Echt?! Die Herbert toch. Ik was net tevreden over de NOS, met de nieuwe verbinding met de motor. Maar nu begint 'ie weer.quote:
Dat allemaal voor die bolletjestrui? Dan moet je toch echt iemand hebben die dat kreng dagenlang gaat verdedigen en veel punten gaat pakken zodat de klimmers het nog lastig krijgen om er overheen te gaan? Da's een slopende opgave.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef NRH het volgende:
De ploeg van Voeckler zet alles op de bolletjestrui.
Mochten Dekker en co. de eerste berg niet halen, hoop ik dat Rabo alsnog het duel aangaat met Voeckler. Bijvoorbeeld door Kroon en Boogerd aan te laten vallen. Zei moeten dat toch zeker kunnen op een heuveltje..
Als hij Voeckler achter zich houdt en de punten pakt...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:51 schreef PyTh het volgende:
Dus Dekker morgen in de bolletjestrui?
Moet ie de komende 2 bergjes als eerste doorkomen, vraag me af of dat lukt, rest vd kopgroep zal zoiets niet zomaar laten voorbijgaanquote:Op maandag 4 juli 2005 15:51 schreef PyTh het volgende:
Moet Dekker wel 2 keer winnen, maar als ie dat wil lukt het hem ook wel want hij toch verreweg de sterkste in de kopgroep denk ik....quote:Op maandag 4 juli 2005 15:51 schreef PyTh het volgende:
Die moeten ze kunnen halen, maar die tweede wordt moeilijk..quote:Op maandag 4 juli 2005 15:54 schreef Bayswater het volgende:
Eerste bergje is in aantocht , nog een paar kilometertjes.
Zou leuk zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 16:09 schreef Bayswater het volgende:
Nog 12 kilometertjes en Dekkertje heeft die bolletjes te pakken.
Tja, zit best krap denk ik. Die bolletjestrui met z'n drieën aan... Lastig ook.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:13 schreef tukkeronline het volgende:
Er kunnen dus ook nog met 2 (of 3) man op 5 punten komen voor de bolletjestrui, wie mag er dan in rijden morgen. Dus stel dat Dekker 2e wordt, die gozer die net tweede werd achter Dekker 1e wordt...
We hebben hiet hier over de bolletjestrui, die "berg" is nog 2km weg ofzoquote:Op maandag 4 juli 2005 16:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
37 km nog. Dat halen ze dus echt nooit.
Ik heb het over de eindzege. Die bolletjestrui is aardig, maar het gaat toch vooral om etappezeges.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:24 schreef truSteh het volgende:
[..]
We hebben hiet hier over de bolletjestrui, die "berg" is nog 2km weg ofzo
Ok sorryquote:Op maandag 4 juli 2005 16:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb het over de eindzege. Die bolletjestrui is aardig, maar het gaat toch vooral om etappezeges.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |