quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja en je voet staat in de weg, want mij bal neemt bijna dat hele vlak in!
Nope... maar eigenlijk wel een ietsiepietsie nieuwsgierigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ohhh
Ben je er wel eens geweess ailan?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Blauwe ballen zijn veel pijnlijker!![]()
Dat was nog in de tijd echt leuk, dat de Bleuzzroute er was...alleen... toen kwam het bluezfestival, en het conflict en..... weg gezelligheidquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Wat jammer is Bloesie, is dat het Bluezzfestival zo naar de klote is gegaan. Vroeger was het altijd waanzinnig druk, maar ook waanzinnig gezellig!
Er is niemand die zo van me houdt als jijhijhijhijhijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:28 schreef Eilanden het volgende:
Kom op dansen ..... Paul de Leeuw gaat los!
Blues is niet echt mijn favoriete muziekstijl, maar de route was gewoon erg leuk, maar door dat conflict hebben ze het gewoon naar de klote geholpenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd echt leuk, dat de Bleuzzroute er was...alleen... toen kwam het bluezfestival, en het conflict en..... weg gezelligheid
Erg he
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:29 schreef clauwheee het volgende:
Er is niemand die zo van me houdt als jijhijhijhijhij
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:29 schreef Eilanden het volgende:
Blues is niet echt mijn favoriete muziekstijl, maar de route was gewoon erg leuk, maar door dat conflict hebben ze het gewoon naar de klote geholpen
Nietus!!! Maarre ik ben al weg, ik verkas wel naar geel.quote:
Maar Bluezzie, ik meen altijd wat ik zeg/zingquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, lekker dan
Ik was in vervoering clau
Waar moet ik dan mijn linkerbal plaatsen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nietus!!! Maarre ik ben al weg, ik verkas wel naar geel.
Met je zee tot aan de horizonquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:31 schreef Eilanden het volgende:
Moooooooooooooooooi Volendam!
[afbeelding]
Tja dat wordt moeilijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar moet ik dan mijn linkerbal plaatsen?![]()
* clauwheee met Bluezz meekruiptquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Clau dat geel is te klein voor ze
We verkassen naar rood
* Eilanden heeft niets tegen een tiet op zijn voetquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Clau dat geel is te klein voor ze
We verkassen naar rood
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:33 schreef Eilanden het volgende:
Laaaaaaaaaaaaaaat me toch niet alleen
Sloop die muren om me heen!
Intunen op Bingo FM Vaduz!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen is helemaal los, tijd om weer even om de hoek te kijken.![]()
quote:
Heeee Ana zong over jouquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen is helemaal los, tijd om weer even om de hoek te kijken.![]()
Oe klinkt goed, beetje apres ski achtig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Intunen op Bingo FM Vaduz!
http://www.bingofm.nl
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeee Ana zong over jou
We hadden het nog ff over je naamecht!
twistenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:28 schreef clauwheee het volgende:
Ja! Eendje! Mee twisten jij!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:37 schreef Eilanden het volgende:
Yessssssssssssssssssss ............... voetjes van de vloer!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |