Vooruit, ik swing lekker door op Fransie Bauer!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Noca, mag ik je vriendin ten dans vragen om op deze Bingo FM-kraker te dansen?![]()
Moet dat echtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bloesie ... tune in op http://www.bingofm.nl terwijl je je rechtervoet op geel zet!
Ja dat moet! Shakira kan straks!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet dat echt
We luisteren hier Shakira
Yups, gisteren legaal gedownload.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:09 schreef Eilanden het volgende:
Ja dat moet! Shakira kan straks!
Nieuwe CD van Shakira is trouwens goed!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Noca, mag ik je vriendin ten dans vragen om op deze Bingo FM-kraker te dansen?![]()
Ik ben vorig jaar naar haar concert in Antwerpen geweest ... ook erg goedquote:
Zeg, zeg, wij waren nog niet uitgedanst, ja?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mag ik deze dans van u Mevrouw Bloesie?
Oepsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zeg, zeg, wij waren nog niet uitgedanst, ja?
Ik vind het ook zomaar goedquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:12 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben vorig jaar naar haar concert in Antwerpen geweest ... ook erg goedVeel meer rock dan je op TV ziet bij haar optredens
Ow dat wordt me dan toch een feestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:15 schreef Eilanden het volgende:
We moeten gewoon een keer een meet organiseren tijdens het Smartlappenfestival in Utrecht!![]()
![]()
En vraag nooit waarom, dat is hem om het even!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow dat wordt me dan toch een feets![]()
Een goeie vriend die heb je voor het leven
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:15 schreef Eilanden het volgende:
We moeten gewoon een keer een meet organiseren tijdens het Smartlappenfestival in Utrecht!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:17 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje ook wij liggen op 1 lijn vandaag
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heb ik met mijn toenmalige theaterkoor al gestaan![]()
Optreden Golfer/Bluezz :
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heb ik met mijn toenmalige theaterkoor al gestaan![]()
Het kleed ligt er al een tijdjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Graag!
Oh en ik kwam een filmpje van mezelf tegen
[afbeelding]
Rol het kleed maar uit ailantsie
Waar is onze rubbertwistert?
L-e-z-e-n weiffie!quote:
Ja en je voet staat in de weg, want mijn bal neemt bijna dat hele vlak in!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het kleed ligt er al een tijdjeIk heb mijn rechtervoet op rood, terwijl Noca zijn rechterbal ook op rood heeft!
Voorbereiding: ik stel voor dat elk weekend in dit gezellig café te doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
L-e-z-e-n weiffie!
Voor de mensen die zich nu al op en top willen voorbereiden op volgend jaar alvast de data: Het Smartlappenfestival 2005 wordt gehouden van 18 t/m 20 november. Veel voorpret alvast.
Ohhhquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
L-e-z-e-n weiffie!
Voor de mensen die zich nu al op en top willen voorbereiden op volgend jaar alvast de data: Het Smartlappenfestival 2005 wordt gehouden van 18 t/m 20 november. Veel voorpret alvast.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja en je voet staat in de weg, want mij bal neemt bijna dat hele vlak in!
Nope... maar eigenlijk wel een ietsiepietsie nieuwsgierigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ohhh
Ben je er wel eens geweess ailan?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Blauwe ballen zijn veel pijnlijker!![]()
Dat was nog in de tijd echt leuk, dat de Bleuzzroute er was...alleen... toen kwam het bluezfestival, en het conflict en..... weg gezelligheidquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Wat jammer is Bloesie, is dat het Bluezzfestival zo naar de klote is gegaan. Vroeger was het altijd waanzinnig druk, maar ook waanzinnig gezellig!
Er is niemand die zo van me houdt als jijhijhijhijhijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:28 schreef Eilanden het volgende:
Kom op dansen ..... Paul de Leeuw gaat los!
Blues is niet echt mijn favoriete muziekstijl, maar de route was gewoon erg leuk, maar door dat conflict hebben ze het gewoon naar de klote geholpenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd echt leuk, dat de Bleuzzroute er was...alleen... toen kwam het bluezfestival, en het conflict en..... weg gezelligheid
Erg he
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:29 schreef clauwheee het volgende:
Er is niemand die zo van me houdt als jijhijhijhijhij
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:29 schreef Eilanden het volgende:
Blues is niet echt mijn favoriete muziekstijl, maar de route was gewoon erg leuk, maar door dat conflict hebben ze het gewoon naar de klote geholpen
Nietus!!! Maarre ik ben al weg, ik verkas wel naar geel.quote:
Maar Bluezzie, ik meen altijd wat ik zeg/zingquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, lekker dan
Ik was in vervoering clau
Waar moet ik dan mijn linkerbal plaatsen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nietus!!! Maarre ik ben al weg, ik verkas wel naar geel.
Met je zee tot aan de horizonquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:31 schreef Eilanden het volgende:
Moooooooooooooooooi Volendam!
[afbeelding]
Tja dat wordt moeilijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar moet ik dan mijn linkerbal plaatsen?![]()
* clauwheee met Bluezz meekruiptquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Clau dat geel is te klein voor ze
We verkassen naar rood
* Eilanden heeft niets tegen een tiet op zijn voetquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Clau dat geel is te klein voor ze
We verkassen naar rood
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:33 schreef Eilanden het volgende:
Laaaaaaaaaaaaaaat me toch niet alleen
Sloop die muren om me heen!
Intunen op Bingo FM Vaduz!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen is helemaal los, tijd om weer even om de hoek te kijken.![]()
quote:
Heeee Ana zong over jouquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen is helemaal los, tijd om weer even om de hoek te kijken.![]()
Oe klinkt goed, beetje apres ski achtig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Intunen op Bingo FM Vaduz!
http://www.bingofm.nl
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeee Ana zong over jou
We hadden het nog ff over je naamecht!
twistenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:28 schreef clauwheee het volgende:
Ja! Eendje! Mee twisten jij!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:37 schreef Eilanden het volgende:
Yessssssssssssssssssss ............... voetjes van de vloer!
[afbeelding]
Ze zei steeds: the next Fadus are....quote:
Ik speel doedelzak op mijn ballenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met Noca
Gigantische ballen EN een doedelzak?![]()
Dan zit je dus in bloomingdale het over jou te hebbenquote:
Mên, ik had daar bij moeten zijn. Ik had nog zo gezegd dat ze het niet perse over mij hoefde te hebben. Heeft ze het wel gedaan...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan zit je dus in bloomingdale het over jou te hebben
Ze zingt over Vaduz, ons konijn, zou zij ook een holletje hebben ? en ga zo maar door![]()
Dan slaan m'n hakken klakkers reken maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:43 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben de taaaaaaaaaaaaaaaaaaapper van de Nassaulaan
Maar uiteraard niets vergeleken met Nico Haak.... de tapper van de Nassaulaaaaaaaaaaaaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:44 schreef Againzender het volgende:
Zo, die James Brown weet nog steeds een leuk showtje neer te zetten zag ik net op de BBC
Ik las wel iets over een ouwe man die het nog maar een half uurtje uit houdtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:44 schreef Againzender het volgende:
Zo, die James Brown weet nog steeds een leuk showtje neer te zetten zag ik net op de BBC
het was ook maar een krappe 10 minuetn nu, maar Joss Stone was ook te gast, en die werd even gevraagd mee te zingen, best leukquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las wel iets over een ouwe man die het nog maar een half uurtje uit houdt
Wij gaan Maggie kijken.... Jij doet Axeltje he
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:47 schreef clauwheee het volgende:
Jij, jij bent de zin van mijn bestaan
Er is niets waar ik meer om zou geven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:47 schreef clauwheee het volgende:
Jij, jij bent de zin van mijn bestaan
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef Suijk het volgende:
WTF is hier aan de hand?
ja dat vraag ik me ook een beetje af, je moet er denk k vanaf t begin bij zijn geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef Suijk het volgende:
WTF is hier aan de hand?
Nee hoor, partycrashen is makkelijk!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook een beetje af, je moet er denk k vanaf t begin bij zijn geweest
nieuwe icoontjes?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:54 schreef Suijk het volgende:
Waar komen al die nieuwe icoontjes vandaan?
En bingofm klinkt heel fout.
Cool.
Je mond vielquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:54 schreef Suijk het volgende:
Waar komen al die nieuwe icoontjes vandaan?
En bingofm klinkt heel fout.
Cool.
Scroll eens door de vorige paginaquote:
k zie alleen nieuwe smilies die denk k van http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/smilies2.htm komenquote:
Ja, die kleine gezichtjes, zeg maar.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:05 schreef Eilanden het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ok, deal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:13 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt zijn bed in!
Slaapzzzzzzzzzzze iedereen!
Clau, volgende keer mag jij het radiostation weer uitkiezen![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ok, deal.
Slaap lekker Eilandje
* clauwheee gaat ook met Nocaatje mee
[afbeelding]
nee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen ervandoor,
oei spannendquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
Suijk,ik zie net dat ik jou de 22 Augustus ga ontmoeten
Ah, heb het programma nog niet gezien, weet alleen dat 'we' eerst thuis moeten tegen Veendam, waar heb je het complete programma?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
Suijk,ik zie net dat ik jou 22 Augustus ga ontmoeten
Alleen dat van onsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, heb het programma nog niet gezien, weet alleen dat 'we' eerst thuis moeten tegen Veendam, waar heb je het complete programma?
Ik zocht er al naar, maar het stond er nog niet op, op knvb.nl ook alleen maar eredivisie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen dat van ons![]()
Van Omniworld zal wel op hun site staan lijkt mij,de 3e wedstrijd gaan we al maar "jullie"toe
Straks zijn er echt meer uit-supporters dan thuis supporters...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Blijf maar thuis als WIJ op bezoeken komen,dat leg je af![]()
-de baan opkomen en hard beginnen te lachen en dan zeggen "o moet ik tegen jou"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga ook maar slapen
Morgenochtend tennissen, om half 10, tegen een bloedfanatiek kereltje van 15 die met zn ouders langs de baan gaat zitten![]()
Iemand nog intimidatietips? Ikzelf dacht aan;
- met 2 bier de baan op, vragen offie er ook een wil en na een nee ze allebei achterover tikken en zeggen; Ik ben wel warm, beginnen maar
- Tijdens het inspelen kutballen spelen zodat hij er niet lekker inkomt
- Eerste 3 ballen snoeihard vol doorhalen op hem
- Te laat komen en zeggen; ja, het was vanochtend 7 uur, ik had nog wat in te halen
Meer suggesties?
-Tennis is een mannensport dus opzouten jij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
-de baan opkomen en hard beginnen te lachen en dan zeggen "o moet ik tegen jou"
-spelregels gaan uitleggen
Het gaat wonderbaarlijk genoeg nog steeds goedquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:41 schreef Suijk het volgende:
Gewoon van 'em winnen, dat werkt het beste.
Hoe is het met je toekomstige ex, boez?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,ik ga plat,moet om 07.00 in Brussel staan dus de groeten
Net als bij een dubbele fout; Ach, sla nog maar een keer hoor, jij kan er zelf ook niks aan doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
-zeg als hij tussen de tramrails slaat dat dat alleen bij dubbel mag en laat hem het punt opnieuw spelen
-lach keihard als hij smasht
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Net als bij een dubbele fout; Ach, sla nog maar een keer hoor, jij kan er zelf ook niks aan doen
Wat ook wel es lachen is, vooral met ouders langs de baan, als hij boos wordt zelf de Hewitt uit gaan hangen: YEAH, COME ON
Schiet me te binnen, onze beste man van onze club, nr 200 van Nederland, op een A-toernooi tegen een gast die veel beter was (nr 40 of zo) na 2 ballen inspelen:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of na t inspelen vragen of hij nog ff door wil oefenen, misschien dat t dan nog spannend kan worden
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Schiet me te binnen, onze beste man van onze club, nr 200 van Nederland, op een A-toernooi tegen een gast die veel beter was (nr 40 of zo) na 2 ballen inspelen:
Beginnen dan maar, maken we het af, win ik en kunnen we aan het bier
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:53 schreef Suijk het volgende:
Bij het handjes schudden, hem voorstellen een set voorsprong te geven, dan lijkt het alsof het toch nog spannend is geweest.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:56 schreef Suijk het volgende:
Je blinddoek omdoen bij het betreden van de baan.
Genoeg inspiratie Boez?
Jeetje, nog steeds goed?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Overigens, die vraag over die toekomstige ex enzo heb ik ook beantwoord, stukkie naar boven
of beter; post een fotoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jeetje, nog steeds goed?
Beschrijf haar eens een beetje?
Schopje Shownotimportant.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:57 schreef popolon het volgende:
Brad Pitt en Jennifer Aniston uit elkaar
Poporazzi.
Wereldnieuws joh, Jennifer heeft een nieuwe liefdequote:
Blond haar, in een lieftallig staartje ... bruine ogen, 1.74 denk ik zo ongeveer, ontzettend lenigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jeetje, nog steeds goed?
Beschrijf haar eens een beetje?
Dikke jetsers?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Blond haar, in een lieftallig staartje ... bruine ogen, 1.74 denk ik zo ongeveer, ontzettend lenigspontaan, aardig, lief enzo
![]()
Wat is dikquote:
Kut ja, tennis ... ik moet ook maar eens slapenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:06 schreef rubbereend het volgende:
nu ga k echt slapenveel suc6 met tennissen Boez
Wie vind je mooier dan wie? Merdeces? Ana?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Buijkje, ik vind merdeces mooier dan Ana.
Dat mag he.
Mooi zo!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:14 schreef Suijk het volgende:
Iedereen weg?
Dan doe ik de gordijnen dicht en schuif de stoelen aan.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:12 schreef Suijk het volgende:
Trouwens vanaf morgen weer iedere dag NOS radio Tour de France! Dan krijg ik echt een vakantiegevoel!
Goed bezig. Wish me nog ff luck, ik heb 2 opties:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:55 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen
ZO bijna een Hools gemist
Succes dan maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Goed bezig. Wish me nog ff luck, ik heb 2 opties:
- Of ik tik dat kutkind zoek
- Of hij doet dat bij mij, wat meer waarschijnlijk is
Ik wil er wel iets van mee krijgen, weet iemand hoe laat Pink Floyd begint ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:17 schreef pfaf het volgende:
Iedereen klaar om van 15.00 tot 01:00 Liveaid te kijken?
Afsluiter.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil er wel iets van mee krijgen, weet iemand hoe laat Pink Floyd begint ?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:18 schreef clauwheee het volgende:
Ach, het is weekend:
Een lekkere Franse appeltaart dan maar?
[afbeelding]
Ik dacht dat Londen tot 21.30 zou duren ?quote:
van 14:00 tot 2.00 op 3FMquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:17 schreef pfaf het volgende:
Iedereen klaar om van 15.00 tot 01:00 Liveaid te kijken?
http://www.live8live.nl/page/radiotv/ Staat het minuut voor minuut, ik heb m'n lijstje ook al klaar, alleen Placebo is nog een twijfelgevalletje met die tijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:23 schreef Eilanden het volgende:
Waar haal je trouwens die tijden vandaan Pfaf?
Ja, maar dan wordt het niet uitgezonden in NL, misschien de BBC trouwens wel, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Londen tot 21.30 zou duren ?
teminste volgens http://www.live8live.com/theconcerts/index.shtml
Zie er alleen geen tijden/programma bij staan.
Was het maar zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Suijk het volgende:
Live8 is nu al bezig in Tokyo maar daar krijgen wij niks van mee? Of zijn dat allemaal plaatselijke Japanse bandjes?
Placebo is het wachten waardquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
http://www.live8live.nl/page/radiotv/ Staat het minuut voor minuut, ik heb m'n lijstje ook al klaar, alleen Placebo is nog een twijfelgevalletje met die tijd.
17:36:10 Brian Wilson Berlijn
21:40:00 Shakira Parijs
0:23:20 Placebo Parijs
Oke, dat had ik dan verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het niet uitgezonden in NL, misschien de BBC trouwens wel, dat weet ik niet.
quote:OM wil voetbalvandalen oppaken via opsporingsprogramma's
Het openbaar ministerie wil de oproerkraaiers van de voetbalrellen in Kerkrade dinsdag achterhalen met hulp van landelijke opsporingsprogramma's.
Ook gaat de politie de videobeelden bekijken uit het Roda-stadion en van de tankstations die werden geplunderd. Volgens hoofdofficier Jacques van Eck van Justitie in Maastricht is het gedrag van de Marokko-supporters onacceptabel. Uit onvrede over de uitslag van de WK Onder 20-wedstrijd richtte een aantal boze Marokkanen vernielingen aan in en rond het stadion in Kerkrade. Ook hielden ze huis bij tankstations langs de autowegen in de buurt.
L1
En Duitsland...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:38 schreef Eilanden het volgende:
En dan moet je nog maar afwachten of ze allemaal uit Nederland komen.. volgens mij kwam er ook een hele behoorlijke hoeveelheid uit Belgie en Frankrijk
ga je met de marokkanen meevechten ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:39 schreef Eilanden het volgende:
Ik ga trouwens wel ontzettend veel missen van Live8![]()
* Eilanden heeft kaarten voor 3/4e plaats en finale WK-20
Ja, want ik heb zo ontzettend veel tegen Brazilianenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga je met de marokkanen meevechten ?
Eilanden vandaag in actie in de Galgenwaard:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga je met de marokkanen meevechten ?
In Londen is het erg druk inderdaad dit weekeinde. Live8, Wimbledon, Gay pride, cricket...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef SCH het volgende:
Wauw, dit wordt een mooi dagje. Wimbledon, tennis, voetbal en live8
wie interesse heeft, er staat weer een nieuwe column van mij op de FP
Dat doej zo evenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eilanden vandaag in actie in de Galgenwaard:
[afbeelding]
Jij bent Michel?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef SCH het volgende:
Wauw, dit wordt een mooi dagje. Wimbledon, tennis, voetbal en live8
wie interesse heeft, er staat weer een nieuwe column van mij op de FP
je kunt ook zo'n ding submittenquote:
Je bent een beetje dom geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aah, dom. Ik ging er met de muis over en zag Sebbo's naam, niet aan een submit gedacht.
Ik ben wel vaste columnist maar ben meteen weer uit de crew geflikkerd dus Seborik plaatst ze altijd, voor iedereen een prettige oplossingquote:
Met een goed onderwerp en een OP / column met meer dan 50 woorden, kun je zelfs op Fok! interessante discussies voeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:03 schreef Suijk het volgende:
Goede column en wat een FP onwaardige reacties daaronder zeg...
Blijkbaar posten daar ook mensenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:03 schreef Suijk het volgende:
Goede column en wat een FP onwaardige reacties daaronder zeg...
en ik jou weer zie klinkt een symfoniequote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt
Wat voor zender heb je nu opstaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt
geheime zenderquote:
Ik zal binnenkort wel weer eens schrijven dat moslims roeleren, staan er zo 100 reactiesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:06 schreef Suijk het volgende:
De mensen die standaard reageren op allerlei nieuwsberichten waren al snel afgehaakt bij het lezen van de column denk ik.
Klinkt goed, hebben we gisteren vast wel gehoord, BingoFM had gisteren alleen maar krakers.quote:
Gisteren diep triest in de feesttent bij ons. Was leuk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt goed, hebben we gisteren vast wel gehoord, BingoFM had gisteren alleen maar krakers.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
en ik als ik jou zo zie klinkt een symfonie
Diep Triestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gisteren diep triest in de feesttent bij ons. Was leuk.
Ja was leuke maakte er een leuk feestje vanquote:
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]Dat had ik eerst maar was er niet zeker van
Wat ga je er mee doen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:16 schreef rubbereend het volgende:oi
net op de plaatselijke rommelmarkt geweest, een grote knuffel gekocht die vanavond waarschijnlijk alweer in stukken ligt
Niets moet, alles kan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:17 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wat ga je er mee doen?
Je geslachtsdeel moet er niet in he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |