liefde is nog steeds wederzijds hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:29 schreef just me het volgende:ik vind jullie nog steeds heel lief maar heb het zoooo druk !!
?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaandammer, zit je me weer te begluren
doe mij dan ook maar een bakjequote:
Altijd lachen he, die Zaandammersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het tegen mij heeft![]()
schoonheidquote:
fokhools volgens mijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:39 schreef Lionheaad het volgende:
Wat is het wachtwoord van de HOOLS subl. in de Tourmanager??
goed bezig !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:42 schreef clauwheee het volgende:* clauwheee kan naar de diplomauitreiking
Het is geregeld!
rustig aan....moet gewoon werken...ben wel toe aan vakantie hoor !quote:
Vakantie? Met een kleine op komst?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
rustig aan....moet gewoon werken...ben wel toe aan vakantie hoor !
maar nog ff volhouden !
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
En Maquiladora gefeliciteerd!
vakantie wil zeggen dat je niet hoeft te werken, niet dat je daadwerkelijk gaat reizen, lieverd !quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het tegen mij heeft![]()
die had de verkeerde afslag genomenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:04 schreef Againzender het volgende:
Hoezo opwarming, vliegt hier net een prachtige donkerblauwe vlinder langs die ik alleen maar in de vlindertuin in Emmen heb gezien
Schat, ik ben ook al in het arbeisproces actief geweest voor dit 4 jarig avontuurquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vakantie wil zeggen dat je niet hoeft te werken, niet dat je daadwerkelijk gaat reizen, lieverd !
maar dat leer je nog wel later als je groot bent en ook in het arbeidsproces actief bent !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |