zekers, al is dat ook best nichterigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:38 schreef roxxe het volgende:
roxy music rouleert
Dat was zo'n andere knuppel toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:38 schreef Harry_Sack het volgende:
wat moet die leuter van een Jay-Z nou weer op 3.. Hij was toch dood, blijf dan gewoon dood
aol.com en dan muziekquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:38 schreef kruimel_20 het volgende:
Kan ik ergens een stream kijken?
Dat was Eazy E.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:38 schreef Harry_Sack het volgende:
wat moet die leuter van een Jay-Z nou weer op 3.. Hij was toch dood, blijf dan gewoon dood
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:38 schreef kruimel_20 het volgende:
Kan ik ergens een stream kijken?
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:39 schreef SlamD het volgende:
Zei Jonathan Ross nou 'The Who' in het lijstje met nog te komen optredens?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:39 schreef qu63 het volgende:
linkin park toch op 3?
wiesda?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
MG is Ronnie Tober overigens. Hoor ik net.
Volgens mij bedoelt hij dat Jay-Z in zijn laatste clip doodgeschoten werd, en voortaan door zou gaan als Sean Carter ofzo...quote:
het is jay-z maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:38 schreef Matness het volgende:
Weer een boze neger op Ned 3.
Nou, misschien mis je niks, maar BBC is iig live vanuit Londen. En daar komen de mensen die je noemt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:39 schreef Shirley het volgende:
Mis ik wat als ik op 3 kijk? Omdat ik iedereen over de BBC hoor... maar goed..ik wil enkel nog Robbie Williams en de mystery guest zien...
aan live aidsquote:
Ik zou snel overschakelen naar de BBC. Al is het alleen maar voor Jonathan Ross en de goeie interviewsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:39 schreef Shirley het volgende:
Mis ik wat als ik op 3 kijk? Omdat ik iedereen over de BBC hoor... maar goed..ik wil enkel nog Robbie Williams en de mystery guest zien... Robbie gaat knallen, dat weet ik nu al.
Ik heb al gegokt op de Britse Ronnie Tober: Cliff Richard.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Jup, Ronnie Tober is bevestigd nu. Tof! Kan niet wachten!
Zit ik eigenlijk ook op te wachten.quote:
French of Saundersquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:41 schreef Matness het volgende:
Ik heb nog geen masturbeermoment gehad trouwens. Bij de TMF-awards heb ik dat altijd wel
Maar daar hebben ze ook altijd lekkerdere wijven....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:41 schreef Matness het volgende:
Ik heb nog geen masturbeermoment gehad trouwens. Bij de TMF-awards heb ik dat altijd wel
Ik dus ook.. en als we bbc lurken dan heb ik op mijn walkmen radio 3.. dan weetje precies wat er op tv is enzo op 3quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:41 schreef Tokay het volgende:
Ik switch steeds tussen BBC1 en Ned.3.![]()
Sting was goed! Die immense portretten van de 8 op de achtergrond...![]()
nee heequote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef Matness het volgende:
Oke, ik ga me even aftrekken op Mariah. Tot zo
haalt ze nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:42 schreef stephanie_xx het volgende:
ben benieuwd of mariah de hoge noten zuiver haalt![]()
ik ken 't nummer nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef Tokay het volgende:
Mariah Carey...
Mmmmmm, ben benieuwd.
Ah, ze opent met een goed nummer!![]()
klaar?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef Matness het volgende:
Oke, ik ga me even aftrekken op Mariah. Tot zo
Nemen? Als in ...?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef el_bario het volgende:
jaaa, ik neem d'r echt al een stuk serieuser
Jij had het toch over een nieuwe styliste ofzo. Aangezien je ook LIF-mod ben zijn we - ben ik - benieuwd naar je mening.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef schatje het volgende:
OMG.
Willen we dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén veter lostrekken en het pakje valt zo open.
dat kan nu hequote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
Make it happen, een van haar eerstelaatste hits! Echt leuk!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef el_bario het volgende:
jaaa, ik neem d'r echt al een stuk serieuser
Ik heb er gewoon geen woorden voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Jij had het toch over een nieuwe styliste ofzo. Aangezien je ook LIF-mod ben zijn we - ben ik - benieuwd naar je mening.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:46 schreef Matness het volgende:
Kom op, zo slecht is dit niet. Dido was erger,
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze heeft duidelijk met botox gespoten
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:47 schreef Harry_Sack het volgende:
ik zou het nog best ongelooflijk op Mariah kunnen eigenlijk![]()
Moet ze wel der smoel dicht houdenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:47 schreef Harry_Sack het volgende:
ik zou het nog best ongelooflijk op Mariah kunnen eigenlijk![]()
Dus toch Michael Jacksonquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:47 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[afbeelding]
Tja, dat is dan onze MG, mensen!
De MG?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:47 schreef Matness het volgende:
Liever Mariah dan die slet van een J-lo.
Give in to mequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:48 schreef Elusive het volgende:
special guest, ik hoop op motherfucking slash en MJ
Ach, in ieder geval blijven de rappers ons bespaard deze keer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:46 schreef Jane het volgende:
Qua zingen valt ze me mee, idd... maar ja, als je niet veel verwacht...
Slaapverwekkende muziek blijft het sowieso.
wacht maar tot je I had a vision of love hebt gehoord, dan bral je wel andersquote:
Echt wel, ze zingt een stuk beter dan Dido.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval blijven de rappers ons bespaard deze keer.
Dat is wel een goed nummer ja. Sowieso d'r nummers uit d'r begintijd. Latere periode is kutmuziek.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wacht maar tot je I had a vision of love hebt gehoord, dan bral je wel anders
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:49 schreef Matness het volgende:
Is dat Lil Bow Wow?
Hero toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
heroes
Ja, daarna zwierven er alleen maar grootgeschapen negers omheenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat is wel een goed nummer ja. Sowieso d'r nummers uit d'r begintijd. Latere periode is kutmuziek.
Neuqte Mariah Carey niet met Tommy Mottola, de baas van Sony Music?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:47 schreef Matness het volgende:
Liever Mariah dan die slet van een J-lo.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef roxxe het volgende:
sneeuwzwartje en de 40 dwergen ?
Ja, maar dat is dit nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef erikh het volgende:
Oh ja, Mariah Carey heeft ook ooit goede nummers gemaakt, was het helemaal vergeten
http://www.makepovertyhistory.orgquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef Shirley het volgende:
Waar is dat witte bandje nu weer voor? Help Mariah for New Boobs?
Ja, maar ze was dan nog tenminste getrouwd met mquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Neuqte Mariah Carey niet met Tommy Mottola, de baas van Sony Music?
Ja, in the remix enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, daarna zwierven er alleen maar grootgeschapen negers omheen![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:51 schreef Seborik het volgende:
Van alle coke die Mariah Carry gesnoven heeft, kun je een Afrikaans land kopen. Wie biedt meer?
Ik in ieder geval niet. Alhoewel Mariah Carey me totaal niet kan boeien, schaal ik Velvet Revolver nog lager in.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef JeroenV het volgende:
Kijkt er dan niemand naar Velvet Revolver?
Wat een dramaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef JeroenV het volgende:
Kijkt er dan niemand naar Velvet Revolver?
dat mens is ook achter in de 60 hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:51 schreef Toeps het volgende:
Alle hoge nootjes zijn vervangen voor lage.
The Girl in the Café?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:52 schreef the_disheaver het volgende:
Goede film op Belgie 2 nu!
*was eerst op nederland 3, gaat ook over g8!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:52 schreef erikh het volgende:
[..]
Is dat nou hetzelfde bandje als die van The One campaign?
www.one.org hoort er bij jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:52 schreef erikh het volgende:
[..]
Is dat nou hetzelfde bandje als die van The One campaign?
Ruk zequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Aan de zijkant van jurkje te zien heeft ze er niet zoveel onder aan.
En ik zei nou wel dat ik niet dol was op Mariah, maar Hero heb ik altijd wel bijzonder gevonden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:51 schreef Tokay het volgende:
Best wel okay, die Mariah. Lief mens.
En ze kan zeker zingen, Murray.
Voor een carrièreboost inderdaad. Toen ze bekend was, trok ze haar eigen pad. Met fantastische resultaten, zoals de Razzy-winner Glitter en heel veel hitsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:51 schreef Matness het volgende:
[..]
Ja, maar ze was dan nog tenminste getrouwd met m
volgens mij via www.makepovertyhistory.org en www.one.orgquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:53 schreef erikh het volgende:
[..]
Waar kun je die in nederland bestellen dan? Dat bandje zou ik dan serieus nog wel dragen
*zapt naar NL 3*quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Alicia Keys nu op 3.
Thanxquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:53 schreef DJ_Jazzy_Jeff het volgende:
@ Roel_Jewel: Tweede nummer van Sting was trouwens "Driven To Tears" van het album "Zenyatta Mondatta".
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef bolivian het volgende:
Zo, flessie Afrikaanse wijn dan maar,.
Doe ik ook wat goeds.
Super, maar volgens mij is ze verkouden.. (serieus)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Nokia3310 het volgende:
Alecia zingt, zoals altijd, super
Dát zou pas cool zijn!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef bluzh het volgende:
Ik denk dat de MG bestaat uit Robbie en Take That.....
Dit vind ik wel erg mooi. Wordt vast Radio 2 Paradeplaat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Jane het volgende:
Nog een nummer?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef bluzh het volgende:
Ow nee...ken het van de cd van Borisquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Shirley het volgende:
Van wie is dat nummer nou orgineel die Alicia Keyts zingt?
Jepz!quote:
en lijfquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Toad het volgende:
[..]
*zapt naar NL 3*
Ze heeft een dikke laag make up op d'r gwzicht, maar mensen wat een stem heeft ze...
Eensch met beide punten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Seborik het volgende:
Ik mis alleen David Bowie héél erg op deze Live 8. Madonna vond ik daarstraks echt geweldig trouwens.
Gelijk heeft ze.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:55 schreef schatje het volgende:
Meteen even je nieuwe plaat promoten.
Dat zou ook wel gaaf zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef bluzh het volgende:
ik denk niet dat Robbie dat wil//quote:
Ach, ik weet niet meer wie het was, maar ik heb ook nog iemand horen roepen dat ze het nummer/album niet mochten downloaden, maar in de winkel moesten kopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:55 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:55 schreef schatje het volgende:
Ach ja, destijds heeft The Who hun ruzie ook bijgelegd voor Live Aid.quote:
Will Smithquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:57 schreef Murray het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet meer wie het was, maar ik heb ook nog iemand horen roepen dat ze het nummer/album niet mochten downloaden, maar in de winkel moesten kopen.
Welles!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Aan de zijkant van jurkje te zien heeft ze er niet zoveel onder aan.
Nee Robbie Williams tochquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:58 schreef qu63 het volgende:
nu Roxy Music!
"Hello, I'll kill all the G8-leaders if they don't make poverty history."quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:57 schreef Matness het volgende:
Misschien is Bin Laden wel de MG
Oh, klopt idd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:58 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Will Smith
(hoorde volgens mij bij de tekst btw)
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:58 schreef Toad het volgende:
LOL @ BBC presentator
ik denk dat ie op het podium zou staan, en niet bij de bbc in zo'n hokjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:59 schreef roxxe het volgende:
ah de mistery guest
Chris martin, Will Smithquote:Geen andere artiest horen zeggen: "this is my new single".
Luther Vandross kunnen we helaas van het lijstje schrappenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:02 schreef qu63 het volgende:
James Brown zou nog kunnen!
Love ist der drug moet zeker nog komen? hehehequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
Ah, dit kostuum van Jonathan Ross doet minder pijn aan mijn ogen!![]()
Oeh, Bryan Ferry op Ned.3
Zou hij zijn haar verven?![]()
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:03 schreef erikh het volgende:
[..]
Luther Vandross kunnen we helaas van het lijstje schrappen
Op de achtergrond bij London daarnet. een live teller van de hoeveelheid mensen die hebben getekend op live8live.com. ging behoorlijk rapidoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |