Ik speel doedelzak op mijn ballenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met Noca
Gigantische ballen EN een doedelzak?![]()
Dan zit je dus in bloomingdale het over jou te hebbenquote:
Mên, ik had daar bij moeten zijn. Ik had nog zo gezegd dat ze het niet perse over mij hoefde te hebben. Heeft ze het wel gedaan...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan zit je dus in bloomingdale het over jou te hebben
Ze zingt over Vaduz, ons konijn, zou zij ook een holletje hebben ? en ga zo maar door![]()
Dan slaan m'n hakken klakkers reken maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:43 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben de taaaaaaaaaaaaaaaaaaapper van de Nassaulaan
Maar uiteraard niets vergeleken met Nico Haak.... de tapper van de Nassaulaaaaaaaaaaaaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:44 schreef Againzender het volgende:
Zo, die James Brown weet nog steeds een leuk showtje neer te zetten zag ik net op de BBC
Ik las wel iets over een ouwe man die het nog maar een half uurtje uit houdtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:44 schreef Againzender het volgende:
Zo, die James Brown weet nog steeds een leuk showtje neer te zetten zag ik net op de BBC
het was ook maar een krappe 10 minuetn nu, maar Joss Stone was ook te gast, en die werd even gevraagd mee te zingen, best leukquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las wel iets over een ouwe man die het nog maar een half uurtje uit houdt
Wij gaan Maggie kijken.... Jij doet Axeltje he
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:47 schreef clauwheee het volgende:
Jij, jij bent de zin van mijn bestaan
Er is niets waar ik meer om zou geven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:47 schreef clauwheee het volgende:
Jij, jij bent de zin van mijn bestaan
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef Suijk het volgende:
WTF is hier aan de hand?
ja dat vraag ik me ook een beetje af, je moet er denk k vanaf t begin bij zijn geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef Suijk het volgende:
WTF is hier aan de hand?
Nee hoor, partycrashen is makkelijk!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook een beetje af, je moet er denk k vanaf t begin bij zijn geweest
nieuwe icoontjes?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:54 schreef Suijk het volgende:
Waar komen al die nieuwe icoontjes vandaan?
En bingofm klinkt heel fout.
Cool.
Je mond vielquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:54 schreef Suijk het volgende:
Waar komen al die nieuwe icoontjes vandaan?
En bingofm klinkt heel fout.
Cool.
Scroll eens door de vorige paginaquote:
k zie alleen nieuwe smilies die denk k van http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/smilies2.htm komenquote:
Ja, die kleine gezichtjes, zeg maar.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:05 schreef Eilanden het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ok, deal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:13 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt zijn bed in!
Slaapzzzzzzzzzzze iedereen!
Clau, volgende keer mag jij het radiostation weer uitkiezen![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ok, deal.
Slaap lekker Eilandje
* clauwheee gaat ook met Nocaatje mee
[afbeelding]
nee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen ervandoor,
oei spannendquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
Suijk,ik zie net dat ik jou de 22 Augustus ga ontmoeten
Ah, heb het programma nog niet gezien, weet alleen dat 'we' eerst thuis moeten tegen Veendam, waar heb je het complete programma?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
Suijk,ik zie net dat ik jou 22 Augustus ga ontmoeten
Alleen dat van onsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, heb het programma nog niet gezien, weet alleen dat 'we' eerst thuis moeten tegen Veendam, waar heb je het complete programma?
Ik zocht er al naar, maar het stond er nog niet op, op knvb.nl ook alleen maar eredivisie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen dat van ons![]()
Van Omniworld zal wel op hun site staan lijkt mij,de 3e wedstrijd gaan we al maar "jullie"toe
Straks zijn er echt meer uit-supporters dan thuis supporters...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Blijf maar thuis als WIJ op bezoeken komen,dat leg je af![]()
-de baan opkomen en hard beginnen te lachen en dan zeggen "o moet ik tegen jou"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga ook maar slapen
Morgenochtend tennissen, om half 10, tegen een bloedfanatiek kereltje van 15 die met zn ouders langs de baan gaat zitten![]()
Iemand nog intimidatietips? Ikzelf dacht aan;
- met 2 bier de baan op, vragen offie er ook een wil en na een nee ze allebei achterover tikken en zeggen; Ik ben wel warm, beginnen maar
- Tijdens het inspelen kutballen spelen zodat hij er niet lekker inkomt
- Eerste 3 ballen snoeihard vol doorhalen op hem
- Te laat komen en zeggen; ja, het was vanochtend 7 uur, ik had nog wat in te halen
Meer suggesties?
-Tennis is een mannensport dus opzouten jij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
-de baan opkomen en hard beginnen te lachen en dan zeggen "o moet ik tegen jou"
-spelregels gaan uitleggen
Het gaat wonderbaarlijk genoeg nog steeds goedquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:41 schreef Suijk het volgende:
Gewoon van 'em winnen, dat werkt het beste.
Hoe is het met je toekomstige ex, boez?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,ik ga plat,moet om 07.00 in Brussel staan dus de groeten
Net als bij een dubbele fout; Ach, sla nog maar een keer hoor, jij kan er zelf ook niks aan doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
-zeg als hij tussen de tramrails slaat dat dat alleen bij dubbel mag en laat hem het punt opnieuw spelen
-lach keihard als hij smasht
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Net als bij een dubbele fout; Ach, sla nog maar een keer hoor, jij kan er zelf ook niks aan doen
Wat ook wel es lachen is, vooral met ouders langs de baan, als hij boos wordt zelf de Hewitt uit gaan hangen: YEAH, COME ON
Schiet me te binnen, onze beste man van onze club, nr 200 van Nederland, op een A-toernooi tegen een gast die veel beter was (nr 40 of zo) na 2 ballen inspelen:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of na t inspelen vragen of hij nog ff door wil oefenen, misschien dat t dan nog spannend kan worden
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Schiet me te binnen, onze beste man van onze club, nr 200 van Nederland, op een A-toernooi tegen een gast die veel beter was (nr 40 of zo) na 2 ballen inspelen:
Beginnen dan maar, maken we het af, win ik en kunnen we aan het bier
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:53 schreef Suijk het volgende:
Bij het handjes schudden, hem voorstellen een set voorsprong te geven, dan lijkt het alsof het toch nog spannend is geweest.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:56 schreef Suijk het volgende:
Je blinddoek omdoen bij het betreden van de baan.
Genoeg inspiratie Boez?
Jeetje, nog steeds goed?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Overigens, die vraag over die toekomstige ex enzo heb ik ook beantwoord, stukkie naar boven
of beter; post een fotoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jeetje, nog steeds goed?
Beschrijf haar eens een beetje?
Schopje Shownotimportant.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:57 schreef popolon het volgende:
Brad Pitt en Jennifer Aniston uit elkaar
Poporazzi.
Wereldnieuws joh, Jennifer heeft een nieuwe liefdequote:
Blond haar, in een lieftallig staartje ... bruine ogen, 1.74 denk ik zo ongeveer, ontzettend lenigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jeetje, nog steeds goed?
Beschrijf haar eens een beetje?
Dikke jetsers?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Blond haar, in een lieftallig staartje ... bruine ogen, 1.74 denk ik zo ongeveer, ontzettend lenigspontaan, aardig, lief enzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |