Wat is dikquote:
Kut ja, tennis ... ik moet ook maar eens slapenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:06 schreef rubbereend het volgende:
nu ga k echt slapenveel suc6 met tennissen Boez
Wie vind je mooier dan wie? Merdeces? Ana?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Buijkje, ik vind merdeces mooier dan Ana.
Dat mag he.
Mooi zo!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:14 schreef Suijk het volgende:
Iedereen weg?
Dan doe ik de gordijnen dicht en schuif de stoelen aan.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:12 schreef Suijk het volgende:
Trouwens vanaf morgen weer iedere dag NOS radio Tour de France! Dan krijg ik echt een vakantiegevoel!
Goed bezig. Wish me nog ff luck, ik heb 2 opties:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:55 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen
ZO bijna een Hools gemist
Succes dan maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Goed bezig. Wish me nog ff luck, ik heb 2 opties:
- Of ik tik dat kutkind zoek
- Of hij doet dat bij mij, wat meer waarschijnlijk is
Ik wil er wel iets van mee krijgen, weet iemand hoe laat Pink Floyd begint ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:17 schreef pfaf het volgende:
Iedereen klaar om van 15.00 tot 01:00 Liveaid te kijken?
Afsluiter.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil er wel iets van mee krijgen, weet iemand hoe laat Pink Floyd begint ?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:18 schreef clauwheee het volgende:
Ach, het is weekend:
Een lekkere Franse appeltaart dan maar?
[afbeelding]
Ik dacht dat Londen tot 21.30 zou duren ?quote:
van 14:00 tot 2.00 op 3FMquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:17 schreef pfaf het volgende:
Iedereen klaar om van 15.00 tot 01:00 Liveaid te kijken?
http://www.live8live.nl/page/radiotv/ Staat het minuut voor minuut, ik heb m'n lijstje ook al klaar, alleen Placebo is nog een twijfelgevalletje met die tijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:23 schreef Eilanden het volgende:
Waar haal je trouwens die tijden vandaan Pfaf?
Ja, maar dan wordt het niet uitgezonden in NL, misschien de BBC trouwens wel, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Londen tot 21.30 zou duren ?
teminste volgens http://www.live8live.com/theconcerts/index.shtml
Zie er alleen geen tijden/programma bij staan.
Was het maar zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Suijk het volgende:
Live8 is nu al bezig in Tokyo maar daar krijgen wij niks van mee? Of zijn dat allemaal plaatselijke Japanse bandjes?
Placebo is het wachten waardquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
http://www.live8live.nl/page/radiotv/ Staat het minuut voor minuut, ik heb m'n lijstje ook al klaar, alleen Placebo is nog een twijfelgevalletje met die tijd.
17:36:10 Brian Wilson Berlijn
21:40:00 Shakira Parijs
0:23:20 Placebo Parijs
Oke, dat had ik dan verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het niet uitgezonden in NL, misschien de BBC trouwens wel, dat weet ik niet.
quote:OM wil voetbalvandalen oppaken via opsporingsprogramma's
Het openbaar ministerie wil de oproerkraaiers van de voetbalrellen in Kerkrade dinsdag achterhalen met hulp van landelijke opsporingsprogramma's.
Ook gaat de politie de videobeelden bekijken uit het Roda-stadion en van de tankstations die werden geplunderd. Volgens hoofdofficier Jacques van Eck van Justitie in Maastricht is het gedrag van de Marokko-supporters onacceptabel. Uit onvrede over de uitslag van de WK Onder 20-wedstrijd richtte een aantal boze Marokkanen vernielingen aan in en rond het stadion in Kerkrade. Ook hielden ze huis bij tankstations langs de autowegen in de buurt.
L1
En Duitsland...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:38 schreef Eilanden het volgende:
En dan moet je nog maar afwachten of ze allemaal uit Nederland komen.. volgens mij kwam er ook een hele behoorlijke hoeveelheid uit Belgie en Frankrijk
ga je met de marokkanen meevechten ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:39 schreef Eilanden het volgende:
Ik ga trouwens wel ontzettend veel missen van Live8![]()
* Eilanden heeft kaarten voor 3/4e plaats en finale WK-20
Ja, want ik heb zo ontzettend veel tegen Brazilianenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga je met de marokkanen meevechten ?
Eilanden vandaag in actie in de Galgenwaard:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga je met de marokkanen meevechten ?
In Londen is het erg druk inderdaad dit weekeinde. Live8, Wimbledon, Gay pride, cricket...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef SCH het volgende:
Wauw, dit wordt een mooi dagje. Wimbledon, tennis, voetbal en live8
wie interesse heeft, er staat weer een nieuwe column van mij op de FP
Dat doej zo evenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eilanden vandaag in actie in de Galgenwaard:
[afbeelding]
Jij bent Michel?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef SCH het volgende:
Wauw, dit wordt een mooi dagje. Wimbledon, tennis, voetbal en live8
wie interesse heeft, er staat weer een nieuwe column van mij op de FP
je kunt ook zo'n ding submittenquote:
Je bent een beetje dom geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aah, dom. Ik ging er met de muis over en zag Sebbo's naam, niet aan een submit gedacht.
Ik ben wel vaste columnist maar ben meteen weer uit de crew geflikkerd dus Seborik plaatst ze altijd, voor iedereen een prettige oplossingquote:
Met een goed onderwerp en een OP / column met meer dan 50 woorden, kun je zelfs op Fok! interessante discussies voeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:03 schreef Suijk het volgende:
Goede column en wat een FP onwaardige reacties daaronder zeg...
Blijkbaar posten daar ook mensenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:03 schreef Suijk het volgende:
Goede column en wat een FP onwaardige reacties daaronder zeg...
en ik jou weer zie klinkt een symfoniequote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt
Wat voor zender heb je nu opstaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt
geheime zenderquote:
Ik zal binnenkort wel weer eens schrijven dat moslims roeleren, staan er zo 100 reactiesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:06 schreef Suijk het volgende:
De mensen die standaard reageren op allerlei nieuwsberichten waren al snel afgehaakt bij het lezen van de column denk ik.
Klinkt goed, hebben we gisteren vast wel gehoord, BingoFM had gisteren alleen maar krakers.quote:
Gisteren diep triest in de feesttent bij ons. Was leuk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt goed, hebben we gisteren vast wel gehoord, BingoFM had gisteren alleen maar krakers.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
en ik als ik jou zo zie klinkt een symfonie
Diep Triestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gisteren diep triest in de feesttent bij ons. Was leuk.
Ja was leuke maakte er een leuk feestje vanquote:
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]Dat had ik eerst maar was er niet zeker van
Wat ga je er mee doen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:16 schreef rubbereend het volgende:oi
net op de plaatselijke rommelmarkt geweest, een grote knuffel gekocht die vanavond waarschijnlijk alweer in stukken ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |