Ach ja, destijds heeft The Who hun ruzie ook bijgelegd voor Live Aid.quote:
Will Smithquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:57 schreef Murray het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet meer wie het was, maar ik heb ook nog iemand horen roepen dat ze het nummer/album niet mochten downloaden, maar in de winkel moesten kopen.
Welles!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Aan de zijkant van jurkje te zien heeft ze er niet zoveel onder aan.
Nee Robbie Williams tochquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:58 schreef qu63 het volgende:
nu Roxy Music!
"Hello, I'll kill all the G8-leaders if they don't make poverty history."quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:57 schreef Matness het volgende:
Misschien is Bin Laden wel de MG
Oh, klopt idd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:58 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Will Smith
(hoorde volgens mij bij de tekst btw)
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:58 schreef Toad het volgende:
LOL @ BBC presentator
ik denk dat ie op het podium zou staan, en niet bij de bbc in zo'n hokjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:59 schreef roxxe het volgende:
ah de mistery guest
Chris martin, Will Smithquote:Geen andere artiest horen zeggen: "this is my new single".
Luther Vandross kunnen we helaas van het lijstje schrappenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:02 schreef qu63 het volgende:
James Brown zou nog kunnen!
Love ist der drug moet zeker nog komen? hehehequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
Ah, dit kostuum van Jonathan Ross doet minder pijn aan mijn ogen!![]()
Oeh, Bryan Ferry op Ned.3
Zou hij zijn haar verven?![]()
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:03 schreef erikh het volgende:
[..]
Luther Vandross kunnen we helaas van het lijstje schrappen
Op de achtergrond bij London daarnet. een live teller van de hoeveelheid mensen die hebben getekend op live8live.com. ging behoorlijk rapidoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |