mijn drama valt nog erg mee, want ik werk de hele dag vanaf huis omdat er nog geen opvang isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klein drama voor jou, maar mega gigi enorm drama voor haar toch?
Je weet hoe vrouwen dat in perspectief kunnen zien…
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 06:18 schreef Maquiladora het volgende:
Goedemorgen, het is een goede dag om jarig te zijn![]()
Succes met de herkansing...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:21 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga 's naar school, mijn herkansing maken.
Zeker, heb 1250 dollar gewonnen met niks te doen bij dat pokeren. Een zgn. bonushand die bij ieder honderdduizendste potje ofzo wordt uitgekeerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey Lionheaad, thanks!
En Suijkie, was het nu echt waar van die 1250 euro?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeker, heb 1250 dollar gewonnen met niks te doen bij dat pokeren. Een zgn. bonushand die bij ieder honderdduizendste potje ofzo wordt uitgekeerd.
hoi lieverds...ik ben eventjes later dan verwacht maar nog steeds zonder Bannerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:01 schreef SCH het volgende:
Hoe gaat ze heten?
zitten we ons weer voor niets te verheugen!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoi lieverds...ik ben eventjes later dan verwacht maar nog steeds zonder Banner![]()
jullie hadden die naam ook op het oog?quote:
Er flink in stoppen jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
zitten we ons weer voor niets te verheugen!
komende nacht gaat het onweren, dat lijkt mij wel een geschikt moment
Is dat de naam van het prinsesje?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:11 schreef clauwheee het volgende:
Alexia Juliana Marcella Laurentien
Duuuussss...
vernoemd naar de buitenechtelijke tante van haar vaderquote:
ohhhh....ik dacht naar de vaderquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vernoemd naar de buitenechtelijke tante van haar vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |