Dat lijkt ons een erg goed planquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jullie tijd zal nog wel komen....... maar eerst genieten van de dingen die je nog lekker samen, zonder de met zich meebrengende verplichtingen van een kind, kunt doen !
![]()
Is dit tot nu toe je understatement of the year?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een ontzettend lelijke naam zeg...
Heb er nog niet eens naar gekeken wat is het.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is dit tot nu toe je understatement of the year?
Ik had graag gezien dat het hier pijpestelen regende, zodat ik mensen de ogen uit kon steken, maar ze zijn hier haast bruiner geworden dan ik in 3 weken Zuid Spanjequote:
dit denk k: http://indialoog5.cust.ia(...)atieparkhetlageveld/quote:
vergeet het maken ook niet te oefenenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:18 schreef clauwheee het volgende:
Dat lijkt ons een erg goed planEerst nog een paar jaartjes 'oefenen' met kleine nichtjes en neefje en van elkaar genietenal doen we dat nu natuurlijk ook elke dag al
Daar zijn we lange tijd geleden al mee begonnen. Maak je daar maar geen zorgen overquote:
en anders kun je Clau altijd inzetten als oppas van de Mascotte !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
lijkt me wel DIGGER.
En clau, ik heb nog wel wat voor je. Dozen inpakken?
* clauwheee dr verhuispakkie aantrekt. Kom maar op!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
En clau, ik heb nog wel wat voor je. Dozen inpakken?
Volgens mij vind jij ze schattig, zo lang ze maar geen genetisch materiaal van jou hebbenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit denk k: http://indialoog5.cust.ia(...)atieparkhetlageveld/
Ook prima, geen probleemquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en anders kun je Clau altijd inzetten als oppas van de Mascotte !
*pfoei*quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Daar zijn we lange tijd geleden al mee begonnen. Maak je daar maar geen zorgen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |