Vooruit, ik swing lekker door op Fransie Bauer!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Noca, mag ik je vriendin ten dans vragen om op deze Bingo FM-kraker te dansen?![]()
Moet dat echtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bloesie ... tune in op http://www.bingofm.nl terwijl je je rechtervoet op geel zet!
Ja dat moet! Shakira kan straks!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet dat echt
We luisteren hier Shakira
Yups, gisteren legaal gedownload.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:09 schreef Eilanden het volgende:
Ja dat moet! Shakira kan straks!
Nieuwe CD van Shakira is trouwens goed!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Noca, mag ik je vriendin ten dans vragen om op deze Bingo FM-kraker te dansen?![]()
Ik ben vorig jaar naar haar concert in Antwerpen geweest ... ook erg goedquote:
Zeg, zeg, wij waren nog niet uitgedanst, ja?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mag ik deze dans van u Mevrouw Bloesie?
Oepsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zeg, zeg, wij waren nog niet uitgedanst, ja?
Ik vind het ook zomaar goedquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:12 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben vorig jaar naar haar concert in Antwerpen geweest ... ook erg goedVeel meer rock dan je op TV ziet bij haar optredens
Ow dat wordt me dan toch een feestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:15 schreef Eilanden het volgende:
We moeten gewoon een keer een meet organiseren tijdens het Smartlappenfestival in Utrecht!![]()
![]()
En vraag nooit waarom, dat is hem om het even!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow dat wordt me dan toch een feets![]()
Een goeie vriend die heb je voor het leven
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:15 schreef Eilanden het volgende:
We moeten gewoon een keer een meet organiseren tijdens het Smartlappenfestival in Utrecht!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:17 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje ook wij liggen op 1 lijn vandaag
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heb ik met mijn toenmalige theaterkoor al gestaan![]()
Optreden Golfer/Bluezz :
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heb ik met mijn toenmalige theaterkoor al gestaan![]()
Het kleed ligt er al een tijdjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Graag!
Oh en ik kwam een filmpje van mezelf tegen
[afbeelding]
Rol het kleed maar uit ailantsie
Waar is onze rubbertwistert?
L-e-z-e-n weiffie!quote:
Ja en je voet staat in de weg, want mijn bal neemt bijna dat hele vlak in!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het kleed ligt er al een tijdjeIk heb mijn rechtervoet op rood, terwijl Noca zijn rechterbal ook op rood heeft!
Voorbereiding: ik stel voor dat elk weekend in dit gezellig café te doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
L-e-z-e-n weiffie!
Voor de mensen die zich nu al op en top willen voorbereiden op volgend jaar alvast de data: Het Smartlappenfestival 2005 wordt gehouden van 18 t/m 20 november. Veel voorpret alvast.
Ohhhquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
L-e-z-e-n weiffie!
Voor de mensen die zich nu al op en top willen voorbereiden op volgend jaar alvast de data: Het Smartlappenfestival 2005 wordt gehouden van 18 t/m 20 november. Veel voorpret alvast.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja en je voet staat in de weg, want mij bal neemt bijna dat hele vlak in!
Nope... maar eigenlijk wel een ietsiepietsie nieuwsgierigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ohhh
Ben je er wel eens geweess ailan?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Blauwe ballen zijn veel pijnlijker!![]()
Dat was nog in de tijd echt leuk, dat de Bleuzzroute er was...alleen... toen kwam het bluezfestival, en het conflict en..... weg gezelligheidquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Wat jammer is Bloesie, is dat het Bluezzfestival zo naar de klote is gegaan. Vroeger was het altijd waanzinnig druk, maar ook waanzinnig gezellig!
Er is niemand die zo van me houdt als jijhijhijhijhijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:28 schreef Eilanden het volgende:
Kom op dansen ..... Paul de Leeuw gaat los!
Blues is niet echt mijn favoriete muziekstijl, maar de route was gewoon erg leuk, maar door dat conflict hebben ze het gewoon naar de klote geholpenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd echt leuk, dat de Bleuzzroute er was...alleen... toen kwam het bluezfestival, en het conflict en..... weg gezelligheid
Erg he
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:29 schreef clauwheee het volgende:
Er is niemand die zo van me houdt als jijhijhijhijhij
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:29 schreef Eilanden het volgende:
Blues is niet echt mijn favoriete muziekstijl, maar de route was gewoon erg leuk, maar door dat conflict hebben ze het gewoon naar de klote geholpen
Nietus!!! Maarre ik ben al weg, ik verkas wel naar geel.quote:
Maar Bluezzie, ik meen altijd wat ik zeg/zingquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, lekker dan
Ik was in vervoering clau
Waar moet ik dan mijn linkerbal plaatsen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nietus!!! Maarre ik ben al weg, ik verkas wel naar geel.
Met je zee tot aan de horizonquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:31 schreef Eilanden het volgende:
Moooooooooooooooooi Volendam!
[afbeelding]
Tja dat wordt moeilijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar moet ik dan mijn linkerbal plaatsen?![]()
* clauwheee met Bluezz meekruiptquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Clau dat geel is te klein voor ze
We verkassen naar rood
* Eilanden heeft niets tegen een tiet op zijn voetquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Clau dat geel is te klein voor ze
We verkassen naar rood
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:33 schreef Eilanden het volgende:
Laaaaaaaaaaaaaaat me toch niet alleen
Sloop die muren om me heen!
Intunen op Bingo FM Vaduz!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen is helemaal los, tijd om weer even om de hoek te kijken.![]()
quote:
Heeee Ana zong over jouquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen is helemaal los, tijd om weer even om de hoek te kijken.![]()
Oe klinkt goed, beetje apres ski achtig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Intunen op Bingo FM Vaduz!
http://www.bingofm.nl
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeee Ana zong over jou
We hadden het nog ff over je naamecht!
twistenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:28 schreef clauwheee het volgende:
Ja! Eendje! Mee twisten jij!
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:37 schreef Eilanden het volgende:
Yessssssssssssssssssss ............... voetjes van de vloer!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |