quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is dat inclusief een Clau verkleed als paaldanseres die uit de taart springt?![]()
DeTolk kwijlt op taartquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is dat inclusief een Clau verkleed als paaldanseres die uit de taart springt?![]()
* Dos37 gooit de taart ook wegquote:
Heb je net niet opgeletquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:56 schreef Eilanden het volgende:
Maar Clauw mag er nog steeds schaars gekleed uitspringen![]()
de taart van Clau gaat harder dan de beschuiten van mevr Bjoroquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:56 schreef Lionheaad het volgende:
Luch zit er weer op....
Hoe gaat het met vrouw-bjoro??
ik ook aangezien ik er geen verstand van heb. En zomaar wat heb aangekliktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:58 schreef appelsientje het volgende:
Heb me trouwens ook aangemeld voor de manager.. ben benieuwd wat het gaat worden
try this:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:57 schreef Dos37 het volgende:
waarom worden die icoontjes zo fokking verdrukt
Aaaaalerlaatste keer danquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Awww kruip ajb effe terug *smiley smiley winky winky*
je weet dat het heeeeeeeeeeeeeeel lang duurt totdat JIJ een ons weegt he ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:05 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden wacht ongeduldig op het moment dat Clau er schaars gekleed uitspring![]()
![]()
![]()
thx nou wachten maarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
try this:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #45
* Eilanden start meteen met Atkins, SouthBeach, Weight Watchers etcquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je weet dat het heeeeeeeeeeeeeeel lang duurt totdat JIJ een ons weegt he ?![]()
het geheel uit je hoofdzetten gaat sneller....is wel minder leuk overigensquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden start meteen met Atkins, SouthBeach, Weight Watchers etc![]()
Ben je haar manager ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het geheel uit je hoofdzetten gaat sneller....is wel minder leuk overigens
is dat nou lekker, luch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:56 schreef Lionheaad het volgende:
Luch zit er weer op....
Hoe gaat het met vrouw-bjoro??
jij denkt dat Clau zich laat managenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben je haar manager ofzo?Ik ben er zeker van dat Clauw zo voor me uit de taart wil springen
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |