Ze is niet de enige...quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu dus wel...
Jolie staat er toch om bekend haar lovers op te duikelen op de filmset?
quote:Op zondag 15 mei 2005 19:27 schreef petitlapin het volgende:
ik vond jenifer en brad altijd al een raar koppel. Die pasten gewoon niet bij elkaar
Angelina Jolie, da's pas eens een dame voor brad![]()
jenifer aniston is niet mooi. Ze is niet lelijk, maar ze is veel te mager, heeft een lelijke neus en echt geen prachtig gezicht.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:13 schreef Taurus het volgende:
[..]helemaaaal niet eens.. Brad is zo'n leuke boy-next-door, Jennifer is zo'n leuke girl-next-door. Brad zou 'n leuke vader zijn, Jen zou 'n leuke vader zijn..
En ze zijn allebei op gelijke hoogte mooi, ze zijn allebei blond, allebei 'n super lichaam en zelfs de namen passen goed bij elkaar
Klopt gewoon helemaal!
Angelina Jolie is raarEn die is meer 'n 'sexsymbol' terwijl Jen een iets klassieker 'mooie vrouw' is gewoon..
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jenifer aniston is niet mooi. Ze is niet lelijk, maar ze is veel te mager, heeft een lelijke neus en echt geen prachtig gezicht.
Angelina is nou bepaald niet veel dikker dan Jennifer..quote:Op maandag 16 mei 2005 13:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jenifer aniston is niet mooi. Ze is niet lelijk, maar ze is veel te mager, heeft een lelijke neus en echt geen prachtig gezicht.
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
brad daarentegen is echt een knappe kerel met keiveel sex-appeal
toen ik hoorde dat die twee gingen trouwen, wist ik al dat dat niet goed ging aflopen
ik geef brad en angelina ook niet lang, maar qua uiterlijk en sex-appeal passen ze tenminste bij elkaar.
Als je nou eerst haar naam eens goed schrijft...quote:Op maandag 16 mei 2005 13:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ja er ging iets mis hiero.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
je staat er goed op, op die foto samen met Jennifer Popo
heb jij die bikini voor dr uitgezocht?quote:
Dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb jij die bikini voor dr uitgezocht?
Valt Brad je vriendin nog lastig nu jij er bent?
owquote:
Maar deze foto is wel genomen aan Lake Michigan, het zou dus een mogelijkheid geweest zijn.quote:
vandaar dat k dacht dat jij t was, k herkende t strandquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar deze foto is wel genomen aan Lake Michigan, het zou dus een mogelijkheid geweest zijn.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:49 schreef popolon het volgende:
Wil je nog meer foto's?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Herken ik nou Vince Vaughn op die foto's
Doet ie goed zeg
Onder andere, ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:59 schreef Svensational het volgende:
VV, die gast van Dodgeball???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |