Voor mijn opleiding International Land and Watermanagement hebben we het irrigatiesystem van de Guadalhorce vallei (net ten noorden van Malaga) onderzocht, kijken naar dingen die misgaan, interviews met boeren, officials en managers afnemen, en een analyse gemaakt van de instituten die daar werkzaam zijn in het watermanagement, wie verantwoordelijk is voor welk probleem, competenties, dat soort dingen. Verder nog wat veldwerk als debietmetingen in kanalen enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet ik me bij dat practicum voorstellen Jester?
Beter verwoord idd,kan niet ontkennen na vorige weekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij ze schattig, zo lang ze maar geen genetisch materiaal van jou hebben
Doet mijn eens ff je nieuwe adres mailen btw, lijkt me wel handig wil je ooit de Goodbye Ferrara DVD kunnen ontvangenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
lijkt me wel DIGGER.
En clau, ik heb nog wel wat voor je. Dozen inpakken?
Dan is het nu nog beroemder.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit denk k: http://indialoog5.cust.ia(...)atieparkhetlageveld/
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*pfoei*
pak van me hart.......hoewel, jullie zijn toch nog niet getrouwd![]()
Zekers, en een goede voorbereiding voor mijn afstuderen volgend jaar in Mexicoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt erg interessant Jester, mooie ervaring!
Je zoekt wel slechte bier-landen uit zeg1quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zekers, en een goede voorbereiding voor mijn afstuderen volgend jaar in Mexico![]()
En dan na je studie naar een leuke planeet ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zekers, en een goede voorbereiding voor mijn afstuderen volgend jaar in Mexico![]()
Embryo?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Vraagje:
Hoe heette Ben voordat het Ben werd?
ben kwam volgens mij toch uit het nietsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Vraagje:
Hoe heette Ben voordat het Ben werd?
volgens mij niet hoor, ze zijn toen begonnen met die 'ik ben Ben' reclames.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Er was toch een voorloper van Ben?
Oftewel, <iets> --> Ben --> T-Mobile?
nee, Telfort was:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Was dat niet Telfort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |