zekers, al is dat ook best nichterigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:38 schreef roxxe het volgende:
roxy music rouleert
Dat was zo'n andere knuppel toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:38 schreef Harry_Sack het volgende:
wat moet die leuter van een Jay-Z nou weer op 3.. Hij was toch dood, blijf dan gewoon dood
aol.com en dan muziekquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:38 schreef kruimel_20 het volgende:
Kan ik ergens een stream kijken?
Dat was Eazy E.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:38 schreef Harry_Sack het volgende:
wat moet die leuter van een Jay-Z nou weer op 3.. Hij was toch dood, blijf dan gewoon dood
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:38 schreef kruimel_20 het volgende:
Kan ik ergens een stream kijken?
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:39 schreef SlamD het volgende:
Zei Jonathan Ross nou 'The Who' in het lijstje met nog te komen optredens?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:39 schreef qu63 het volgende:
linkin park toch op 3?
wiesda?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
MG is Ronnie Tober overigens. Hoor ik net.
Volgens mij bedoelt hij dat Jay-Z in zijn laatste clip doodgeschoten werd, en voortaan door zou gaan als Sean Carter ofzo...quote:
het is jay-z maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:38 schreef Matness het volgende:
Weer een boze neger op Ned 3.
Nou, misschien mis je niks, maar BBC is iig live vanuit Londen. En daar komen de mensen die je noemt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:39 schreef Shirley het volgende:
Mis ik wat als ik op 3 kijk? Omdat ik iedereen over de BBC hoor... maar goed..ik wil enkel nog Robbie Williams en de mystery guest zien...
aan live aidsquote:
Ik zou snel overschakelen naar de BBC. Al is het alleen maar voor Jonathan Ross en de goeie interviewsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:39 schreef Shirley het volgende:
Mis ik wat als ik op 3 kijk? Omdat ik iedereen over de BBC hoor... maar goed..ik wil enkel nog Robbie Williams en de mystery guest zien... Robbie gaat knallen, dat weet ik nu al.
Ik heb al gegokt op de Britse Ronnie Tober: Cliff Richard.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Jup, Ronnie Tober is bevestigd nu. Tof! Kan niet wachten!
Zit ik eigenlijk ook op te wachten.quote:
French of Saundersquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:41 schreef Matness het volgende:
Ik heb nog geen masturbeermoment gehad trouwens. Bij de TMF-awards heb ik dat altijd wel
Maar daar hebben ze ook altijd lekkerdere wijven....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:41 schreef Matness het volgende:
Ik heb nog geen masturbeermoment gehad trouwens. Bij de TMF-awards heb ik dat altijd wel
Ik dus ook.. en als we bbc lurken dan heb ik op mijn walkmen radio 3.. dan weetje precies wat er op tv is enzo op 3quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:41 schreef Tokay het volgende:
Ik switch steeds tussen BBC1 en Ned.3.![]()
Sting was goed! Die immense portretten van de 8 op de achtergrond...![]()
nee heequote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef Matness het volgende:
Oke, ik ga me even aftrekken op Mariah. Tot zo
haalt ze nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:42 schreef stephanie_xx het volgende:
ben benieuwd of mariah de hoge noten zuiver haalt![]()
ik ken 't nummer nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef Tokay het volgende:
Mariah Carey...
Mmmmmm, ben benieuwd.
Ah, ze opent met een goed nummer!![]()
klaar?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef Matness het volgende:
Oke, ik ga me even aftrekken op Mariah. Tot zo
Nemen? Als in ...?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef el_bario het volgende:
jaaa, ik neem d'r echt al een stuk serieuser
Jij had het toch over een nieuwe styliste ofzo. Aangezien je ook LIF-mod ben zijn we - ben ik - benieuwd naar je mening.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:43 schreef schatje het volgende:
OMG.
Willen we dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén veter lostrekken en het pakje valt zo open.
dat kan nu hequote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:45 schreef Tokay het volgende:
Make it happen, een van haar eerstelaatste hits! Echt leuk!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef el_bario het volgende:
jaaa, ik neem d'r echt al een stuk serieuser
Ik heb er gewoon geen woorden voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Jij had het toch over een nieuwe styliste ofzo. Aangezien je ook LIF-mod ben zijn we - ben ik - benieuwd naar je mening.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:46 schreef Matness het volgende:
Kom op, zo slecht is dit niet. Dido was erger,
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze heeft duidelijk met botox gespoten
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:47 schreef Harry_Sack het volgende:
ik zou het nog best ongelooflijk op Mariah kunnen eigenlijk![]()
Moet ze wel der smoel dicht houdenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:47 schreef Harry_Sack het volgende:
ik zou het nog best ongelooflijk op Mariah kunnen eigenlijk![]()
Dus toch Michael Jacksonquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:47 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[afbeelding]
Tja, dat is dan onze MG, mensen!
De MG?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:47 schreef Matness het volgende:
Liever Mariah dan die slet van een J-lo.
Give in to mequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:48 schreef Elusive het volgende:
special guest, ik hoop op motherfucking slash en MJ
Ach, in ieder geval blijven de rappers ons bespaard deze keer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:46 schreef Jane het volgende:
Qua zingen valt ze me mee, idd... maar ja, als je niet veel verwacht...
Slaapverwekkende muziek blijft het sowieso.
wacht maar tot je I had a vision of love hebt gehoord, dan bral je wel andersquote:
Echt wel, ze zingt een stuk beter dan Dido.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval blijven de rappers ons bespaard deze keer.
Dat is wel een goed nummer ja. Sowieso d'r nummers uit d'r begintijd. Latere periode is kutmuziek.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wacht maar tot je I had a vision of love hebt gehoord, dan bral je wel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |