geloof het nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
jullie hadden die naam ook op het oog?
Dat past bij de vaderquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een ontzettend lelijke naam zeg...
dat kan allemaal in die familie, je opa neukt buiten de deur, iedereen vindt dat schattig en kleinzoon lief vernoemt zijn kind er naar..........denk niet dat ze het zelfde zouden reageren als ik zoiets zal doen !!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:37 schreef DIGGER het volgende:
Vernoemd naar de buitenechtelijke dochter van Bernard
Zaandamquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:38 schreef Bananenman het volgende:
He Tolk. Ik zie dat je gewoon in dezelfde plaats woont als ik
Mede Zaandammer
nog geen één keer, ze zal haar werk toch niet opeens leuk zijn gaan vinden?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:46 schreef rubbereend het volgende:
AZ, hoe vaak heeft je vrouw al gebeld om te vragen of alles goed is?
Amd64 ??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:52 schreef Againzender het volgende:
die FOK! tools maar eens installeren hier, voordat ik me weer teveel aan amd64 ga ergeren.....
geen 1 x ?? zo zo ... of ze vertrouwd je... of er hangt ergens een verborgen cameraquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog geen één keer, ze zal haar werk toch niet opeens leuk zijn gaan vinden?
En we noemen haar Alexquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Koffie
Vandaag met Beschuit met muisjes
niet van bjoro ben ik bangquote:
ik sla even over, dank uquote:
Het zijn ook Oranje muisjes...quote:
let's hope !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het zijn ook Oranje muisjes...
En wat niet is kan nog komen Bjoro, 1 minuut voor 12 vannacht .....
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:48 schreef rubbereend het volgende:
En een rondje op kosten van Marcel Boekhoorn, dr zal nu wel een goede speler bij komen voor NEC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |