quote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef Bjoro het volgende:
nieuwe avatar Clau ?
Oh ja. Jij zou gaan paaldansen nu dat je afgestudeerd bent.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:28 schreef clauwheee het volgende:
Om het wachten wat aangenamer te maken:
[afbeelding]
Dank uquote:Op maandag 27 juni 2005 22:21 schreef Rubbereend het volgende:
suc6 morgen
Ik lijk op:quote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef Bananenman het volgende:
http://www.play-analogia.(...)uLxRhmJli863q33JR1sh
Ik eis een bronvermelding.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:29 schreef Bananenman het volgende:
http://www.play-analogia.(...)uLxRhmJli863q33JR1sh
Bedankt,quote:Op maandag 27 juni 2005 22:33 schreef clauwheee het volgende:
Komt vast goed Bos, succes!
ze is nog ff tv aan het kijken, maar daarna komt het helemaal goed heeft ze belooftquote:
quote:
zekers....maar ze vind dat jullie haar teveel pushen en onder druk presteert ze nooit zo goedquote:
ik zal niet durven om te pushen, t moet er toch een keertje uit komen enzoquote:Op maandag 27 juni 2005 22:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zekers....maar ze vind dat jullie haar teveel pushen en onder druk presteert ze nooit zo goed
hoest met ons Bloemetje ?
Goed om dat te lezen Bloem.quote:
quote:
hoop idd in de baas z'n tijd...beter dan in mijn eigen tijdquote:
Nog best zwaar werk he? Dat paaldansen.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:14 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca ook slapen gaan.
Bekaf enzo..
Vraag maar Sandman.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand waar Yerseke ligt?
Ah de plek waar het mosselbier vandaan komtquote:Op maandag 27 juni 2005 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
wat een top userquote:Op maandag 27 juni 2005 23:22 schreef Gunner het volgende:
Diego is terug?
1 station verder dan Bergen op Zoom....quote:Op maandag 27 juni 2005 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
hebben ze ook niet, ze doen maar net alsofquote:Op maandag 27 juni 2005 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Hmm.. ik wist niet dat ze daar ook voetbalclubs hebben..
Dan zal je in Kapelle wakker geworden zijn, bij JP in de tuinquote:Op maandag 27 juni 2005 23:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
1 station verder dan Bergen op Zoom....
* Bjoro is daar ooit wakker geworden terwijl hij in BoZ eruit moest
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb me net heerlijk vermaakt met Armageddon, had ik nog nooit gezien
Is er nu nog iets boeiends op tv?
Toernooi met "mijn" teampjequote:Op maandag 27 juni 2005 23:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee voetbalclubs zat hoor hier
Maar wat moet je bij Yerseke?
aardige film heb m destijds al in de bios gezien, net als deep impact kwamen toen bijna tegelijk uit en beide over t zelfde onderwerpquote:Op maandag 27 juni 2005 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Is er nu nog iets boeiends op tv?
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Komt dat door Ben Affleck of door Liv Tylerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:00 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ik heb m ook gezien, ik kan t altijd moeilijk droog houden bij die film enzo
Het is dan ook een belachelijke plaatsnaam eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef Suijk het volgende:
Een maat van mij noemde die plaats een keer IJerzeke, en hij had niet eens door dat het fout was.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is dan ook een belachelijke plaatsnaam eigenlijk
Ben Affleck natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Komt dat door Ben Affleck of door Liv Tyler
Ik was uit etenquote:
zo hebben wij hier in de buurt:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is dan ook een belachelijke plaatsnaam eigenlijk
Ah okee, een beetje legitiem excuus, vooruit...quote:
Volgens mij heb ik een hoop gemist.. zwembadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah okee, een beetje legitiem excuus, vooruit...
Vrijdagmiddag heb je trouwens wat gemist met dat zwembad
* Da_Sandman is ook slapen
quote:
voor welk gevalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Alvast een kloontje aangemaakt voor het geval dat?
quote:
mooi dan kan golfer ons dat ff uitleggenquote:
Merkiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:32 schreef rubbereend het volgende:
mooi dan kan golfer ons dat ff uitleggen
joh, maar waarom een kloonquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Merkie
Bananenman O +
Zomaar een gokje.
suc6 bij de tandarts en weltrustenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
Mensen,ik ben plat na een kutdag
En morgen weer vroeg op voor de tandarts
Trusteh en sterkte!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
Mensen,ik ben plat na een kutdag
En morgen weer vroeg op voor de tandarts
Ik snap dat je dat denkt, maar neen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Merkie
Bananenman O +
Zomaar een gokje.
In dat geval, stel jezelf eens even voor in VBL: wie is wie?quote:
Een kijkje in pagina 1 van dit topic kan ook geen kwaad. Hint: het iconquote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval, stel jezelf eens even voor in VBL: wie is wie?
Mysterie ook weer opgelost.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:21 schreef Merkie het volgende:
Een kijkje in pagina 1 van dit topic kan ook geen kwaad. Hint: het icon.
Ik ben Xante, maar omdat ik die naam zat ben heb ik me opnieuw geregistreerd. Niet dat ik een diehard VBL'er ben, maar goed.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 06:18 schreef Maquiladora het volgende:
Goedemorgen, het is een goede dag om jarig te zijn![]()
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 06:18 schreef Maquiladora het volgende:
Klein drama voor jou, maar mega gigi enorm drama voor haar toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:41 schreef Againzender het volgende:
mijn vrouw is voor het eerst weer naar haar werk. klein drama dus hier.
koffie dan maar![]()
mijn drama valt nog erg mee, want ik werk de hele dag vanaf huis omdat er nog geen opvang isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klein drama voor jou, maar mega gigi enorm drama voor haar toch?
Je weet hoe vrouwen dat in perspectief kunnen zien…
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 06:18 schreef Maquiladora het volgende:
Succes met de herkansing...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:21 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga 's naar school, mijn herkansing maken.
Zeker, heb 1250 dollar gewonnen met niks te doen bij dat pokeren. Een zgn. bonushand die bij ieder honderdduizendste potje ofzo wordt uitgekeerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey Lionheaad, thanks!
En Suijkie, was het nu echt waar van die 1250 euro?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeker, heb 1250 dollar gewonnen met niks te doen bij dat pokeren. Een zgn. bonushand die bij ieder honderdduizendste potje ofzo wordt uitgekeerd.
hoi lieverds...ik ben eventjes later dan verwacht maar nog steeds zonder Bannerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:01 schreef SCH het volgende:
Hoe gaat ze heten?
zitten we ons weer voor niets te verheugen!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoi lieverds...ik ben eventjes later dan verwacht maar nog steeds zonder Banner![]()
jullie hadden die naam ook op het oog?quote:
Er flink in stoppen jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
zitten we ons weer voor niets te verheugen!
komende nacht gaat het onweren, dat lijkt mij wel een geschikt moment
Is dat de naam van het prinsesje?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:11 schreef clauwheee het volgende:
Alexia Juliana Marcella Laurentien
Duuuussss...
vernoemd naar de buitenechtelijke tante van haar vaderquote:
ohhhh....ik dacht naar de vaderquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vernoemd naar de buitenechtelijke tante van haar vader
geloof het nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
jullie hadden die naam ook op het oog?
Dat past bij de vaderquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een ontzettend lelijke naam zeg...
dat kan allemaal in die familie, je opa neukt buiten de deur, iedereen vindt dat schattig en kleinzoon lief vernoemt zijn kind er naar..........denk niet dat ze het zelfde zouden reageren als ik zoiets zal doen !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:37 schreef DIGGER het volgende:
Vernoemd naar de buitenechtelijke dochter van Bernard
Zaandamquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:38 schreef Bananenman het volgende:
He Tolk. Ik zie dat je gewoon in dezelfde plaats woont als ik
Mede Zaandammer
nog geen één keer, ze zal haar werk toch niet opeens leuk zijn gaan vinden?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:46 schreef rubbereend het volgende:
AZ, hoe vaak heeft je vrouw al gebeld om te vragen of alles goed is?
Amd64 ??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:52 schreef Againzender het volgende:
die FOK! tools maar eens installeren hier, voordat ik me weer teveel aan amd64 ga ergeren.....
geen 1 x ?? zo zo ... of ze vertrouwd je... of er hangt ergens een verborgen cameraquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog geen één keer, ze zal haar werk toch niet opeens leuk zijn gaan vinden?
En we noemen haar Alexquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Koffie
Vandaag met Beschuit met muisjes
niet van bjoro ben ik bangquote:
ik sla even over, dank uquote:
Het zijn ook Oranje muisjes...quote:
let's hope !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het zijn ook Oranje muisjes...
En wat niet is kan nog komen Bjoro, 1 minuut voor 12 vannacht .....
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:48 schreef rubbereend het volgende:
En een rondje op kosten van Marcel Boekhoorn, dr zal nu wel een goede speler bij komen voor NEC
liefde is nog steeds wederzijds hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:29 schreef just me het volgende:ik vind jullie nog steeds heel lief maar heb het zoooo druk !!
?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaandammer, zit je me weer te begluren
doe mij dan ook maar een bakjequote:
Altijd lachen he, die Zaandammersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het tegen mij heeft![]()
schoonheidquote:
fokhools volgens mijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:39 schreef Lionheaad het volgende:
Wat is het wachtwoord van de HOOLS subl. in de Tourmanager??
goed bezig !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:42 schreef clauwheee het volgende:* clauwheee kan naar de diplomauitreiking
Het is geregeld!
rustig aan....moet gewoon werken...ben wel toe aan vakantie hoor !quote:
Vakantie? Met een kleine op komst?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
rustig aan....moet gewoon werken...ben wel toe aan vakantie hoor !
maar nog ff volhouden !
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
En Maquiladora gefeliciteerd!
vakantie wil zeggen dat je niet hoeft te werken, niet dat je daadwerkelijk gaat reizen, lieverd !quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het tegen mij heeft![]()
die had de verkeerde afslag genomenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:04 schreef Againzender het volgende:
Hoezo opwarming, vliegt hier net een prachtige donkerblauwe vlinder langs die ik alleen maar in de vlindertuin in Emmen heb gezien
Schat, ik ben ook al in het arbeisproces actief geweest voor dit 4 jarig avontuurquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vakantie wil zeggen dat je niet hoeft te werken, niet dat je daadwerkelijk gaat reizen, lieverd !
maar dat leer je nog wel later als je groot bent en ook in het arbeidsproces actief bent !
maar de liefde die je van je eigen kind terug krijgt is groter dan de voldoening die je ooit van je werk zult krijgen........... zegt menquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:05 schreef clauwheee het volgende:
Schat, ik ben ook al in het arbeisproces actief geweest voor dit 4 jarig avontuur![]()
Poepluiers verschonen is ook werkIk ben na een dag oppassen meer vermoeid dan na een dag werken
ik heb wel vakantie maar verveel me nog niet. Vanmiddag denk ik even naar het lageveld.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:07 schreef clauwheee het volgende:
Maarre, ik heb dus ook verplicht vakantie nu. En ik verveel me te pletterHet enige wat ik doe is vacaturesites in de gaten houden, door de stad slenteren op zoek naar werk en tussendoor een terrasje pakken
Ow zekers te weten. Ik heb dan wel geen eigen kind, maar als ik zie hoe de belangrijke kleine mensjes in mijn leven me al gelukkig kunnen maken, denk ik zeker dat je eigen kind alles overtreftquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar de liefde die je van je eigen kind terug krijgt is groter dan de voldoening die je ooit van je werk zult krijgen........... zegt men![]()
geen idee, maar dat beest moet wel ontsnapt zijn, er is in Nederland, en ook niet in de landen om ons heen, een vlinder die er zo intens van kleur uit ziet.quote:
Weet iedereen hier wel waar je dan naartoe gaat?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb wel vakantie maar verveel me nog niet. Vanmiddag denk ik even naar het lageveld.
Lageveld is wereld beroemdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet iedereen hier wel waar je dan naartoe gaat?
jullie tijd zal nog wel komenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow zekers te weten. Ik heb dan wel geen eigen kind, maar als ik zie hoe de belangrijke kleine mensjes in mijn leven me al gelukkig kunnen maken, denk ik zeker dat je eigen kind alles overtreft
Dat denk ik ook wel vorige week nog meegemaakt. Toen die jonge van 17 om kwam. Die vader zei ook het mooiste wat je hebt word je ontnomen door zo'n stom ongelukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow zekers te weten. Ik heb dan wel geen eigen kind, maar als ik zie hoe de belangrijke kleine mensjes in mijn leven me al gelukkig kunnen maken, denk ik zeker dat je eigen kind alles overtreft
Kinderenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat lijkt ons een erg goed planquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jullie tijd zal nog wel komen....... maar eerst genieten van de dingen die je nog lekker samen, zonder de met zich meebrengende verplichtingen van een kind, kunt doen !
![]()
Is dit tot nu toe je understatement of the year?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een ontzettend lelijke naam zeg...
Heb er nog niet eens naar gekeken wat is het.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is dit tot nu toe je understatement of the year?
Ik had graag gezien dat het hier pijpestelen regende, zodat ik mensen de ogen uit kon steken, maar ze zijn hier haast bruiner geworden dan ik in 3 weken Zuid Spanjequote:
dit denk k: http://indialoog5.cust.ia(...)atieparkhetlageveld/quote:
vergeet het maken ook niet te oefenenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:18 schreef clauwheee het volgende:
Dat lijkt ons een erg goed planEerst nog een paar jaartjes 'oefenen' met kleine nichtjes en neefje en van elkaar genietenal doen we dat nu natuurlijk ook elke dag al
Daar zijn we lange tijd geleden al mee begonnen. Maak je daar maar geen zorgen overquote:
en anders kun je Clau altijd inzetten als oppas van de Mascotte !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
lijkt me wel DIGGER.
En clau, ik heb nog wel wat voor je. Dozen inpakken?
* clauwheee dr verhuispakkie aantrekt. Kom maar op!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgens mij vind jij ze schattig, zo lang ze maar geen genetisch materiaal van jou hebbenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit denk k: http://indialoog5.cust.ia(...)atieparkhetlageveld/
Ook prima, geen probleemquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en anders kun je Clau altijd inzetten als oppas van de Mascotte !
*pfoei*quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Daar zijn we lange tijd geleden al mee begonnen. Maak je daar maar geen zorgen over
Voor mijn opleiding International Land and Watermanagement hebben we het irrigatiesystem van de Guadalhorce vallei (net ten noorden van Malaga) onderzocht, kijken naar dingen die misgaan, interviews met boeren, officials en managers afnemen, en een analyse gemaakt van de instituten die daar werkzaam zijn in het watermanagement, wie verantwoordelijk is voor welk probleem, competenties, dat soort dingen. Verder nog wat veldwerk als debietmetingen in kanalen enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet ik me bij dat practicum voorstellen Jester?
Beter verwoord idd,kan niet ontkennen na vorige weekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij ze schattig, zo lang ze maar geen genetisch materiaal van jou hebben
Doet mijn eens ff je nieuwe adres mailen btw, lijkt me wel handig wil je ooit de Goodbye Ferrara DVD kunnen ontvangenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
lijkt me wel DIGGER.
Dan is het nu nog beroemder.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit denk k: http://indialoog5.cust.ia(...)atieparkhetlageveld/
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*pfoei*
pak van me hart.......hoewel, jullie zijn toch nog niet getrouwd![]()
Zekers, en een goede voorbereiding voor mijn afstuderen volgend jaar in Mexicoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt erg interessant Jester, mooie ervaring!
Je zoekt wel slechte bier-landen uit zeg1quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zekers, en een goede voorbereiding voor mijn afstuderen volgend jaar in Mexico![]()
En dan na je studie naar een leuke planeet ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zekers, en een goede voorbereiding voor mijn afstuderen volgend jaar in Mexico![]()
Embryo?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Vraagje:
Hoe heette Ben voordat het Ben werd?
ben kwam volgens mij toch uit het nietsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Vraagje:
Hoe heette Ben voordat het Ben werd?
volgens mij niet hoor, ze zijn toen begonnen met die 'ik ben Ben' reclames.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Er was toch een voorloper van Ben?
Oftewel, <iets> --> Ben --> T-Mobile?
nee, Telfort was:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Was dat niet Telfort?
Ben stond bekend om z'n slechte dekking en daarom heeft het europees operende T-mobile die naam er aan gegeven, om meer vertrouwen uit te stralen naar de consument !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor, ze zijn toen begonnen met die 'ik ben Ben' reclames.
Nog steeds raar dat ze zo'n gevestigde naam als Ben hebben ingewisseld voor T-Mobile trouwens.
je vergeet dutchtone --> Orangequote:
Ja, das wel kut, maar in Spanje was de wijn best te zuipen, en dan moet ik in Mexcio maar aan de Mezqal of Tequila.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je zoekt wel slechte bier-landen uit zeg1
maar ze hadden ook de uitstraling van het leuke, kleine providertje dat nog eens erg goedkoop was. Dat netwerk neem je dan op de koop toe.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ben stond bekend om z'n slechte dekking en daarom heeft het europees operende T-mobile die naam er aan gegeven, om meer vertrouwen uit te stralen naar de consument !
oowja met leslie nielsonquote:
Hmm... Taart ..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:36 schreef clauwheee het volgende:
Niemand een stukkie taart? Prima, neem ik zelf nog weer een stukkie![]()
![]()
klopt had ik ook gedaan...hoewel het netwerk niet zo slecht is als iedereen zegt hoor !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar ze hadden ook de uitstraling van het leuke, kleine providertje dat nog eens erg goedkoop was. Dat netwerk neem je dan op de koop toe.
Ik had als ik T-Mob was geweest eerst dat netwerk verbeterd voordat je die naam wijzigt.
Maar gelukkig heb ik meer verstand van andere zaken
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is dat inclusief een Clau verkleed als paaldanseres die uit de taart springt?![]()
DeTolk kwijlt op taartquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is dat inclusief een Clau verkleed als paaldanseres die uit de taart springt?![]()
* Dos37 gooit de taart ook wegquote:
Heb je net niet opgeletquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:56 schreef Eilanden het volgende:
Maar Clauw mag er nog steeds schaars gekleed uitspringen![]()
de taart van Clau gaat harder dan de beschuiten van mevr Bjoroquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:56 schreef Lionheaad het volgende:
Luch zit er weer op....
Hoe gaat het met vrouw-bjoro??
ik ook aangezien ik er geen verstand van heb. En zomaar wat heb aangekliktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:58 schreef appelsientje het volgende:
Heb me trouwens ook aangemeld voor de manager.. ben benieuwd wat het gaat worden
try this:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:57 schreef Dos37 het volgende:
waarom worden die icoontjes zo fokking verdrukt
Aaaaalerlaatste keer danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Awww kruip ajb effe terug *smiley smiley winky winky*
je weet dat het heeeeeeeeeeeeeeel lang duurt totdat JIJ een ons weegt he ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:05 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden wacht ongeduldig op het moment dat Clau er schaars gekleed uitspring![]()
![]()
![]()
thx nou wachten maarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
try this:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #45
* Eilanden start meteen met Atkins, SouthBeach, Weight Watchers etcquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je weet dat het heeeeeeeeeeeeeeel lang duurt totdat JIJ een ons weegt he ?![]()
het geheel uit je hoofdzetten gaat sneller....is wel minder leuk overigensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden start meteen met Atkins, SouthBeach, Weight Watchers etc![]()
Ben je haar manager ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het geheel uit je hoofdzetten gaat sneller....is wel minder leuk overigens
is dat nou lekker, luch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:56 schreef Lionheaad het volgende:
Luch zit er weer op....
Hoe gaat het met vrouw-bjoro??
jij denkt dat Clau zich laat managenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben je haar manager ofzo?Ik ben er zeker van dat Clauw zo voor me uit de taart wil springen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |