www.one.org hoort er bij jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:52 schreef erikh het volgende:
[..]
Is dat nou hetzelfde bandje als die van The One campaign?
Ruk zequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Aan de zijkant van jurkje te zien heeft ze er niet zoveel onder aan.
En ik zei nou wel dat ik niet dol was op Mariah, maar Hero heb ik altijd wel bijzonder gevonden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:51 schreef Tokay het volgende:
Best wel okay, die Mariah. Lief mens.
En ze kan zeker zingen, Murray.
Voor een carrièreboost inderdaad. Toen ze bekend was, trok ze haar eigen pad. Met fantastische resultaten, zoals de Razzy-winner Glitter en heel veel hitsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:51 schreef Matness het volgende:
[..]
Ja, maar ze was dan nog tenminste getrouwd met m
volgens mij via www.makepovertyhistory.org en www.one.orgquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:53 schreef erikh het volgende:
[..]
Waar kun je die in nederland bestellen dan? Dat bandje zou ik dan serieus nog wel dragen
*zapt naar NL 3*quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Alicia Keys nu op 3.
Thanxquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:53 schreef DJ_Jazzy_Jeff het volgende:
@ Roel_Jewel: Tweede nummer van Sting was trouwens "Driven To Tears" van het album "Zenyatta Mondatta".
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef bolivian het volgende:
Zo, flessie Afrikaanse wijn dan maar,.
Doe ik ook wat goeds.
Super, maar volgens mij is ze verkouden.. (serieus)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Nokia3310 het volgende:
Alecia zingt, zoals altijd, super
Dát zou pas cool zijn!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef bluzh het volgende:
Ik denk dat de MG bestaat uit Robbie en Take That.....
Dit vind ik wel erg mooi. Wordt vast Radio 2 Paradeplaat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Jane het volgende:
Nog een nummer?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef bluzh het volgende:
Ik denk dat de MG bestaat uit Robbie en Take That.....
Ow nee...ken het van de cd van Borisquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Shirley het volgende:
Van wie is dat nummer nou orgineel die Alicia Keyts zingt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |