er aan te komen ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |