Ja, daarna zwierven er alleen maar grootgeschapen negers omheenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat is wel een goed nummer ja. Sowieso d'r nummers uit d'r begintijd. Latere periode is kutmuziek.
Neuqte Mariah Carey niet met Tommy Mottola, de baas van Sony Music?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:47 schreef Matness het volgende:
Liever Mariah dan die slet van een J-lo.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef roxxe het volgende:
sneeuwzwartje en de 40 dwergen ?
Ja, maar dat is dit nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef erikh het volgende:
Oh ja, Mariah Carey heeft ook ooit goede nummers gemaakt, was het helemaal vergeten
http://www.makepovertyhistory.orgquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef Shirley het volgende:
Waar is dat witte bandje nu weer voor? Help Mariah for New Boobs?
Ja, maar ze was dan nog tenminste getrouwd met mquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Neuqte Mariah Carey niet met Tommy Mottola, de baas van Sony Music?
Ja, in the remix enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, daarna zwierven er alleen maar grootgeschapen negers omheen![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:51 schreef Seborik het volgende:
Van alle coke die Mariah Carry gesnoven heeft, kun je een Afrikaans land kopen. Wie biedt meer?
Ik in ieder geval niet. Alhoewel Mariah Carey me totaal niet kan boeien, schaal ik Velvet Revolver nog lager in.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef JeroenV het volgende:
Kijkt er dan niemand naar Velvet Revolver?
Wat een dramaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:50 schreef JeroenV het volgende:
Kijkt er dan niemand naar Velvet Revolver?
dat mens is ook achter in de 60 hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:51 schreef Toeps het volgende:
Alle hoge nootjes zijn vervangen voor lage.
The Girl in the Café?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:52 schreef the_disheaver het volgende:
Goede film op Belgie 2 nu!
*was eerst op nederland 3, gaat ook over g8!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:52 schreef erikh het volgende:
[..]
Is dat nou hetzelfde bandje als die van The One campaign?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |