Ok, deal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:13 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt zijn bed in!
Slaapzzzzzzzzzzze iedereen!
Clau, volgende keer mag jij het radiostation weer uitkiezen![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ok, deal.
Slaap lekker Eilandje
* clauwheee gaat ook met Nocaatje mee
[afbeelding]
nee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen ervandoor,
oei spannendquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
Suijk,ik zie net dat ik jou de 22 Augustus ga ontmoeten
Ah, heb het programma nog niet gezien, weet alleen dat 'we' eerst thuis moeten tegen Veendam, waar heb je het complete programma?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
Suijk,ik zie net dat ik jou 22 Augustus ga ontmoeten
Alleen dat van onsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, heb het programma nog niet gezien, weet alleen dat 'we' eerst thuis moeten tegen Veendam, waar heb je het complete programma?
Ik zocht er al naar, maar het stond er nog niet op, op knvb.nl ook alleen maar eredivisie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen dat van ons![]()
Van Omniworld zal wel op hun site staan lijkt mij,de 3e wedstrijd gaan we al maar "jullie"toe
Straks zijn er echt meer uit-supporters dan thuis supporters...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Blijf maar thuis als WIJ op bezoeken komen,dat leg je af![]()
-de baan opkomen en hard beginnen te lachen en dan zeggen "o moet ik tegen jou"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga ook maar slapen
Morgenochtend tennissen, om half 10, tegen een bloedfanatiek kereltje van 15 die met zn ouders langs de baan gaat zitten![]()
Iemand nog intimidatietips? Ikzelf dacht aan;
- met 2 bier de baan op, vragen offie er ook een wil en na een nee ze allebei achterover tikken en zeggen; Ik ben wel warm, beginnen maar
- Tijdens het inspelen kutballen spelen zodat hij er niet lekker inkomt
- Eerste 3 ballen snoeihard vol doorhalen op hem
- Te laat komen en zeggen; ja, het was vanochtend 7 uur, ik had nog wat in te halen
Meer suggesties?
-Tennis is een mannensport dus opzouten jij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
-de baan opkomen en hard beginnen te lachen en dan zeggen "o moet ik tegen jou"
-spelregels gaan uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |