Embryo?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Vraagje:
Hoe heette Ben voordat het Ben werd?
ben kwam volgens mij toch uit het nietsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Vraagje:
Hoe heette Ben voordat het Ben werd?
volgens mij niet hoor, ze zijn toen begonnen met die 'ik ben Ben' reclames.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Er was toch een voorloper van Ben?
Oftewel, <iets> --> Ben --> T-Mobile?
nee, Telfort was:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Was dat niet Telfort?
Ben stond bekend om z'n slechte dekking en daarom heeft het europees operende T-mobile die naam er aan gegeven, om meer vertrouwen uit te stralen naar de consument !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor, ze zijn toen begonnen met die 'ik ben Ben' reclames.
Nog steeds raar dat ze zo'n gevestigde naam als Ben hebben ingewisseld voor T-Mobile trouwens.
je vergeet dutchtone --> Orangequote:
Ja, das wel kut, maar in Spanje was de wijn best te zuipen, en dan moet ik in Mexcio maar aan de Mezqal of Tequila.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je zoekt wel slechte bier-landen uit zeg1
maar ze hadden ook de uitstraling van het leuke, kleine providertje dat nog eens erg goedkoop was. Dat netwerk neem je dan op de koop toe.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ben stond bekend om z'n slechte dekking en daarom heeft het europees operende T-mobile die naam er aan gegeven, om meer vertrouwen uit te stralen naar de consument !
oowja met leslie nielsonquote:
Hmm... Taart ..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:36 schreef clauwheee het volgende:
Niemand een stukkie taart? Prima, neem ik zelf nog weer een stukkie![]()
![]()
klopt had ik ook gedaan...hoewel het netwerk niet zo slecht is als iedereen zegt hoor !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar ze hadden ook de uitstraling van het leuke, kleine providertje dat nog eens erg goedkoop was. Dat netwerk neem je dan op de koop toe.
Ik had als ik T-Mob was geweest eerst dat netwerk verbeterd voordat je die naam wijzigt.
Maar gelukkig heb ik meer verstand van andere zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |