ga je met de marokkanen meevechten ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:39 schreef Eilanden het volgende:
Ik ga trouwens wel ontzettend veel missen van Live8![]()
* Eilanden heeft kaarten voor 3/4e plaats en finale WK-20
Ja, want ik heb zo ontzettend veel tegen Brazilianenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga je met de marokkanen meevechten ?
Eilanden vandaag in actie in de Galgenwaard:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga je met de marokkanen meevechten ?
In Londen is het erg druk inderdaad dit weekeinde. Live8, Wimbledon, Gay pride, cricket...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef SCH het volgende:
Wauw, dit wordt een mooi dagje. Wimbledon, tennis, voetbal en live8
wie interesse heeft, er staat weer een nieuwe column van mij op de FP
Dat doej zo evenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eilanden vandaag in actie in de Galgenwaard:
[afbeelding]
Jij bent Michel?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef SCH het volgende:
Wauw, dit wordt een mooi dagje. Wimbledon, tennis, voetbal en live8
wie interesse heeft, er staat weer een nieuwe column van mij op de FP
je kunt ook zo'n ding submittenquote:
Je bent een beetje dom geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aah, dom. Ik ging er met de muis over en zag Sebbo's naam, niet aan een submit gedacht.
Ik ben wel vaste columnist maar ben meteen weer uit de crew geflikkerd dus Seborik plaatst ze altijd, voor iedereen een prettige oplossingquote:
Met een goed onderwerp en een OP / column met meer dan 50 woorden, kun je zelfs op Fok! interessante discussies voeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:03 schreef Suijk het volgende:
Goede column en wat een FP onwaardige reacties daaronder zeg...
Blijkbaar posten daar ook mensenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:03 schreef Suijk het volgende:
Goede column en wat een FP onwaardige reacties daaronder zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |