en lijfquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Toad het volgende:
[..]
*zapt naar NL 3*
Ze heeft een dikke laag make up op d'r gwzicht, maar mensen wat een stem heeft ze...
Eensch met beide punten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Seborik het volgende:
Ik mis alleen David Bowie héél erg op deze Live 8. Madonna vond ik daarstraks echt geweldig trouwens.
Gelijk heeft ze.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:55 schreef schatje het volgende:
Meteen even je nieuwe plaat promoten.
Dat zou ook wel gaaf zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef bluzh het volgende:
Ik denk dat de MG bestaat uit Robbie en Take That.....
ik denk niet dat Robbie dat wil//quote:
Ach, ik weet niet meer wie het was, maar ik heb ook nog iemand horen roepen dat ze het nummer/album niet mochten downloaden, maar in de winkel moesten kopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:55 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:55 schreef schatje het volgende:
Ach ja, destijds heeft The Who hun ruzie ook bijgelegd voor Live Aid.quote:
Will Smithquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:57 schreef Murray het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet meer wie het was, maar ik heb ook nog iemand horen roepen dat ze het nummer/album niet mochten downloaden, maar in de winkel moesten kopen.
Welles!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Aan de zijkant van jurkje te zien heeft ze er niet zoveel onder aan.
Nee Robbie Williams tochquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:58 schreef qu63 het volgende:
nu Roxy Music!
"Hello, I'll kill all the G8-leaders if they don't make poverty history."quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:57 schreef Matness het volgende:
Misschien is Bin Laden wel de MG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |